Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flytte
  • #1   18. dec 2014 Vi er selv lige flyttet. Vi flyttede fra mine forældre hvor der næsten altid var nogle hjemme, der var 2 andre hunde og katte. Vi valgte først at få maliq ud i det nye hus da vi var nogenlunde på plads. Vi var hjemme de første dage med ham så han kunne vænne sig til de nye omgivelser og til livet som alenehund. Første dag vi gik fra ham var det bare ned for at handle, og så har vi udvidet og han har taget det i stiv pote. Er der noget specielt du tænker på?:)

• #4   18. dec 2014 de gange jeg er flyttet med hund, der har de været med ude og se huset før vi flyttede ind, her sidst var vi så heldige at vi fik råderet over det nye hus, mens vi stadig havde det gamle, en overlapning på 14 dage.
    der var hundene med ude i det nye og male og ordne nogle ting, før vi flyttede helt ind, det var ret super.

• #5   18. dec 2014 MLA det tror jeg er en god ide. Vi håber på at kunne overlappe 14 dage, så vi kan nå at male og ordne den gamle lejlighed. Han har aldrig haft problemer med at være alene. Og han er sjældent alene, da han næsten hver dag er med min kæreste på job.
    Jeg regner med at tage 14 dages ferie i forbindelse med flytningen, så det vil være tid til at træne alene hjemme i det nye hus.

• #6   18. dec 2014 Huskier bor hvor deres ejer er. De knytter sig ikke til omgivelser, så vi tager dem bare med, og vupti, så bor de det nye sted. No problems.
    De skal naturligvis roligt introduceres til det at være alene det nye sted, men derudover er der ingen hensyn at tage.
    Vi både flyttede, malede, væltede vægge osv mens hundene var omkring os. Haven blev hegnet inden hundene blev sluppet fri, dvs som det allerførste.

• #7   18. dec 2014 Haven er heldigvis total indhegnet. Der er en skole i baghaven, så der er 3 meter høj hegn bagerst i haven.

• #8   18. dec 2014 Bonus smiley

• #10   18. dec 2014 Vi har aldrig gjort det store ud af flytninger. Hundene plejer at være hvor vi er under flytningen og der plejer ikk at være nogle problemer, men de er så vandt til at blive hevet med rundt til hverdag :D.
    Positivt med hegnet, det kan være noget rod at gå og sætte sådan noget op nu !

• #11   18. dec 2014 Nu skal vi nok først overtage April/maj, men vi glæder os så meget. Endelig at få vores eget, Og muligheden for måske at få en hund mere.

• #12   18. dec 2014 Nåårh ja, kan da godt se at der står forår. Den havde jeg lige glippet..
    Det kan jeg godt forstå, så blir det nogle lange måneder smiley

• #13   18. dec 2014 Ja mega lang ventetid.

• #15   20. dec 2014 Jeg gør intet særligt. Mine hunde bor hvor jeg gør. Jeg vænner dem dog lige til at være alene det nye sted. Også for min egen skyld, det har jeg det bedst med.

Kommentér på:
Flytte

Annonce