895 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

hvalpe salg hvalpe salg

Er det bare mig,men jeg synes der i øjeblikket,er et "boom",af hvalpe til salg.

Ægte som uægte,det er mig ligegyldigt,hvalpe er hvalpe og altid bedårende..

Er det perioden ?? eller hva`;;;

Jeg tænker,hvis man leder efter en god han til sin tæve,og der kommer måske 5 hvalpe ud af det,og de IKKE bliver solgt,så skal man vel være så forudseende,at man har pengepungen i orden,i et godt stykke tid fremover.

Og,hvad nu,hvis man "brænder" inde med et antal hvalpe i meget laaang tid,hvad sker der så ;;;

Nå,det var bare sådan en "strø tanke",jeg fik her midt i den dejlige sommervarme.

Er ikke ude på at generer nogen.
Sad blot her ved skærmen,i lidt skygge,og så på div.både unghunde,hvalpe,og såmænd også voksne hundes salgs annoncer.

nå forsat god sommer
m.v.h.
vibeke,

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvalpe salg
  • #1   24. jul 2013 Jamen, markedet er mættet smiley Og nej, folk går ikke ud fra at de ikke kan få solgt deres hvalpe, for hvem kan stå for en hvalp efter deres elskede "Fido" eller "Fidoline"? Så uanset om der er salg i det eller ej, så skal der laves hvalpe, for det er såååååååå hyggeligt smiley

• #2   24. jul 2013 Så fornylig en annonce på ST hvalpe uden bøger hvor prisen var 8000,- der måtte jeg altså grine for det bliver de skisme ikke solgt for, folk tror jo det er en guldmine at lave hvalpe....

Ryster på hovedet når jeg ser et kuld hvor begge forældre har bøger, men ikke hvalpene, eller når den ene af forældrene har "Flot" bog osv. men den anden forældre har ikke, hvorfor dog lave hvalpe med sådan en forældre, man fatter det ikke.....

• #3   24. jul 2013 Tror dels det er pga ferien - mange anskaffer sig hvalp nu, fordi de har et par uger fri her over sommeren, til at sætte hvalpen ind i sin nye hverdag.

Men selvom der bliver solgt flere hvalpe i sommerferien, er det stadig ikke nok, når man ser hvor mange der rent faktisk bliver avlet - tror mange gange folk glemmer at sætte sig ind i, om det også er realtisk at kunne få solgt hvalpene smiley

• #4   24. jul 2013 synes det har været sådan længe.
    og ja folk tror altid at lige deres hund er så fantastisk at hvalpene bliver revet væk, og det er ret få der tager højde for at at de ikke slipper af med hvalpene når de er 8 uger

• #5   24. jul 2013 Dyrlægerne får travlt senere på året. smiley

• #6   24. jul 2013 Jeg er rystet over de priser der tages for blandingshvalpe

• #7   24. jul 2013 Vi vil beholde en selv, og har afsat 2 derudover, FØR vi overhovedet parrede tæven.

Nu er der 1 uge tilbage smiley

• #8   24. jul 2013 Marie-Louise, dejligt :o) og spændende, ved du hvor mange der kommer?

• #9   24. jul 2013 Nej det ved jeg i morgen smiley

Btw hun er begyndt at snorke som en pirat der sover brændert ud?!
    Er det maven der trykker på lungerne???

Kommentér på:
hvalpe salg

Annonce