{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.347 visninger | Oprettet:

Ekstra kat i huset - er ved at få stress! {{forumTopicSubject}}

Ja, hold da kæft man! Puuh.

Tirsdag aften der fandt min kæreste og jeg, en bette fiorskræmt killing ude foran Bonnie i Viborg. Han krøb hen langs butiks vinduet og var skræmt fra vid og sans. Før gik vi forbi og stilte os hen på et hjørne og stod og snakkede om, hvem ejeren mon var. Imens var der to unge tøser, der stod og snakkede med ham. Vi går tilbage, for det var ikke holdbart for katten at skulle være der.
Vi spørger om de har tænkt sig at tage ham med, for ellers så gør vi det. Det havde de ikke mulighed for, så han kom med os hjem…

Vi har fremlyst ham på div. Efterlysninger og fremlysningssider, på dyrenesbeskyttelse, samt fremlyst ham i de største tilsalg sider for Viborg og omegn. Der er blevet hængt sedler op i Fakta og Bonnie, men ingen har henvendt sig smiley

Så vi har en ekstra kat! Og for satan hvor er den lille lort strid.
Indenfor 24 timer, der formåede han at pisse på min dyne TO GANGE, samt en madras! Samtligt ting, skete mens jeg lå under dynen og var på vej i seng!! Og som om at ikke er nok, at tissemarie lader vandet, steder der ikke burde vandes, så var han også ved at ligge en dej på min kærestes dyne. Heldigvis var jeg hurtigere end katten, så han røg på kattebakken, og blev ”spærret inde” til han var færdig med det han skulle. Øv, ad og føj! Og i nat… Tjaeh, der måtte kæresten og jeg jo så deles om den sidste madras, som ikke var overpisset… Åh, suk! Som om det ikke er nok…

Så i går morges, mens jeg sad og nød min morgenmad, der pissede han i vores sækkestol, på trods af at han altså godt han bruge bakken, det har vi set flere gange…

Nå, men jeg spændte ud i køkkenet for at hente en klud, så jeg forhåbentlig kunne redde sækkestolen… Da jeg kommer susende ind i stuen igen, hvad ser jeg så? Tjoeh, synet der møder mig, er da det bette bæst sidder på bagbenene på min stol, med forpoterne velplaceret rundt om tallerknen, og er ellers i fuld gang med at slubre mine havregryn med mælk i sig… Dér var min tålmodighed opbrugt!

Men det stopper da ikke der, det gør det da ikke…

Jeg gik efterfølgende, rasende i gang med at rydde lidt op, efter at jeg måtte smide resten af min morgenmad ud. Jeg begynder at tørre vores sofabord af, og skal lige ud og skylle kluden… Da jeg kommer ind, ja der er der så aftryk af poter, overalt på det ellers så fine bord, jeg lige havde tørret af. Nå, men i gang én gang til. Og igen ud og skylle klud op, og ind i igen…

Det samme gentager sig tre gange, før jeg får skubbet ham rimelig hårdt ned, og ildrød i hovedet får råbt NEEEEEJ!

Og så skulle man jo tro, at katten måske var ved at fatte budskabet med, at katten ikke skal være oppe på bordet, men nej.

Det er hyldende morsomt at hoppe fra kradsetræet og over på spisebordet, og ellers bare rende rundt der og undersøge alt der ligger der.

Miss’Mor og jeg er vist ved at få en anelse stress. Ja, hun kan i øvrigt slet ikke døje ham, og slet ikke det 7 gear som han køre i konstant. Som hedder sig noget i stil med følgende: Hen og lege med bolden, så en tur igennem plastik tunnelen, så op i sofaen, hen af ryglænget et fuld firspring, ned på gulvet, ud i gangen, med så meget fart at han skrider i svinger og bomler ind i kattebakken, men dette stopper ham bestemt ikke! Ud i køkkenet, løbe tilbage i stuen, op i kradsetræet og gå heeeeelt amok, og så starter vi ellers forfra!!

Puh, man får sved på panden af den bette fyr!!!

Jeg troede virkelig at jeg var godt udrustet til denne opgave, men ak nej… Jeg er for gammel til det pjat!!

For nogle år siden, der havde jeg et kuld hittekillinger, 5 stk fra de var omkring 14 dage… Altså… Selvom de var mange… Så var det VAND ved siden af denne ene killinger med krudt i måsen… Pruuuuh! Det er sgu hårdt med en ekstra kat i hjemmet!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ekstra kat i huset - er ved at få stress!
Kommentér på:
Ekstra kat i huset - er ved at få stress!

Annonce