{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp de stakkels grise-basser
  • #1   1. maj 2008 har skrevet under for længe siden smiley men ville gøre det igen hvis man måtte

• #2   1. maj 2008 Ja det er noget undskyld udtrykket, satans svineri. :O((

• #3   1. maj 2008 Mener du at siger det er ok at behandle levende væsner på den måde Fæhund??

• #4   1. maj 2008 Jaaaa altså....

Min mor arbejder med grise og især netop at grise for bedre forhold... Derfor viste jeg hende dette... Hun sagde: Jaa det er sandt desværre.. Jeg spugte så: tvangsfiksere dem du er sammen med også grisene:nææ de modarbejder et... Derefter læste vi indlæggende.. og fæhunden et af indlæggende var dine.. Minm mor kunne så konstatere at det var forkert det du sagde... Intet af det der stod der var forældet og det er IKKE bragt iorden... Vedtaget hved lov ja det er det men det er sku også for dumt det er ikke ens betydning med at det iokke er dyrelageri.. Informationerne er IKKE fejlagtige eller mangelfulde.. Resten ka' du så ha' ret i....

Og så er der mange flere ting de grise bliver mishandlet med fx de kommer ikke ud nogensinde i deres liv medmindre det er frilandsgrise.. De kan finde på at blive transptyeret det der hedder omkring 400 km i en sammen klemmet vogn hvor de bidder haler rejsen kan tage op til fire dage.. FOR DÅRLIGT meget lidt luftvetialition og nogle af grisene er døde nogle gange..

Det vores fammilie gør hved det er at købe øko i alting og så er min mor jo forsker i det... nu skriver jeg under men det gør nok ikke den store forskel skal i se...

• #5   1. maj 2008 Jeg sagde jo ogse at det sidste kunne du have ret i.... Hvis dine forældre så fremt som dig selv ikke forsker i det hvordan kan du så vide at det er begrænset det de hved om det.. forskerne..?
    Forskerne er ude at besøge MANGE gårde... tror en eller flere hver dag.. men sådan noget hved jeg ikk' helt der skal jeg kalde på MOAARRRRR....

Du vil vel heller ikke skrive under fordi du sådanset er en af dem der gør det selv.. ik'?...det regnede jeg også med der var en der kom ind og skrev det kan ikke undgåes for det er jo netop 95% der gør sådanne ting... dem der har skrvet længere oppe har sikkert aldrig haft noget med grise at gøre..

• #6   1. maj 2008 jamen så er du jo go' nok.. Hehe ka' desværre ikk' lige skrive færdig og svare ordenligt da jeg ska' ned og sige hej..

• #7   1. maj 2008 den for sku ikke mit kryds på nogen måder...

• #8   2. maj 2008 Jeanette hvorfor ikk(forfra igen)

• #9   2. maj 2008 Schæferhunden me lyder bedre end mæ XD L: fordi det ikke hjælper en hyjene fis at skrive under på.. og vil væde med at over halvdelen af dem der skriver under på den køber det billige svinekød.

den indsamling vil havde taget nogle tiltag i dansk svinehold som allerede blev vedtæget i 2000... jeg har selv arbejdet med svin og søer og kan på ingen måder genkender nogle af de skræmme billeder de fyre på 3 sekunder..

alle stalde bygget efter 2000 er med løsdrift og udfordringer til søerne. de ældre stalde er ved at blive renoveret om, men kødpriserne er så lave. og folk vil havde skåret landbrugsstøtten væk, så landmanden har ikke en gang penge til at kører ordenligt rundt, hvordan skal han så havde råd til at bygge sin stald om ????

jeg synes den underskrift indsamling er noget fis, for de farer frem med hvor syndt det er får grisene, men de kommer ikke med nogle foreslag til hvordan det kan gøres bedre ???

plus jeg synes det er klamt at der er mere mode i dyrevelfærd end i gucci og d&G.. først var det modernet at støtte køerne og nu søerne. og når vi er igang med søere så er det yt og støtte køerne så de er bare glemt. og hvad så med burhønsene ???

søer er nogle rigtig dårlige mødre.. hvis de ligger sig oven på deres unger og ligger dem ihjel så gider de ikke og rejse sig selvom grisingen ligger og skrig for sit liv og lider en rigtig smertefuld død.

jeg vil mene at man bedre kunne hjælpe dyrevelfærd ved at støtte de landmænd som går ind for det istedet for at udstille dem som nogle onde sataner.
    Hvis man vil havde dyrevelfærd, så køb dog antonius svinekød eller frilands. men folk gider ikke og betale det ekstra det koster . og de vil hellere købe polsk svinekød for det er billigere.. men køb dog dansk svinekød i stedet og lig de penge det koster for at dyrerne har dte godt. trods er vi i dk dem der har de skrappeste regler, for medincinering, sundhed og dyrevelfærd

• #10   2. maj 2008 det har jeg også skrevet længere oppe at det bedste man kan gøre hved det er at købe økologisk og det fra danmark.. og det kan jeg godt sige dig at det går vores familie MEGET op i men du har nok ret i at det6 er der ikke særlig mange andre der gør desværre...

• #11   2. maj 2008 hvis dert ikke er frilands rører vi det

• #12   2. maj 2008 Hvis det ikke er frilands rører vi det ikke... ham vi får det fra har min mor kigget og hved de har det godt der grisene

• #13   2. maj 2008 Schæferhunden me lyder bedre end mæ XD L: det lyder fint at i går op i det. og gider at bruge pengene på det... giver ikke særlig meget for det der økologi... har desværre meget dårlig erfaring med det....

men vi kan hutige blive enige om at hvis der ikke er nogle penge i landmandens sparegris så kan han heller ikke gøre tilværelsen bedre for hans grise ???

der hvor jeg har passet grise der havde de det godt nok godt... men synes altså folk skulle prøve og tage til åben landbrug og så se på hvordan grisene har det.. istedet for at dømme det ud for en tre sekunders lang film med en masse skræmme billeder som er år gamle

Kommentér på:
hjælp de stakkels grise-basser

Annonce