{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
428 visninger | Oprettet:

Flytte... {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger, så skal mig, min kæreste og Laica flytte.. Vi har fået vores eget. Men.. så tænker jeg på Laica, nu har hun været vandt til at være sammen med 2 andre hunde, bliver det så svært at vende hende til at være for sig selv, og tror i hun vil blive et problem for de andre beboer, med at hun vil hyle og gø?? Nu er hun jo ikke så gammel, men vil jo helst ikke af med hende eller flytte igen, pga. af hende... Nogen der har nogle gode forslag, til flytning og vending til at være alene..??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytte...
  • #1   15. aug 2006 manne K.. Ja det er også det, men er bare bange for at de andre naboer vil blive trætte af det og måske klage til udlejer.. Men håber da på det går.. Det skal da trænes og det tager sin tid, men det kommer.. (Håber jeg)

• #2   15. aug 2006 Okay.. det lyder som det samme råd min mor har givet mig.. Men tænker jo også på, at jeg arbejder hverdag og det gør min kæreste også, så når nu man ikke er hjemme, kan man jo ikke rigtig gøre noget..

• #3   15. aug 2006 kaoz kom fra et hjem med en anden hund - her må jeg kun have en.. men det klarer han fiiiint =)

tror det er forskelligt fra hund til hund

• #4   15. aug 2006 Okay.. ja for da vi fik hende, kom hun jo direkte fra sine søskende og ud til to andre hunde, men hun kan side og hyle vildt hvis vi lukker hende væk fra de andre.. men er det fordi hun ved de er her??

• #5   15. aug 2006 I kan jo også for en sikkerheds skyld sætte en seddel op nede i opgangen, hvor I skriver, at jeres hund ikke er vant til at være alene, og hvis de hører noget, om de vil være søde at sige det til jer, og at I ER igang med at træne det.

Det bedste ville nok være, hvis I kunne tage en uge eller 2 ferie, så I kan træne alene-hjemme forfra

Held og lykke.

• #6   15. aug 2006 Jeg ville, som Jeanette også siger, enten sætte en seddel op i opgangen eller smide en seddel ind til folk, og skrive at du på forhånd beklager hvis hun larmer, men at du træner med hende osv.

Der vil nok blive lidt når hun for det første skal til at være helt alene, og så også når det er et nyt sted. Mine hunde, som ellers godt har kunne, har da hylet og gøet lidt efter jeg er flyttet. Jeg gik ind til mine naboer da jeg flyttede ind, og undskyldte på forhånd og det var helt okay, nu havde de jo større forståelse for det hvis der var noget. Det hjalp virkelig mig meget.

Men kunne du tage nogle dage eller en uge fri når du skal flytte, så ville det være det bedste.

Kommentér på:
Flytte...

Annonce