1.203 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

okay .. hjælp - rejse okay .. hjælp - rejse

Ja, jeg sidder alene her hjemme og skal bestille ferie til kæresten og jeg.
Kan se det er ved at være sidste udkald for det hotel jeg ville ha været på er fuldt booket smiley
Kæresten er i Norge hvor han arbejder og har ladet det hele være op til mig mht. rejse - baaah!

Jeg sidder og bliver mere og mere forvirret - vi skal til Tyrkiet, gerne Antalya område, da jeg kan læse mig til det er der, der er bedst shopping og spise steder og der hvor der sker mest.
Vi vil gerne havde et hotel som er lækkert, men ikke koster boksen og som har all inclusive ... vi har slækket lidt på vores krav da vi kan se det bliver svært at få netop det vi gerne vil ha nu fordi vi er for sent ude.

Nu sidder jeg jo så og kigger rundt og Alanya, Antalya og Side syntes jeg har nogle af de flotteste hoteller .. MEN jeg kender intet til Side .. er der nogen der kan fortælle om hvordan det er der? Kan det sammenlignes med de to andre store byer eller er det noget helt andet?
Hvad med Marmaris?
Og er der nogen som kan anbefale nogle gode selskaber udover Startour, Spies, Apollorejser, Falklauritzen?? smiley

Ja undskyld alle spørgsmålene, men føler mig pludselig lidt presset tidsmæssigt.

Vi vil for resten gerne afsted fra den 30 Juli af smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vask af lejlighed 1.700 kr.
  • Ordnet døre 1.000 kr.
  • Rådgivning om TV 1.000 kr.
  • Opsætning af lampe. 802 kr.
  • Utæt vandrør inde i gipsvæg 1.140 kr.
  • Fix bathroom sink drainage pipe 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  okay .. hjælp - rejse
  • #1   6. jul 2013 Hvis i vælger Alanya...lander i så i Antalya eller i den nye lufthavn ved Alanya?

• #2   6. jul 2013 det aner jeg ikk hehe jeg er somregle bare glad for at være på fast grund :b

• #3   6. jul 2013 Den nye lufthavn ligger i Gazipasa 35 km fra Alanya smiley

Så vidt jeg ved er der ikke ret mange selskaber der flyver til Gazipasa... møg ærgerligt når man tit rejser derned smiley

• #4   6. jul 2013 Ha ha oki smiley

Jeg ville nok anbefale Side. Det er godt nok mange år siden jeg harceleret begge steder...men kan huske jeg var ret fascineret af byen i sandet...alle de søjler der lå rundt omkring smiley Og tja...shopping og mad er der nok ikke ikke den store forskel på smiley

Dog vil jeg selv vælge Alanya fra...det tager 3 timer fra lufthavnen til det første hotel i Alanya og mener det kun tager omkring 1 time til Side. Men igen...det er måske et sært argument smiley Andre rører det nok ikke så meget smiley

• #5   6. jul 2013 Harceleret = har været smiley Hurra for iPhone smiley

• #6   6. jul 2013 http://www.sweetdeal.dk/deal/sweettravel/wow-travel-spa-og-pamukkale

Se den her evt? smiley

• #7   6. jul 2013 Okay, jeg sidder bare og kigger og kigger.. Kan være det bliver Side så, syntes bare de skriver om mere shopping og liv i de andre byer smiley
    Nu er vi jo i Tyrkiet, så vi skal jo selvfølgelig ha lidt guld dimser med hjem hehe

• #8   6. jul 2013 Sabine, har tjekket den ellers tak smiley
    Det er bare hvor der er utrolig mange udflugter syntes jeg og ja.. så passer datoen ikk med hvornår vi har ferie, desværre smiley

• #9   6. jul 2013 Jeg vil helt klart slå et slag for Alanya smiley

Det tager kun to timer med bus til Alanya, inkl. pause på halv vejen.
    Mine svigerforældre har lejlighed i Alanya, og det har aldrig taget mere end to timer for os..

• #10   6. jul 2013 Jeg må være svar skyldig på om hvilken by der er bedst...men mon ikke det er muligt at få noget med hjem uanset hvilken by du så vælger smiley

Men måske der kommer andre på banen med gode argumenter og fede ideer til begge byer ;-)?

• #11   6. jul 2013 Vi har været over tre timer undervejs begge gange...men igen...måske hurtigere alt efter hvilket selskab det er, hvor mange hoteller osv de skal stoppe på smiley

• #12   6. jul 2013 hvad med atlantisrejser

• #14   7. jul 2013 Rikke - dem har jeg kigget lidt på også smiley Må få kigget det igennem igen i dag, for vi har sagt det må være sidste dag i dag og bestille hehe

Hanne - Har du rejst med dem før? er de ok? er så bange for at ende med et l*rte selskab som ikk er gode.

Tine - Ja, har også selv været i Alanya før og syntes det var en skøn ferie, men syntes at kunne læse Antalya skulle være være bedre. Men ved det ikke ..

Linda - ja, ville også gerne høre nogen som evt. kender stederne .. har dog snakket med min ene chef, hun er fra Tyrkiet, men syntes ikke hun er nem at få ud af hvor det er bedst .. Hun rejser jo ikke samme måde som turist som os, men hun skal så lige nogle dage til Antalya for der syntes hun er lækkert, men jeg syntes bare alle hotellerne jeg finder ligger 10-15 km fra centrum og ved ikke om det bare er mig, men syntes det er langt! Jeg gider ikke bruge så meget tid på transport hele tiden når vi vil ind til byen..

• #15   7. jul 2013 Jeg ville ikke vælge Antalya (men det er også fordi jeg ikke kan lide de helt store byer....) Alanya er fin men Side er bare hyggeligere smiley Side har en bedre strand og rent shopping mæssigt er det nogenlunde det samme.... Marmaris er også dejlig - det er så godt nok mange år siden jeg sidst har været der.... Så hvis jeg skulle vælge i dag ville det blive Side smiley

• #16   7. jul 2013 Okay, når du skriver nogenlunde det samme ang. shopping, er der så lige stor by cirka?

Vi er for resten lige blevet enige om at droppe all inclusive, så kan det være at vores jagt bliver bedre smiley

• #17   7. jul 2013 @ TS vi har lejet mobil home på sydeuropæiske campimgpladser flere gange, og kun oplevet helt styr på tingene og fået hvad lovet ...

Men har aldrig været på fly ferie med dem ....

• #18   7. jul 2013 Nej Side er lidt mindre men nogle rigtig hyggelige gågader og også nogle gode butikker. Alanya er nok bedre mht. de ægte mærkevarebutikker (Levis, Benetton osv) men der er nogle fine guldsmedeforretninger i Side....

• #19   7. jul 2013 Ellers hopper i bare på bussen hvis i tager til Side...der går busser mellem de to byer smiley

• #20   7. jul 2013 Vi rejser fra Hamborg - det er jo halv pris i forhold til danske rejsebureauer. Neckermann Reisen har gode forhold og priser fx.

• #21   7. jul 2013 Malene - hvordan kommer i så til hamborg? smiley

Hanne - okay, jeg vil prøve at tage et kig der inde så smiley Tak..

Rikke - det er nok sådan noget vi mere er til, men ååårh hvor er det bare svært at vælge når manden absolut ikke gider ha noget med det at gøre..

Linda - okay, er det nemt nok?

• #22   7. jul 2013 vi har også fløjet fra Hamborg nogle gange, vi har enten kørt i bil dertil, eller en enklt gang har vi taget tog, der går så tog direkte videre fra Hamborg Banegård til ludthavnen .... måske det er nemmere at tage til fra der i DK hvor I bor ... men det koster jo så ekstra ....

• #23   7. jul 2013 Der er også noget der hedder Dansk Folkeferie, men ved ikke hvad de har af destinationer ....

• #24   7. jul 2013 Ja det var bare op til bus stationen og så finde bussen til Side...vi var i Alanya smiley Vi spurgte på hotellet hvor tit og hvornår bussen gik. De var meget søde til at hjælpe smiley

Kommentér på:
okay .. hjælp - rejse

Annonce