min hanhund er på P-piller >_< {{forumTopicSubject}}
Min lille hanhund på snart et år, havde sneget sig ind på min roommates værelse og lige splittet en toiletrulle ad, hvilket han aldrig har gjort før >_< (lille fjollegøj)
men da jeg så er ved at samle papir stykkerne op efter ham, ser jeg en emballage fra p-piller og tænker.
"nå da da er Kaito nu også kommet på P-piller"
æsken var tygget godt i stykker i den ene ende og den har været helt uåbnet >_< men de fleste piller lå nu alligevel bare på gulvet, så hvis han har fået konsumeret noget er det nok højst 1 eller 2
Jeg ringer selvfølgelig straks til dyrlægen, bare lige for at høre dem ad om der kunne ske noget, hvilket jeg ikke regnede med, men better safe than sorry som jeg siger.
og ganske rigtigt, dyrlægen sagde, at der ikke ville ske noget da det hurtigt er ude af systemet igen, men at hvis han var avlshund ville han nok ikke lige kunne bedække de næste par dage..
så lucky us, da han bestemt heller ikke skal bedække nogen eller noget som helst, inden for den nære fremtid
Ringede selvfølgelig til min roomie og fortalte hende hva der var sket, men hun vidste ikke engang at de var der, så hun sagde at det nok har været en æske der var faldet ned bag sengen eller noget.
kan ikke andet end at grine lidt af det lille fjols, men samtidig tænke at det var heldigt, at det bare vare noget ganske harmløst som P-piller, det kunne lige så godt have været noget andet som paracetamoler -.- så havde historien nok lige taget en anden drejning -.-
men sådan noget har vi heldigvis ikke liggende fremme
feb 2013
Følger: 4 Følgere: 18 Hunde: 4 Emner: 30 Svar: 331
Heldigvis slap han uskadt fra det;)
okt 2011
Følger: 9 Følgere: 35 Hunde: 1 Emner: 92 Svar: 2.071
Men nu har de også fået ny plads, så de er "ikke tilgængelige" for hundenæser:)
Men hun har heller aldrig været påvirket på nogle måder:)
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 1.936
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 3 Hunde: 5 Emner: 100 Svar: 579
min hanhund er på P-piller >_<