{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP DE STAKKELS BJØRNE!
  • #1   14. jun 2013 hvad går pengene til?

• #2   14. jun 2013 Med pengene kan vi presse asiens regering til at stoppe mishandlingen, og derefter kan vi bygge nye store og dejlig reservater til bjørnene smiley

• #3   14. jun 2013 Så lang tid at wpsa bruger 68 % af de indsamlede midler til oplysningskampagner, politisk lobbyarbejde nyhedblade og administration og 10 % på telemarketing kun 22 % går til de nødlidende dyr rundt omkring Så får de ikke en krone herfra.

• #4   14. jun 2013 22 % er bedre end ingenting?!?

• #5   14. jun 2013 Ellers tak. Det er en minimal andel der rent faktisk går til de stakkels dyr.

• #7   14. jun 2013 Jep kun omkring 22%, jeg støtter Wspa hver måned og efter jeg fandt ud af det har jeg prøvet at finde ud af hvordan man opsiger min støtte... nogen der kan hjælpe`??

• #9   14. jun 2013 Stine du skriver en mail til dem om at du ikke længere ønsker at støtte dem og hvis det kører over banken så beder du banken stoppe betalingen. hvis de så fortsat sender dig opkrævninger så skriver du til dem at de vil hører nærmere fra din advokat smiley Min mor troede hun gav et bidrag på 50 kr om måneden Men de havde selv hævet beløbet til 150 kr det kørte over banken så der gik lidt tid inden hun opdagede det.

• #10   14. jun 2013 Fyyy - tak smiley tror jeg sender en mail så snart jeg kommer hjem smiley

• #12   15. jun 2013 Irina B ja men du har da ret til at have din mening det er insider viden jeg sidder med men jeg er sikker på at du kan google de samme resultater hvis du prøver. Desværre gør din støtte ingen forskel for bjørnene for det er kulturen i landet og den kan hverken du eller wspa ændre på

• #13   15. jun 2013 der skal jo også oplysning til, før der kan gøres noget. De mennesker der tæver bjørne til cirkus numre og laver bjørnefarme, er stadig langt bagud i deres viden og udvikling. Deres børn skal have oplysning om grusomhederne fra de starter i børnehave og skole.

• #15   15. jun 2013 jo flere der støtter Wspa j flere procent af pengene vil gå til dyrene det er jo klart! så hvis alle stopper med at støtte vil kampen imod dyre mishandling aldrig blive vundet...

• #17   15. jun 2013 ja desværre, vi må hjælpe hvor vi kan! smiley

• #18   15. jun 2013 urfolk i junglen mishandler også køer mm, inden de spiser dem. For dyrenes angst giver mandomskraft til dem der æder kødet.
    Viden og oplysning skal der til. Nogle er ikke oplyste og er bagud i ders udvikling. Ligesom kineserne.
    Prøv at læs bogen Jaget Vildt og se hvordan jægerne i Canada opfører sig.

• #19   15. jun 2013 Støtter flere ting, men kunne aldrig drømme om at give penge til wspa..

• #20   15. jun 2013 Irina jeg er ked af at måtte skuffe dig men det er netop folks naivitet som gør at disse tigger foreninger kan leve og det gør faktisk kun ondt værre for hver bjørn i tror i redder så bliver der indfanget to nye For de folk som fanger og optræder med bjørnene tjener jo fedt på at der er nogle som betaler bidrag så gør det da endelig bare hvis du mener at det giver en glinsenede glorie...

• #22   16. jun 2013 Du har fuldstændig ret *Kathrine* !!

• #25   16. jun 2013 my destiny

Jeg tror desværre du har lidt ret i det du skriver,om wspa..Om fordelingen af div. pengesummer
    Men er det ikke altid,sådan
    .At,støtter man div.børne org.,,div.dyre org.,så går over halvdelen til "papirarbejde".

Jeg har kæmpe respekt for dansk røde kors,børne org.med mimmi jacobsen,og den tidligere formand,lige nu er hans navn helt "blankt" for mig ;;;Jeg føler de to i spidsen for den org.er helt og holdent rederlige.

Jeg tror ogs,at div.dyreorg.,eller de fleste af dem er "hæderlige".Det håber jeg da.

Dit indlæg var godt, men giver IKKE mig "stof til eftertanke",ved jo godt inderst inde,at sådan er det og sådan må det være.
    Lobby arbejde,ja,for:

Der er "politik" i børn,
    politik i hjælp til flytningelejre
    ,politik i hjælp til udsatte kvinder rundt om i verden
    ,politik i dyrevelfærd,
    politik i green-peace hvalfanger projekter(hvor ham der står for det spiller "harsard",med de frivillige,han er nok dygtig,men for mig usympatisk)
    ,og politik i redningen af truede dyrarter.

Så,jeg giver når jeg synes,jeg har de 22/%,der skal til for at redde et dyr,menneske.

Binder mig ikke til noget,det har jeg simpelthen ikke penge til.

Men,ja dit indlæg var godt og nøgternt.

m.v.h.
    vibeke

• #26   17. jun 2013 Tak Vibeke Det kunne aldrig falde mig ind at skrive noget som jeg ikke vidste noget om medmindre det var noget jeg vile vide mere om smiley Grunden til at jeg satte mit indlæg er at jeg i mine unge naive år brugte temmelig mange penge i denne organisation og lagde et kæmpe arbejde i det. For desværre at finde ud af at min støtte slet ikke gik til det som jeg regnede med. Det har desværre ikke ændret sig, for et par år siden afslørede Operation X en del af den svindel der foregår. Jeg tvivler på at situationen har ændre sig da det stadig er samme markedsføring. Men alt ære og respekt for de folk som brænder for at gøre noget for andre. Men den mest effektive måde er at man selv yder hjælpen personligt.

Mvh
    Majbritt

• #27   17. jun 2013 destiny

Kunne ikke drømme om,du ville skrive noget,der ikke passede.

Du satte bare lige triumf på,noget som de fleste af os dyreelskere,godt ved inderst inde

At indbetales der et beløb,tja,så er det jo kun en brøkdel,af det der går til "velfærden",nu taler jeg ikke blot om dyrevælfærd,men også i måske højere grad også om at hjælpe børn og fattigdom og nød,og mishandling af både mænd og kvinder rundt om i verden.

Man kan hjælpe sig "fattig",og så gøre div.lobbyister rundt om i verden,lidt rigere.

Jeg kommer lige til at,tænke på,Oraguntangernes redningskvinde,deres "frontkæmper" Lone,dårlig til at huske navne

.Hendes evindelige kamp,med at skaffe nogle "håndøre",hilse på div.politikere,tigge og bede div.lobbyistere,om lidt økonomisk hjælp til Orangutangernes redning,og et værdigt liv.

Hun er nu træt,syg og kørt "sur" i systemerne,bor i England.Og,ved gud i himlen hvor er det synd for hende og os andre,at Orangutangernes skæbne er uvis
    .

Ja,hvis jeg ikke var så borgelig,så smågammel,og nyder mit lidt "firkantet" liv,med min mops,mit tv.,mine cigeratter,mit hjem,børn/børnebørn
    .
    ,hvis jeg var modig.Så,sad jeg ikke her i dk.,hvor jeg venter på at få lov til at,købe en kolonihave.Så sad jeg et sted i verden,og reddede dyr.

Har for flere år siden,besøgt Lones orangutanger,kun hilst på dem i ca.2 timer.Har også svømmet med delfiner.Delfinen Pluto,en teen ager,blev "smålun" på mig.
    Glemmer aldrig de to møder.Det var på Bali(gudernes ø)

hilsen
    vibeke,

Kommentér på:
HJÆLP DE STAKKELS BJØRNE!

Annonce