{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Natte tråd
  • #1   26. jul 2013 Sidder med en kop The og ser True blood.
    Har hygget herhjemme med hundene i dag, ordnet lidt vasketøj osv. smiley

• #2   26. jul 2013 Jeg har læst til min BA, og læst lidt mere og læst endnu mere, hjulpet kæresten med at hente hans trommer hjem, læst igen og faktisk også læst lidt mere smiley Skide spændende dag.... Har rundet lidt over 1000 siders genlæsning af materialer nu, og jeg er sku ikke engang færdig endnu -_-
    Er lige blevet færdig med den næstsidste bog, så nu sidder jeg og venter på at "blive mig selv igen", så at sige og se om jeg ikke kunne blive træt og få lyst til at sove.

• #3   26. jul 2013 Sidder og se "Orange is the new black" og tænker om man snart skulle gå i seng smiley

• #4   26. jul 2013 jeg ligger og ser NCIS smiley og putter med min lille bulldog som prutter smiley
    Idag har jeg været hos en veninde, som lige er kommet hjem fra bulgarien, Hannibal og jeg overnattede hos hende også fik vi lækker morgenmad og har hygget med gyser og kærlighedsfilm hele dagen smiley

• #5   26. jul 2013 Glemte at sige Skønt billede smiley

• #6   26. jul 2013 Dejligt billede smiley

Sidder og kigger på et par af dagens billeder og funderer over, hvor grå Alfa mon bliver, hun er 5 år nu.
    Jeg tror hun ender som grå/hvid, måske det samme gen som skimlede heste, der fødes sorte og bliver næsten hvide med alderen.

profilbillede
  • #7   26. jul 2013 Alfa 2 år

profilbillede
  • No name
    No name Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 39 Svar: 319
    #8   26. jul 2013 Godaften,

Jeg ligger endnu engang vågen, jeg har sovet en times tid fra kl 00-01 og ja nu køre hjernen på overarbejde igen igen

• No name
    No name Tilmeldt:
    apr 2013

#9   26. jul 2013 Dejlige billeder af jeres hunde smiley

Kirsten ja det kunne da sagtens være hun ender med at være grå i stedet for sort smiley men hun er sørme en smuk sag

• #10   26. jul 2013 No name - Tak smiley
    Det gør mig intet, at hun bliver grå, synes hun udstråler mere ro, men om det er alderen eller farven, der spiller ind, kan jeg ikke helt afgøre smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    apr 2013

#11   26. jul 2013 Nej det kender jeg godt, måske er det en god blanding?

Min gamle tæve legede altid med en skøn skøn whippet da hun var hvalp, men da hun så blev større turde ejeren ikke lade dem lege længere, hun elskede mine hunde hun var bare bange for min en dag i leg ville komme til at gøre skade på hendes hunde smiley

Jeg har altid været super fascineret af racen, de er virkelig elegante smiley

• #12   26. jul 2013 tak.

jeg sidder på job som sædvanlig.
    har i eftermiddags haft gæster og nydt samværet med Cooper.

• No name
    No name Tilmeldt:
    apr 2013

#13   26. jul 2013 Ihh kender i ikke det man ind i mellem ville ønske man kunne slukke for sin hjerne så man kan få sovet, og ja bare få ro i sin krop?

Mit liv lige pt kunne sagtens gå bedre og det er virkelig som om jeg ikke kan få et roligt øjeblik. ØV!

Nå men min dag er gået med at være hjemme og har været over ved en veninde så
    Vores børn kunne lege smiley

Jeg burde faktisk gøre klar til at tage afsted på ferie men det bliver hele tiden udskudt.

• #14   26. jul 2013 No name - Jeg tror det er en blanding.

Jeg tror mange whippetejere er lidt "hysteriske", når det gælder leg med tungere racer, mig selv inklusiv smiley
    Et sammenstød med en mindre adræt hund kan let føre til benbrud.

Mine leger dog med enkelte større hunde, som de har kendt siden hvalpetiden.

• No name
    No name Tilmeldt:
    apr 2013

#15   26. jul 2013 Kirsten, det er jo ganske forståeligt, jeg ville selv have det på samme måde smiley

Det var ret sjovt for min ene hund, hun blev aflivet for 4 år siden, men da hun var hvalp var hun virkelig ranglet og løb sindsyg hurtigt, så de hyggede sig rigtig når hun fik lov til at lege, da hun blev ældre og ikke kunne følge med fik hun den uvane at bide efter deres halsbånd, så de ikke kunne løbe fra hende og så stoppede legen.

Ejeren og jeg selv blev netop bange for hun en dag i kådhed fik skadet dem, dog gik vi flere ture med dem i snor smiley

Jeg bildte ofte folk ind at min gamle var en blanding af en whippet og amstaff, hun fik nogen piller der stoppede hendes vækst så hun lignede en hvalp selv om hun var 2,3 og 4 år smiley

• #16   26. jul 2013 No name kender det rigtig godt har gennem det sidste år ikke sovet mere end gennemsnitligt 5 timer pr dag.

Har den senere tid oplevet mit ansigt sover meget underlig følelse, altså sove som hvis ens ben sover forbi man har sat forkert

• No name
    No name Tilmeldt:
    apr 2013

#17   26. jul 2013 Ej philip, det lyder bestemt ikke sundt, og virker da som et tegn på du har stress?

• No name
    No name Tilmeldt:
    apr 2013

#18   26. jul 2013 Nå jeg kan mærke trætheden snige sig ind så det er med at gripe chancen for lidt søvn smiley

Fortsat god arbejds nat smiley og pas nu på dig selv smiley

• #19   26. jul 2013 Tak tak

Kommentér på:
Natte tråd

Annonce