{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brunch?
  • #1   6. sep 2013 Røræg, bacon og pølser som førsteprioritet... Frisk frugt er også skønt samt tomater.. Gode boller og rugbrød.. Smør, ost og lidt blandet pålæg.

• #2   6. sep 2013 Jeg er vant til:
    Æg, bacon, pølser, franskbrød, rugbrød, varm leverpostej, cherry tomater, agurk i stave, gulerødder i stave, ost, spegepølse, hamburgerryg og ostehaps til børn og barnlige sjæle smiley
    Kaffe, te, juice og mælk til smiley

• #3   6. sep 2013 Så kan du også vælge at lave scones, wienerbrød, kartofler, græsk yoghurt m. müsli og ahornsirup..
    Og selvfølgelig pandekager!

• #5   6. sep 2013 Du kan evt. få lidt inspiration fra Vivaldi's buffet-brunch - dét synes jeg er lækkert smiley Der er nok de samme ting som er nævnt her hehe smiley

• #6   6. sep 2013 laks og rejer er altid et hit her - uanset om det er brunch, jule- eller påskefrokost smiley

• #7   6. sep 2013 Bagels med laks og Philadelphia nommenommenomme

Og arme riddere

• #8   6. sep 2013 Æg, bacon, pølser (spiser jeg dog ikke selv), croissanter, rugbrød, pålæg, ost, frugt, yoghurt smiley

• #9   6. sep 2013 Scrambled eggs
    Bacon og pølser
    Røget laks
    Andet lækkert pålæg
    Lidt forskellige oste (Brie, skiveost, flødeost)
    Agurk, tomat og lidt blandet frugt
    Græsk yoghurt med mysli, bær og honning/sirup
    Pandekager med sirup
    Croissanter
    Franskbrød eller blandet rundstykker
    Rugbrød

Det er nok hvad jeg ville servere.... smiley

Og så lidt forskellige juice og noget god kaffe og te til (jeg kunne nok godt finde på at varme lidt kakao hvis der var børn med) smiley

• #11   6. sep 2013 Rikke: Hvis det er røget laks, så smager det fantastisk på rugbrød smiley

• #12   6. sep 2013 Det er kun til 5 personer. Min mor, far, bror, kæreste og jeg..

Jeg selv kan ikke leve uden blødkogte æg :P..
    Spiser aldrig selv "brunch", bare morgenmad og frokost smiley haha..
    Kunne forestille mig at mændene gerne vil have noget kød - pølser, bacon og scrambled eggs F.eks.

Vil gerne selv bage brød - og pandekager bliver "protein-pandekager" lavet af banan :-)..

- der er 4 ud af 5 sundhedsfreaks til den brunch, så det må gerne være lidt sundt :P.. Men den dag tænker vi nok ikke så meget over maden ;-)..

Men gider heller ikke stå og lave 50 forskellige ting hvis folk så bare spiser 3 forskellige smiley hehe..

Hvor mange ting skal man lave?

• #13   6. sep 2013 Puh, så kan ma ligeså godt lade være, hvis det skal være sundt smiley i hver fald i min optik smiley

Bliver helt lækkersulten smiley Jeg ville nok prioritere nogle lækre boller, pandekagerne, æg/bacon og så en god skæreost og en gang spegepølse, grønt og frugt smiley

Håber du får lavet en lækker brunch, og får en dejlig fødselsdag! Stort tillykke smiley

• #14   6. sep 2013 Hundenørd: hehe tak ;-)..
    Ja men tænker - gider ikke stå og bage hvide fødselsdagsboller, som folk kun spiser fordi jeg har bagt dem.. Da det jo kun er mine forældre, min bror og min kæreste spørger jeg hvad de gerne vil have smiley vi er ikke så formelle i min familie og vi ved godt hvordan hinanden spiser... Min far tager IKKE bacon, smør og andet med fedt... Vi andre sørger bare for, at vi ikke spiser for meget af de ting ;-).. Og spiser efter proteiner, og undgår brød, pasta osv. ;-)..

- men man kan sagtens lave sund lækker mad!! smiley men min fødselsdag er sgu fredet!!!! Der må ÆDES (for mit vedkommende i hvert tilfælde) ;-)..

• #15   6. sep 2013 Marie B - jeg har en rigtig god opskrift på nogle grove boller, som jeg endnu har til gode at møde nogen, der ikke kunne lide smiley De er nemme at lave, og opskriften har jeg fra en kogebog fra Diabetesforeningen smiley

• #16   6. sep 2013 jeg er så osse en mand, hehe - en brunch skal have røræg, og oceaner af bacon og pølser!

Det må faktisk gerne være nogen specialpølser.. altså andet end gøls hotdogs, men nogen med ordentlig smag i.

• #17   6. sep 2013 Jeg er altså også mand så! En brunch uden bacon og æg er ikke rigtig for mig smiley

• #18   6. sep 2013 Line: den må du da gerne sende!! :-D..

Megapixel: har du en idé til hvilke pølser ;-)?

Haha line! Også mig. Jeg er nu også noget af en kødæder!!! :-D...

• #19   6. sep 2013 åååh nogen tykke nogen.. a la frankfurtere, men i god kvalitet - og ellers har slagteren tit nogen ret fede pølser. Vores slagter har f.ex. ølpølser *G*

• #20   6. sep 2013 Marie B - sender den lige, når jeg kommer hjem smiley Har ikke bagt dem længe, så jeg kan ikke længere huske den i hovedet smiley

• #21   6. sep 2013 Haha!! Okay... Jeg finder noget smiley fik i sidste weekend sådan nogle oste-pølser... Er normalt ikke til pølser overhovedet! Men de var dælme gode :-D..

Line: tusind tak! smiley det er meget sødt af dig!!

Og tak til alle jer andre for råd og forslag ;-)!!

• #23   6. sep 2013 Rikke: god idé smiley

Kommentér på:
Brunch?

Annonce