{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

min hanhund er på P-piller >_< {{forumTopicSubject}}

Min lille hanhund på snart et år, havde sneget sig ind på min roommates værelse og lige splittet en toiletrulle ad, hvilket han aldrig har gjort før >_< (lille fjollegøj)
men da jeg så er ved at samle papir stykkerne op efter ham, ser jeg en emballage fra p-piller og tænker.

"nå da da er Kaito nu også kommet på P-piller"

æsken var tygget godt i stykker i den ene ende og den har været helt uåbnet >_< men de fleste piller lå nu alligevel bare på gulvet, så hvis han har fået konsumeret noget er det nok højst 1 eller 2

Jeg ringer selvfølgelig straks til dyrlægen, bare lige for at høre dem ad om der kunne ske noget, hvilket jeg ikke regnede med, men better safe than sorry som jeg siger.
og ganske rigtigt, dyrlægen sagde, at der ikke ville ske noget da det hurtigt er ude af systemet igen, men at hvis han var avlshund ville han nok ikke lige kunne bedække de næste par dage..

så lucky us, da han bestemt heller ikke skal bedække nogen eller noget som helst, inden for den nære fremtid smiley

Ringede selvfølgelig til min roomie og fortalte hende hva der var sket, men hun vidste ikke engang at de var der, så hun sagde at det nok har været en æske der var faldet ned bag sengen eller noget.

kan ikke andet end at grine lidt af det lille fjols, men samtidig tænke at det var heldigt, at det bare vare noget ganske harmløst som P-piller, det kunne lige så godt have været noget andet som paracetamoler -.- så havde historien nok lige taget en anden drejning -.-

men sådan noget har vi heldigvis ikke liggende fremme smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min hanhund er på P-piller >_<
Kommentér på:
min hanhund er på P-piller >_<

Annonce