1.316 visninger
|
Oprettet:
HJÆLP DE STAKKELS BJØRNE! {{forumTopicSubject}}
Hjælp med at stoppe mishandlingen af bjørnene! støt min indsamling, alle bidrag er en kæmpe hjælp!!
(link fjernet)
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 8.003
jun 2013
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 5
jan 2006
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 4 Emner: 38 Svar: 506
jun 2013
maj 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 569
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.617
jan 2006
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.617
jan 2006
sep 2005
jun 2013
jun 2013
sep 2005
Viden og oplysning skal der til. Nogle er ikke oplyste og er bagud i ders udvikling. Ligesom kineserne.
Prøv at læs bogen Jaget Vildt og se hvordan jægerne i Canada opfører sig.
maj 2009
Følger: 25 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 274 Svar: 3.412
jan 2006
jun 2013
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 77 Svar: 927
Jeg tror desværre du har lidt ret i det du skriver,om wspa..Om fordelingen af div. pengesummer
Men er det ikke altid,sådan
.At,støtter man div.børne org.,,div.dyre org.,så går over halvdelen til "papirarbejde".
Jeg har kæmpe respekt for dansk røde kors,børne org.med mimmi jacobsen,og den tidligere formand,lige nu er hans navn helt "blankt" for mig ;;;Jeg føler de to i spidsen for den org.er helt og holdent rederlige.
Jeg tror ogs,at div.dyreorg.,eller de fleste af dem er "hæderlige".Det håber jeg da.
Dit indlæg var godt, men giver IKKE mig "stof til eftertanke",ved jo godt inderst inde,at sådan er det og sådan må det være.
Lobby arbejde,ja,for:
Der er "politik" i børn,
politik i hjælp til flytningelejre
,politik i hjælp til udsatte kvinder rundt om i verden
,politik i dyrevelfærd,
politik i green-peace hvalfanger projekter(hvor ham der står for det spiller "harsard",med de frivillige,han er nok dygtig,men for mig usympatisk)
,og politik i redningen af truede dyrarter.
Så,jeg giver når jeg synes,jeg har de 22/%,der skal til for at redde et dyr,menneske.
Binder mig ikke til noget,det har jeg simpelthen ikke penge til.
Men,ja dit indlæg var godt og nøgternt.
m.v.h.
vibeke
jan 2006
Mvh
Majbritt
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 77 Svar: 927
Kunne ikke drømme om,du ville skrive noget,der ikke passede.
Du satte bare lige triumf på,noget som de fleste af os dyreelskere,godt ved inderst inde
At indbetales der et beløb,tja,så er det jo kun en brøkdel,af det der går til "velfærden",nu taler jeg ikke blot om dyrevælfærd,men også i måske højere grad også om at hjælpe børn og fattigdom og nød,og mishandling af både mænd og kvinder rundt om i verden.
Man kan hjælpe sig "fattig",og så gøre div.lobbyister rundt om i verden,lidt rigere.
Jeg kommer lige til at,tænke på,Oraguntangernes redningskvinde,deres "frontkæmper" Lone,dårlig til at huske navne
.Hendes evindelige kamp,med at skaffe nogle "håndøre",hilse på div.politikere,tigge og bede div.lobbyistere,om lidt økonomisk hjælp til Orangutangernes redning,og et værdigt liv.
Hun er nu træt,syg og kørt "sur" i systemerne,bor i England.Og,ved gud i himlen hvor er det synd for hende og os andre,at Orangutangernes skæbne er uvis
.
Ja,hvis jeg ikke var så borgelig,så smågammel,og nyder mit lidt "firkantet" liv,med min mops,mit tv.,mine cigeratter,mit hjem,børn/børnebørn
.
,hvis jeg var modig.Så,sad jeg ikke her i dk.,hvor jeg venter på at få lov til at,købe en kolonihave.Så sad jeg et sted i verden,og reddede dyr.
Har for flere år siden,besøgt Lones orangutanger,kun hilst på dem i ca.2 timer.Har også svømmet med delfiner.Delfinen Pluto,en teen ager,blev "smålun" på mig.
Glemmer aldrig de to møder.Det var på Bali(gudernes ø)
hilsen
vibeke,
HJÆLP DE STAKKELS BJØRNE!