{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
349 visninger | Oprettet:

Natte tråd {{forumTopicSubject}}

Hvad så folkens er der nogen som er vågen.

sidder på arbejde for anden gang siden sidste tirsdag og må indrømme at jeg så småt begynder at nyde at skære ned i timer.

nogen som har planer for i morgen jeg påtænker mig at tage til hundesvømning med Cooper og derefter slappe godt af med mine døtre.

Min ældste datter sagde tidligere i dag at hun syntes det er rart far er hjemme, det må jeg indrømme at det gav klump i halsen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Natte tråd
  • #1   10. sep 2013 Jeg er vågen, sidder og ser videoer på Retado.dk, har snart set dem alle sammen smiley

Tror bare vi skal gå en lang tur, og træne imorgen smiley

• #2   10. sep 2013 Yep, lidt endnu.
    Dog varer det ikke længe før jeg logger af og fortsætter med min nye bog.

I morgen...tjah...den står på afslapning efter weekenden, hygge med genboen og så skal jeg vist lægge tøj sammen. Ikke noget vildt overhovedet.

Forstår jeg godt, det er både rart og hårdt at høre.

• #3   10. sep 2013 Jeg er også vågen lidt endnu smiley

Jeg har ikke rigtig nogle planer de næste par dage, er stadig total kvæstet efter at have været til bryllup i lørdags ( og nej jeg var ikke fuld smiley ) . På torsdag har kæresten fødselsdag, så der skal vi have gæster. Så de næste par dage skal nok egentlig gå med at lege Fru. Hyacinth, mens jeg styrter febrilsk rundt i huset og tørre støv af det samme sted 20 gange smiley

• #4   10. sep 2013 jep er lysvågen -der må være nogen knægte i området der er oppe længe efter deres sengetid, for de har i hvert fald for 2. nat i streg sat ild til underboens blomsterkrukke.
    Hundene øffede da godt noklidt rundt, men fik besked på at klappe i -næste gang lytter jeg dælme til dem, for 5 min efter stank det af røg så jeg drønede jo ned, og ja sørme om ikke de igen har sat ild... Denne gang i en murebalje med blomster han har stående i indgangspartiet smiley

• #5   10. sep 2013 Michelle : Hvordan pokker kan de sætte ild til det? Det må da kræve noget seriøst brandbar væske, eller? Det er jo også total vådt i dag.

Og så håber jeg da godt nok ikke de kommer tilbage igen , det kan jo ende gruelig galt smiley

• #6   10. sep 2013 Det er et indgangsparti med tag over -der er to døre hvor baljen så stof imellem dem op af væggen.
    Så den har jo været tør, men ja, der må have været brugt et eller andet at tænde op med, for de har trods alt fået sat så godt og grundogt gang i det at selv mulden brændte.
    Og ja, det kunne være gået rigtig galt. Da jeg kom derned var flammerne helt op under loftet (plastic brænder jo godt). Vi har så en vandslange lige ved siden af, så kunne ret hurtigt få det slukket.
    Men ærgrer mig over at jeg ikke reagerede på at hundene knurrede og gøede ved vinduet, det gør de jo normalt aldrig om natten -så havde jeg måske nået at se hvem det var...

I går var vi enige om at det nok bare var drengestreger og næppe ville gentage sig, men denne gang bliver det meldt. Ikke at de kan gøre så meget når nu der absolut ingen vidner er, og ingen har en ide om hvem det kunne være, men så ligger der da oget på det, hvis det skulle gentage sig.... og så kommer der så ikke til at stå noget derude igen foreløbigt.

• #7   10. sep 2013 Michelle: Ja for pokker, puha godt du gik derned da. Nok en rigtig god ide at melde det, også hvis det nu er noget som begynder at ske rundt omkring i byen, så er det jo smart nok det er meldt, så de kan se et evt. mønster..

• #8   10. sep 2013 netop -men jeg bor jo i en lille bitte landsby, jeg kan slet ikke forstå hvis det er nogen her fra byen. -her kender alle jo hinanden.. og skulle man rende på nogen man ikke kender, så ved købmanden hvem det er og hvor han/hun bor smiley

Håber dog vi slipper fremover -men kunne finde på at slæbe Gaia med ud, hvis det skulle gentage sig. Hun er ganske harmløs, men kan lyde særdeles farlig når hun gør (og det gør hun glad og gerne af hvem som helst hun får lov til;))
    -mon ikke det kunne få nogen til at tænke sig om en ekstra gang.

• #9   10. sep 2013 Håber i hvert fald for jer allesammen, at det stopper og ikke fortsætter. Jeg ville føle mig utryg hvis sådan noget skete. Vi boede på et tidspunkt et sted, hvor en gruppe unge lavede meget ballade, satte ild til tanken osv. Jeg nåede heldigvis kun at bo der i 8 måneder eller sådan noget ( kæresten boede der da vi mødte hinanden) .Men puha jeg hadede at bo der, og især at gå udenfor når det var mørkt.

• #10   10. sep 2013 Generelt er her ret fredeligt -det er som nævnt et lille samfund hvor alle kender hinanden, så jeg føler mig på ingen måde utryg i byen -men lige det her er altså ubehageligt

Nå, men jeg håber det var det sidste vi skulle opleve af den slags, og så er det vidst sengetid -at nat herfra smiley

Kommentér på:
Natte tråd

Annonce