349 visninger
|
Oprettet:
Natte tråd {{forumTopicSubject}}
Hvad så folkens er der nogen som er vågen.
sidder på arbejde for anden gang siden sidste tirsdag og må indrømme at jeg så småt begynder at nyde at skære ned i timer.
nogen som har planer for i morgen jeg påtænker mig at tage til hundesvømning med Cooper og derefter slappe godt af med mine døtre.
Min ældste datter sagde tidligere i dag at hun syntes det er rart far er hjemme, det må jeg indrømme at det gav klump i halsen.
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.736
Tror bare vi skal gå en lang tur, og træne imorgen
maj 2006
Følger: 70 Følgere: 92 Hunde: 5 Emner: 233 Svar: 11.254
Dog varer det ikke længe før jeg logger af og fortsætter med min nye bog.
I morgen...tjah...den står på afslapning efter weekenden, hygge med genboen og så skal jeg vist lægge tøj sammen. Ikke noget vildt overhovedet.
Forstår jeg godt, det er både rart og hårdt at høre.
aug 2013
Følger: 10 Følgere: 73 Hunde: 3 Emner: 263 Svar: 7.763
Jeg har ikke rigtig nogle planer de næste par dage, er stadig total kvæstet efter at have været til bryllup i lørdags ( og nej jeg var ikke fuld
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
Hundene øffede da godt noklidt rundt, men fik besked på at klappe i -næste gang lytter jeg dælme til dem, for 5 min efter stank det af røg så jeg drønede jo ned, og ja sørme om ikke de igen har sat ild... Denne gang i en murebalje med blomster han har stående i indgangspartiet
aug 2013
Og så håber jeg da godt nok ikke de kommer tilbage igen , det kan jo ende gruelig galt
jan 2007
Så den har jo været tør, men ja, der må have været brugt et eller andet at tænde op med, for de har trods alt fået sat så godt og grundogt gang i det at selv mulden brændte.
Og ja, det kunne være gået rigtig galt. Da jeg kom derned var flammerne helt op under loftet (plastic brænder jo godt). Vi har så en vandslange lige ved siden af, så kunne ret hurtigt få det slukket.
Men ærgrer mig over at jeg ikke reagerede på at hundene knurrede og gøede ved vinduet, det gør de jo normalt aldrig om natten -så havde jeg måske nået at se hvem det var...
I går var vi enige om at det nok bare var drengestreger og næppe ville gentage sig, men denne gang bliver det meldt. Ikke at de kan gøre så meget når nu der absolut ingen vidner er, og ingen har en ide om hvem det kunne være, men så ligger der da oget på det, hvis det skulle gentage sig.... og så kommer der så ikke til at stå noget derude igen foreløbigt.
aug 2013
jan 2007
Håber dog vi slipper fremover -men kunne finde på at slæbe Gaia med ud, hvis det skulle gentage sig. Hun er ganske harmløs, men kan lyde særdeles farlig når hun gør (og det gør hun glad og gerne af hvem som helst hun får lov til;))
-mon ikke det kunne få nogen til at tænke sig om en ekstra gang.
aug 2013
jan 2007
Nå, men jeg håber det var det sidste vi skulle opleve af den slags, og så er det vidst sengetid -at nat herfra
Natte tråd