{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tyrkiet
  • #1   12. jun 2013 Der er den gamle sørøver borg, og så er der floden ude på den anden side af Gold city, i nærhenden af noget der hedder Demitas. Det er ikke et typisk et typisk turistmål.
    Der er også en lille drypstenshule ved Cleopratra stranden. Så er der museet.
    Hmm hvad er der mere... Jo der er hamam, tyrkisk bad.

    Man må bestemt ikke gå glip af en gå tur på marinaen både om dagen, men også efter solnedgang..


  • #2   12. jun 2013 Vil også sige floden bag byen...vandet er ret koldt men dejlig forfriskende smiley Vi spiste frokost derude...var faktisk på jeep tur hvor vi havde vandkamp undervejs! Hylende morsomt smiley

  • #3   12. jun 2013 Der er mange dejlige steder langs floden smiley Men ja vandet er så koldt at jeg aldrig har vovet mig i smiley

    Her er lidt læsestof..

    http://www.consultas-alanya.dk/da/3204-Kultur-og-sevrdigheder


  • #4   12. jun 2013 Ha ha pyntede vist også lidt smiley Har kun dyppet tæerne...kæresten sprang i fra et tårn de havde derude...det så meget koldt ud smiley

  • #5   12. jun 2013 Hehe, ikke engang vores ældste søn har vi kunnet lokke i, og han bader normalt ved hver lejlighed smiley

    Har du været i Alanya flere gange Linda?
    Mine svigerforældre har lejlighed dernede, så hvergang vi er i udlandet går turen til Alanya. Jeg elsker byen smiley Havde planlagt en tur til Istanbul sammen med en veninde, men vi tager til Paris i steder for smiley



  • #6   12. jun 2013 Naj...2 gange smiley Synes turen fra lufthavnen til Alanya er meget lang...men er det ikkenoget om de har bygget ny lufthavn tættere på?

    Sidst boede vi lige til højre for klippen ved badelandet...der hyggede vi os gevaldigt smiley Og den Hamam der lå luge ved siden af var super...jeg var helt alene næsten hele tiden...meget fredeligt og afslappende smiley Tænkte lidt om de havde glemt mig smiley


  • #7   12. jun 2013 Jo der er bygget ny lufthavn lige uden for Alanya, men så vidt jeg ved er den ikke ret meget brugt - der er gået politik i den smiley

    Men ja turen kan være dødens pølse. Vi har nogen gange lejet en privat bus, gerne sammen med andre turister uden hotel, så bliver vi kørt lige til døren og det tager ikke nær så lang tid smiley

    Vi har aldrig været i det vandland, men har lovet børnene at det skal vi bestemt næste gang smiley


  • #8   12. jun 2013 Vi hyggede os og gik totalt i barndommen smiley

    Nåå ja...det er rigtigt...vist også noget med at prisen for at flyve til den lufthavn vist er en del højere end den "gamle".


  • #9   12. jun 2013 Jeg mener Tyrkiet eksperten bruger den, men ved ikke om det er hver gang.

    Det er også hyggeligt at gå i barndom af og til smiley


Kommentér på:
tyrkiet

Annonce