{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

Sikke en dejlig dag {{forumTopicSubject}}

Jeg har bare haft en af de dage, hvor man bare ikke kan være andet end glad smiley

På studiet i dag fik min gruppe rigtig meget ros, for det arbejde vi har lavet, så det var fedt med et skulderklap.
Det bedste var dog, at vi for en gangs skyld fik tidligt fri. De sidste par uger har vi haft timer fra 10 til 15/15.30, men i dag fik vi fri allerede 12.30. Det betød, at jeg kunne komme tidligt hjem til Berta, der altså godt kan mærke, at jeg ikke har været så meget hjemme.

Så Berta og jeg var ude på en dejlig gåtur i Søndermarken med leg, træning og hygge, så nu har jeg en dejlig træt hund, der ligger og putter.
Derudover har jeg haft tid til at blive færdig med min kusines gave, fået ryddet op + gjort rent og har nu tid til at slappe af, inden min dejlige veninde kommer her om en times tid.

Håber I har haft en lige så dejlig dag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke en dejlig dag
  • #1   10. sep 2013 Åh helt modsat dag!! Skulle for første gang cykle ud på universitetet, cykler 4 km omvej!!! Så kommer man derop.. Forelæserens mikrofon virker ikke, skærmen slår fra i tide og utide.. Havde glemt min madpakke og der er 3 km til nærmeste kantine.... Så går min computer ned, og min mobil løber tør for strøm. Sætter den i opladeren, som ikke virker, men som er købt i Tyskland for 1 uge siden! Så tager jeg hjem, og går tur med hunden.. Da jeg kommer hjem finder jeg en død fugl i indkørslen med hovedet revet af.... Dumme skader!! Så ligger hunden og tygger i tyggeben - som hun får galt i halsen, så jeg må hive det op....
    Jeg skal til håndbold senere. Tør jeg sige, at jeg håber jeg kommer hjem med alle lemmer i behold!!

    Dejligt at høre at andre ikke har så dårlig en dag som mig smiley haha


  • #3   10. sep 2013 Åh nej altså, det lyder da bare som en rigtig møgdag. En af de dage, hvor man bare burde være blevet under dynen - dem kender jeg desværre alt for godt smiley Men håber da, at det går nogenlunde til fodbold smiley

    Isabelle; Håber at din aften bliver lidt bedre. Sender lidt positivitet og god karma i din retning smiley


  • #4   10. sep 2013 Ååh de sidste par dage har været et helvede! Jeg har så meget tandpine, at jeg ikke kan holde ud at være nogen steder...
    Og jeg har tandlæge skræk! Men imorgen skal jeg ind og snakke med tandlægen, om jeg kan få lavet mine tænder, i fuld narkose....!
    Håber...


  • #5   10. sep 2013 EJ hvor alle bare har nogle dårlige dage - Håber det bliver bedre for jer alle smiley

    Men det lyder nu heller ikke som en sjov omgang, Den Danske Kæmpe! Må ikke være rart at have så stor tandlægeskræk.


  • #7   10. sep 2013 Godt at høre, at du har haft en dejlig dag, En grå Schæfer.... smiley Hundetræning er et dejlig afbræk fra lektierne.

  • #8   10. sep 2013 Min dag har også været ret god! smiley

    Ud over at Bella stadigvæk har lidt bøvl med maven (der dog ser ud til at være blevet nogenlunde igen nu), så har jeg været til jordemoder, hvor jeg fik at vide at alt så ud som det skulle. Junior har den størrelse junior skal have og der er ingen risiko for hverken graviditetssukkersyge eller svangerskabsforgiftning.

    Så nu flader jeg bare lidt ud på sofaen og overvejer om jeg skal sætte en film på eller få læst videre i min bog smiley


  • #9   10. sep 2013 Den Danske Kæmpe
    Åhhhh din stakkel, jeg føler med dig.
    Jeg ved hvordan du har det. Jeg har ind til for et år siden selv været en af dem med stor tandlægeskræk. Det var så slemt, at jeg hver gang jeg fik kort fra tandlægen lavede tiden om en 4-5 gange.
    Når jeg så endelig var på vej, så nærmest græd jeg hele vejen.
    Mit held var så, at min tandlæge flyttede til en anden by, så jeg blev nød til at finde en ny en.
    Jeg gik efter en, hvor jeg kunne få lavet mine tænder i fuld narkose.
    Mens jeg ledte efter sådan en på nettet faldt jeg over en hjemmeside, hvor der blev fortalt at de kunne lave smertebehandling uden nåle.

    Ham valgte jeg, og det har jeg bestemt ikke fortrudt. Jeg er ikke mere bange for at komme til tandlægen, er der 15-20 minutter inden jeg skal være der, har ikke mere ondt i maven og tårer i øjnene når jeg skal af sted.

    Prøv at se, om du ikke kan finde sådan en "moderne" tandlæge, det kan anbefales. Og det var rigtig jeg blev bedøvet uden at skulle have sprøjter.

    Pæj pæj med det, håber at du får det bedre og fiinder lige så fin en tandlæge som jeg fandt.


  • #10   10. sep 2013 Dejligt smiley

    Jeg har også haft en god dag. Ikke fordi der er sket noget specielt. Men de sidste uger har der været så meget sygdom og ferie på mit arbejde så var har haft så travlt så travlt og det har været vildt stressende.
    Der har endnu ikke været sygdom så ingen stress i går og i dag og jeg har nået at lave det jeg ville. Så de kære børn kan lege i en ren børnehave smiley


  • #11   10. sep 2013 Dejligt at høre mere om jeres gode dag - lad os håbe, at det fortsætter smiley Min veninde er lige gået, så vi har virkelig hygget os. Men kan godt mærke, at jeg er træt, og skal gerne være frisk til i morgen, for dagen bliver også lang i morgen smiley

Kommentér på:
Sikke en dejlig dag

Annonce