1.076 visninger
|
Oprettet:
jer med slidgigt i knæ og hævet knæ ? {{forumTopicSubject}}
nu har jeg været ind og ud til undersøgelser af mit ene knæ og nu også det andet , men det ene har jeg haft bøvl med siden 16 års alderen er nu 42 ;), hvor det knaser og skal knækkes hele tiden hvis det er i bukket stilling. der har været kikkert ind ,flere gange røntgen og ultralydscanninger og mr scanning. hver gang siger de træning men de forstår ikke at den smule de finder på de undersøgelser de laver gør at knæet hæver op hvis jeg træner eller går meget
så træning er ikke det nemmeste, så tænker jer med samme problem træner i selvom knæ hæver op ?
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 44 Svar: 2.205
okt 2010
Følger: 6 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 220
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 23 Svar: 506
aug 2008
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 251 Svar: 2.445
jan 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 38 Svar: 509
Når jeg træner rigtig meget, både styrke, smidighed og kondition, får jeg også nogle gange ondt i knæene, indrømmet er det ikke hverken slidgigt eller ledgigt, men når jeg får ondt, så jeg kan mærke det er i leddene og ikke musklerne, så drikker jeg gerne en kop varm vand med honning og kanel, som virker afinflammerende (er det et ord?) i leddene... Det er lidt ligesom at få bilen smøret med olie Og det virker altså bare
jeg drikker en kop hver aften inden jeg går i seng og hver morgen inden jeg spiser, det tager to minutter at lave, og så smager det lidt a la risengrød
Du/I kan evt. prøve at læse lidt om det på nettet, hvis I synes jeg lyder helt hen i vejret..
jer med slidgigt i knæ og hævet knæ ?