1.056 visninger
|
Oprettet:
Børn... {{forumTopicSubject}}
Hejsa...
Skal hjem til en veninde der har to små børn.. 3 og 4 år.... Det er første gang mine hunde skal møde børn i den alder, og kunne forestille mig Mikkel ikk er helt tryk ved det...
Har i nogen gode måder at få dem lært at børn er søde og ikke farlige... De er vandt til dyr så tror bestemt godt de kan forstå de ikk må være vilde ved hundene....
Thilde
feb 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 13 Svar: 212
Lad ikke børnene være alene med hundene
maj 2007
Følger: 93 Følgere: 93 Hunde: 2 Emner: 336 Svar: 4.272
Fortæl børnene at hundene godt kan blive lidt bange så de må ikke løbe efter dem eller løbe for vildt rundt omkring når hundene er der... Så tror jeg nok det skal gå:o)....
Men ellers opsøg børn i daglig dagen gå forbi legepladser og børnehaver så hundene bliver vant til børn der råber skriger græder laver hurtige bevægelser osv... Skal de evt snakke med børn er det godt det sker under ordnede forhold hvor du ved børnene er søde ved dyr... Og det kan især hjælpe at børn sætter sig ned så hundene ikke føler sig truet af at de læner sig ind over dem... Og masser af godbidder og ros er jo også bare vejen frem:o)
jan 2008
Følger: 59 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 119 Svar: 756
held og lykke
kh sanne
maj 2009
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 85 Svar: 505
Så er det gået helt af sig selv, at hunden søger dem, de finder det tit ret sjovt de børn sidder og piller ved og deres bevægelser signalere leg og glæde mm. Det skal nok gå :- )
Børn...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside