764 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til at finde hundelegetøj {{forumTopicSubject}}
Hej
Vi har et rigtig godt stykke legetøj/bamse som mine hunde er helt vilde med - det er det absolut bedste legetøj i deres øjne og intet andet kan helt måle sig med det. Det holder desuden imponerende godt til deres tyggen og hiven men efter 1,5 år er det ved at give op.
Men… jeg altså ikke huske hvor vi har købt det så jeg håber at nogen herindefra måske kan kende det og ved hvilken butik/mærke det er fra så jeg kan købe et nyt magen til eller i det mindste i samme type.
aug 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 6 Emner: 5 Svar: 72
Den kan blandt andet købes her:
https://butik-bellamaya.dk/vare/hugglehounds-wild-thing-ant-eater/?attribute_pa_stoerrelse=large
Men det var bare lige det første link fra Google. Kan se, at flere butikker forhandler "Knotties"
nov 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 132
Det ligner helt præcis den vi har.
Du er mine hundes (og min) helt Louise!
aug 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 6 Emner: 5 Svar: 72
Jeg fandt den også først, da jeg begyndte at søge på engelsk. Der er overraskende mange myrrsluger bamser derude
nov 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 132
Og det er helt utroligt hvad den har holdt til. Neko ligger gerne og tygger i sit legetøj og de har trukket om kap med hinanden og mig. Vi har glemt den udenfor i regn og sne og ja den har bare holdt til alt.
Og nå ja, der er ikke en masse fyld de kan sprede ud over det hele så der er også et stort plus der
Hjælp til at finde hundelegetøj