{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Børn
  • #1   15. maj 2013 Vi viste godt vi ville have børn, men ikke nu smiley

Og nu kan jeg ikke forstille mig andet smiley

Livet som mor er det mest berigende/betydningsfulde/vigtige/fantastiske/vidunderlige/skræmmende og trættende jeg nogen sinde har oplevet smiley

• #2   15. maj 2013 Min Bøf er ren upser, og kommet med en helt elendig timing.
    Jeg var lige blevet fyret, var ikke sammen med faderen mere, og havde ingen uddannelse.

Og han er uden tvivl det bedste der er sket i mit liv. Jeg har intet negativt at sige, kun positivt. Jeg elsker at være mor, og nogle gange tænker jeg at jeg lige så godt kunne have fået ham 5 år tidligere. Det ville have været samme far, og ingen uddannelse, men jeg havde haft et job.
    Mit liv ville ikke have ændret sig i negativ retning.

I dag er han næsten to år, og jeg er ved at afslutte første år på hf. Havde jeg ikke fået ham, var jeg stadig ikke påbegyndt en ungdomsuddannelse.

• #3   15. maj 2013 Vi havde været sammen i 3 mdr da jeg opdagede jeg var gravid. Jeg var 4 uger henne. Vi havde snakket om at vi ville ha børn når min uddannelse var slut, men ja det skete så med det samme, og jeg var på p piller.

Vi beholdte spiren i maven, og tiden gik, så ja han er en upser.
    Da sønnen var 9 mdr gik det dog galt mellem os. Jeg tror selv at det var fordi vores liv blev meget alvorligt lige fra starten.
    Efter lidt tid gik vi fra hinanden, men kun i 7 mdr, så var vi sammen igen.
    I år har vi været sammen i 6 år og sønnen er nu 5 år.
    Det er hårdt, men ville ikke undvære det.

At være mor er livet smiley

• #4   15. maj 2013 Der er jo nogle der siger "man fortryder IKKE de børn man får, men man fortryder de børn man ikke får" Det kan der jo være noget om så.. smiley

• #5   15. maj 2013 Mine to ældste er planlagte og yngsten er en upser
    De har kun påvirket mit liv positivt, de er det bedste der er sket mig alle tre

• #6   15. maj 2013 Hehe.
    Min dreng er en upser. Men jeg ville ikke have været for uden smiley
    Havde været sammen med hans far siden jeg var 15 og er det stadig, kun med et lille break up, men det holdt slet slet ikke.
    Idag venter vi på spiren vokser sig stor og kommer ud. Denne gang er det dog noget mere planlagt!

• #7   15. maj 2013 altså vi har ikke børn endnu, men venter os til 1 november smiley

da vi aftale at smide p-pillerne troede vi der ville gå lang tid inden det skulle lykkes os.. jeg havde været på p-pillen i 10år og min kæreste har i sine unge dage ikke just ført den sundest livsstil, så vi troede at der ville gå et halvt til et helt år inden vi skulle stå med en positiv test.. men to måneder senere var der sgu gevinst smiley det kom meget bag på os at det skulle ske så hurtigt.. hihi

men vi glæder os rigtig meget smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 39 Svar: 321
    #9   15. maj 2013 Jeg har 2 piger som begge to er lavet på p piller, og nej der er ikke glemt
    Nogen eller på andre måder sjusket med dem.

Jeg elsker mine piger og ville ikke være dem foruden, men ja de var jo ikke planlagte.

Jeg havde og har stadig, arbejde, vi bor i en andel, men ingen af os har en uddannelse. Dog skal jeg til at læse en hg ved siden af mit arbejde her efter sommerferien.

Jeg var 23 da jeg fik den ældste og 26 da jeg fik nr 2
    Min kæreste og jeg har været sammen i 10 1/2 år nu smiley

• #10   15. maj 2013 Mine har været 100% planlagte. Det der ikke var planlagt, var at den ældste har ADHD og Aspergers Syndrom, men vi elsker dem sku alligevel smiley

• #11   15. maj 2013 Jeg har tre drenge på 19-16-13 år og alle tre er planlagt. Jeg valgte at færdiggøre min uddannelse inden jeg fik børn, og det har jeg ikke fortrudt. Jeg fik første barn da jeg var 28 år.... alle tre med samme far ha ha smiley

Jeg har aldrig fortrudt et sekund at jeg har fået de børn, de er det vigtigste i mit liv. Til tider har det været stressende og hårdt, bl.a fordi jeg blev skilt fra deres far og var alene med dem da de var små - men den lykke og glæde de giver i mit liv er ubeskriveligt, de er meningen med mit liv.

• #12   15. maj 2013 Selinas,
    det er der helt sikkert smiley

hvis man fortryder de børn man har, er der imo noget galt med vedkommende.

• #13   15. maj 2013 3 stk, ingen Upsere (29, 23, 20) .... den største lykke, men ikke altid en dans på roser ....

• #15   15. maj 2013 Årh smiley Jeg er i praktik på barselsgangen lige nu, og jeg kan godt genkende det I siger, når jeg ser de nybagte forældre med deres små nye vidundere... Og jeg er vildt misundelig, jeg glæder mig abnormt til det en dag (forhåbentligt) bliver min tur!!

Basse, stort tillykke med de små mirakler!! smiley Hvor er det skønt for jer at det endelig lykkedes, det må være en ulidelig kamp..

• #16   15. maj 2013 Har 2 stk drenge. Begge planlagt smiley

Skulle dog nok lige have nærlæst kalenderen inden nr 1. Han er født 2. juledag, ikke lige en drømmedag for en fødselsdag. Kunne dog heller ikke vide jeg blev gravid inden vi havde tænkt tanken færdig smiley

Vi var lidt klogere med nr 2. Han er født D 10. maj smiley

Ville gerne have haft 1 mere, men det ville manden ikke. Han er ud af en søskendeflok på 7. Det har vist ikke altid været lykken, da de var små smiley

• #17   15. maj 2013 Har 3 drenge og 2 piger
    nr 2 dreng var en upser men det var tabet af hans tvillinge søster osse...

Nej det er ingen dans på roser, men det er lykken...

• #20   15. maj 2013 Hundenørd, hvor er du i praktik?

• #21   15. maj 2013 Pletpølse
    Ha ha lavede nøjagtig den samme
    Min ældste har fødselsdag juledag og jeg lå derfor i fødsel juleaften smiley

• #22   15. maj 2013 Basse kæmpe tillykke med sejren... smiley

• #23   15. maj 2013 Pletpølse,
    sjovt du nævner det. Min yngste niece er fra december 2012 og de havde nærmest fødselsdgangen for dem selv! Folk planlægger udenom december måned! Det havde jeg aldrig overvejet og min søster var også overrasket! smiley hehe

• #24   15. maj 2013 Anja
    Jeg var den ENESTE på fødegangen 24. Dec 2001 smiley

• #25   15. maj 2013 Har 1 dreng. Og han var helt bestemt planlagt smiley Dog gik faderen og jeg fra hinanden, da knægten var 4½ md. gammel. Nu er han 8 år smiley

• #26   15. maj 2013 Min dreng er en upser smiley Han er hullet mellem to præventionsformer hvor det bare kiksede totalt..
    Han har kun være en stor positiv upser for mig og min kæreste! Kunne ikke forestille mig et liv uden ham! Han er min allerstørste glæde i livet!
    Han er et år nu og jeg er blevet et helt andet menneske det sidste års tid!

Billedet får i lige med gratis smiley

profilbillede
  • #27   15. maj 2013 Kennelmor: barselsgangen på Regionshospitalet Viborg smiley
    Har jeg set dig deroppe?

• #28   15. maj 2013 Hmm, her i Sønderjylland må det være anderledes… med at undgå december.

2. Juledag på fødegangen var MEGET travl i 1998. Jeg lå en hel dag på gangen på barselsgangen smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 39 Svar: 321
    #29   15. maj 2013 Min ældste er fra december 07 og der var da ikke helt roligt da jeg skulle have Hende

• #30   15. maj 2013 Hundenørd - nej det har du så ikke, for jeg er på barselsafdelingen på Skejby smiley

• #31   15. maj 2013 Begge mine børn var planlagte, og de er det absolut bedste, der nogensinde er hændt mig. INTET kommer nogensinde på højde med det at være mor. Jeg har nydt dem, da de var små og såmænd også, da de var teenagere - det var en virkelig sjov periode. Og nu nyder jeg mine voksne børn, hvor vores forhold bare har fået en ekstra dimension smiley

• #33   15. maj 2013 Tillykke Basse smiley

• #34   16. maj 2013 Kan huske da min mor kom og fortalte at hun var gravid..

De havde forsøgt i mange år, og var egentlig givet op. Men en morgen (jeg 16 år) Kom jeg ned og der var en underlig visken tisken i køkkenet.. Så sagde min mor hun var blevet gravid helt naturligt. Jeg begyndte at tude af glæde, og det var så sjovt at følge med i graviditeten. Og jeg begyndte at tude endnu mere da jeg så min lillebror 1 gang.
    Nu er jeg 22 år og jeg Glæder mig sådan til det bliver min tur.
    Men tænker da også på, hvad skal jeg gøre hvis jeg bliver gravid nu?
    Jeg skal til at starte på sygeplejeske studie, min kæreste studerer. Hvis det skulle ske at jeg blev ups-gravid. Kan det lade sig gøre.? hvad vil det betyde..

Kommentér på:
Børn

Annonce