{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

Sikke en dejlig dag {{forumTopicSubject}}

Det er i dag :o)

Ja den har bare været perfekt indtil nu....

Man starter i skole kl 8 og har da lige fri kl 10 :o)
Ud på væddeløbsbanen en tur, fik ordnet 5 heste og fik da redet de 2 af dem........

Hjem til hundene som bare har opført så eksemplariske i dag....

Ja sikke en dejlig dag det er i da..... åhå åååååååå..... *GG

Hvad har i andre lavet i dag ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke en dejlig dag
  • #1   24. aug 2010 Hvor dejligt Maria......

    Nu står resten af aftenen bare på lektier her, mine lærer har været så flinke at give mig lektier for i alle fag til i morgen hehe.

    Men det meste er dog kun læsning heldigvis :o)

    Må man spørge hvad du læser til ?


  • #2   24. aug 2010 Ihhh hvor dejligt med sådan en positiv tråd :o))

    Jeg har nu også indtil videre haft en helt fin dag. Sov lidt længe hos kæresten, gik hjem og luftede hund i meget kraftig blæsevejr, men uden regn smiley Fik lidt at spise og har læst en masse tråde her på HG.
    Nu skinner solen, så vi skal snart ud at gå igen, og så vil jeg se om jeg kan få lavet lidt i haven og vasket noget tøj. Jeg har endnu en af de dage hvor jeg bare tager tingene som de kommer *GG*


  • #3   24. aug 2010 Maria- jeg læser en HF på VUC den bliver så kaldt for sundhedspakken.... Det er så jeg kan komme ind på enten sygeplejeskolen eller ind som fysoterapeut,,,,,,

    Miemiv- hvor hyggeligt.... Ja jeg gider ikke rigtigt mere i dag, så den står på ren afslapning i aften når lektierne er overstået vel at mærke......


  • #4   24. aug 2010 Kan også godt forstå man trænger til at slappe af efter lektielæsning (husker det selv tydeligt, selvom det er mange år siden)
    Det er jo ligesom når hundene bliver mentalt trætte - så ligger de så roligt *GG*

    Tror faktisk også jeg går igang med at bage....


Kommentér på:
Sikke en dejlig dag

Annonce