1.647 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Romantiske steder i Viborg? Romantiske steder i Viborg?

Jeg har sgu brug for lidt hjælpe... Jeg er ikke monster kendt i Viborg, og sagen er den, at jeg skal sende et kommende brudepar på dates... Det er sådan en lidt "hemmelig" dates, da de ikke ved hvem det er fra, og de får blot tilsendt koordinater om hvor de skal møde op.
Vi har tre dates tilbage, og jeg aner ikke hvor pokker de skal sendes hen. Det skal ikke koste noget, da vi pakker madkurv til dem med f.eks. jordbær med chokolade og en flaske champagne, så de kan få sig en dag i romantikkens tegn smiley Kom frisk!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Romantiske steder i Viborg?
  • #1   16. aug 2013 Borgvold.... omkring søerne

• #2   16. aug 2013 Der er ikke så mange når det ikke må koste noget, men Borgvold, pilehaven, B67 (altså ikke på boldbanen men nede ved søen.

• #3   16. aug 2013 Hald sø? Dollerup bakker?

• #4   16. aug 2013 Nej, jeg ved godt det begrænser det lidt, men det bliver sgu lidt for dyrt ellers, når det nu er 5 dates de skal ud på smiley Vi har haft sendt dem i Nordisk park, hvor der var gjort klar med tæppe og kurv, og så har de været en tur i biffen. Hvor ligger B67?
    Pilenhaven, var måske ikke nogen dum idé, men kom gerne med flere smiley Der er tre dates endnu! Kan man sidde i læ der, med tanke på det vejr, vi har lige pt. så skal det næsten være et sted, hvor vi kan placere tingene i læ, for evt. regnvejr smiley

• #5   16. aug 2013 Helt sikkert Dollerup. Det er så skønt et område :o) Vi havde også en plan om en bådtur i Hals sø, men det blev desværre for dyrt smiley

• #6   16. aug 2013 Hold da op nogle super venner :), hvor er I søde!!!! En vild ide kunne være at få lov at lave en date på Viborg stadion. Jeg er heller ikke fra Viborg men kender stedet fordi sparekassen kronjylland ligger der :). Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre :D, men det da vildt at sidde nede på banen og kigge op og måske lidt romantisk lyd over anlægget ;).

• #7   16. aug 2013 Dollerup ishus er simpelthen et fantastisk sted.
    Pilehaven i Viborg er også meget hyggelig.

• #8   16. aug 2013 Der ved Dollerup ishus, er der plads til at man kan sidde med kurv og tæppe osv.? smiley Og er der borde der? Mener kun at have set bænke? smiley Vi skal gerne have et sted, hvor der også kan søges ly, for det her vejr, det er ikke ligefrem ideel til romantiske udflugter smiley Stadion er helt sikkert også et godt bud, men ved ikke lige hvor let det er at "booke" sig ind, og vi skal gerne have fundet ud af noget i dag, så der kan blive sendt en sms afsted med koordinater smiley Det er jo allerede på søndag, og er fuldstændig lost.

• #9   18. aug 2013 Åhh, nej! Det skulle blive skyfri i eftermiddag, og med 20 graders varme, så vi havde planlagt at sende dem i Pilehaven i dag. Men ak ja, nu er det gråt og blæsende, og vejrudsigten siger pludselig regn til i aften smiley What to do? Vi overvejer at droppe daten i dag, simpelthen pga. vejret, og så må vi sende dem en tur på Jensens den sidste gang. Men ihhh... Øv altså smiley

Kommentér på:
Romantiske steder i Viborg?

Annonce