752 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hjælp de stakkels"
HJÆLP DE STAKKELS BJØRNE!
Hjælp med at stoppe mishandlingen af bjørnene! støt min indsamling, alle bidrag er en kæmpe hjælp!! (link fjernet)
Hjælp med at stoppe mishandlingen af bjørnene! støt min indsamling, alle bidrag er en kæmpe hjælp!! (link fjernet)
Skrevet af: maria W - 14. jun 2013
Hjælp de stakkels gadehunde
Hej alle sammen Efter jeg er blevet opmærksom på organisatioenen gadehunde.dk hr jeg besluttet at hjælpe med at samle tæpper og diverse hundeting sammen. Jeg ville jo gerne selv adoptere alle h...
Hej alle sammen Efter jeg er blevet opmærksom på organisatioenen gadehunde.dk hr jeg besluttet at hjælpe med at samle tæpper og diverse hundeting sammen. Jeg ville jo gerne selv adoptere alle h...
Skrevet af: Kirstine R - 1. nov 2006
Spar penge på din forsikring
nov 2005
Følger: 62 Følgere: 80 Hunde: 2 Emner: 534 Svar: 3.710
jan 2008
Følger: 125 Følgere: 114 Hunde: 3 Emner: 209 Svar: 2.189
jan 2008
Følger: 125 Følgere: 114 Hunde: 3 Emner: 209 Svar: 2.189
jan 2008
Følger: 35 Følgere: 34 Emner: 238 Svar: 1.728
Min mor arbejder med grise og især netop at grise for bedre forhold... Derfor viste jeg hende dette... Hun sagde: Jaa det er sandt desværre.. Jeg spugte så: tvangsfiksere dem du er sammen med også grisene:nææ de modarbejder et... Derefter læste vi indlæggende.. og fæhunden et af indlæggende var dine.. Minm mor kunne så konstatere at det var forkert det du sagde... Intet af det der stod der var forældet og det er IKKE bragt iorden... Vedtaget hved lov ja det er det men det er sku også for dumt det er ikke ens betydning med at det iokke er dyrelageri.. Informationerne er IKKE fejlagtige eller mangelfulde.. Resten ka' du så ha' ret i....
Og så er der mange flere ting de grise bliver mishandlet med fx de kommer ikke ud nogensinde i deres liv medmindre det er frilandsgrise.. De kan finde på at blive transptyeret det der hedder omkring 400 km i en sammen klemmet vogn hvor de bidder haler rejsen kan tage op til fire dage.. FOR DÅRLIGT meget lidt luftvetialition og nogle af grisene er døde nogle gange..
Det vores fammilie gør hved det er at købe øko i alting og så er min mor jo forsker i det... nu skriver jeg under men det gør nok ikke den store forskel skal i se...
jan 2008
Forskerne er ude at besøge MANGE gårde... tror en eller flere hver dag.. men sådan noget hved jeg ikk' helt der skal jeg kalde på MOAARRRRR....
Du vil vel heller ikke skrive under fordi du sådanset er en af dem der gør det selv.. ik'?...det regnede jeg også med der var en der kom ind og skrev det kan ikke undgåes for det er jo netop 95% der gør sådanne ting... dem der har skrvet længere oppe har sikkert aldrig haft noget med grise at gøre..
jan 2008
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 251 Svar: 1.588
jan 2008
jan 2008
den indsamling vil havde taget nogle tiltag i dansk svinehold som allerede blev vedtæget i 2000... jeg har selv arbejdet med svin og søer og kan på ingen måder genkender nogle af de skræmme billeder de fyre på 3 sekunder..
alle stalde bygget efter 2000 er med løsdrift og udfordringer til søerne. de ældre stalde er ved at blive renoveret om, men kødpriserne er så lave. og folk vil havde skåret landbrugsstøtten væk, så landmanden har ikke en gang penge til at kører ordenligt rundt, hvordan skal han så havde råd til at bygge sin stald om ????
jeg synes den underskrift indsamling er noget fis, for de farer frem med hvor syndt det er får grisene, men de kommer ikke med nogle foreslag til hvordan det kan gøres bedre ???
plus jeg synes det er klamt at der er mere mode i dyrevelfærd end i gucci og d&G.. først var det modernet at støtte køerne og nu søerne. og når vi er igang med søere så er det yt og støtte køerne så de er bare glemt. og hvad så med burhønsene ???
søer er nogle rigtig dårlige mødre.. hvis de ligger sig oven på deres unger og ligger dem ihjel så gider de ikke og rejse sig selvom grisingen ligger og skrig for sit liv og lider en rigtig smertefuld død.
jeg vil mene at man bedre kunne hjælpe dyrevelfærd ved at støtte de landmænd som går ind for det istedet for at udstille dem som nogle onde sataner.
Hvis man vil havde dyrevelfærd, så køb dog antonius svinekød eller frilands. men folk gider ikke og betale det ekstra det koster . og de vil hellere købe polsk svinekød for det er billigere.. men køb dog dansk svinekød i stedet og lig de penge det koster for at dyrerne har dte godt. trods er vi i dk dem der har de skrappeste regler, for medincinering, sundhed og dyrevelfærd
jan 2008
jan 2008
jan 2008
jan 2008
men vi kan hutige blive enige om at hvis der ikke er nogle penge i landmandens sparegris så kan han heller ikke gøre tilværelsen bedre for hans grise ???
der hvor jeg har passet grise der havde de det godt nok godt... men synes altså folk skulle prøve og tage til åben landbrug og så se på hvordan grisene har det.. istedet for at dømme det ud for en tre sekunders lang film med en masse skræmme billeder som er år gamle
hjælp de stakkels grise-basser