428 visninger
|
Oprettet:
Flytte... {{forumTopicSubject}}
Ja som overskriften siger, så skal mig, min kæreste og Laica flytte.. Vi har fået vores eget. Men.. så tænker jeg på Laica, nu har hun været vandt til at være sammen med 2 andre hunde, bliver det så svært at vende hende til at være for sig selv, og tror i hun vil blive et problem for de andre beboer, med at hun vil hyle og gø?? Nu er hun jo ikke så gammel, men vil jo helst ikke af med hende eller flytte igen, pga. af hende... Nogen der har nogle gode forslag, til flytning og vending til at være alene..??
jul 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 17
jul 2006
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
tror det er forskelligt fra hund til hund
jul 2006
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Det bedste ville nok være, hvis I kunne tage en uge eller 2 ferie, så I kan træne alene-hjemme forfra
Held og lykke.
jan 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 1.493
Der vil nok blive lidt når hun for det første skal til at være helt alene, og så også når det er et nyt sted. Mine hunde, som ellers godt har kunne, har da hylet og gøet lidt efter jeg er flyttet. Jeg gik ind til mine naboer da jeg flyttede ind, og undskyldte på forhånd og det var helt okay, nu havde de jo større forståelse for det hvis der var noget. Det hjalp virkelig mig meget.
Men kunne du tage nogle dage eller en uge fri når du skal flytte, så ville det være det bedste.
Flytte...