At være hundeejer = 100 % kærlighed {{forumTopicSubject}}
Åh, hvor jeg dog elsker at være hundeejer! Har lige ligget og morgenputtet med min dejlige Berta og hvor har jeg savnet det.
Jeg elsker at mærke den kærlighed, hun giver mig og hvor glad, hun kan gøre mig. Det er fantastiske følelser, som et lille væsen kan bringe op i en. Det er lidt sjovt at tænke på, synes jeg
For mig er Berta verdens dejligste hund - sådan har alle det nok med deres hunde. Jeg synes, at hun var vidunderlig som hvalp, men jeg nyder også, at hun er ved at være lidt ældre, og at vores samarbejde er begyndt at fungere endnu bedre. Vi er ved at finde hinandens rytme, kan man vist sige.
Videoen herunder viser et af de øjeblikke, hvor man ved, at hunden også sætter pris på en.
http://www.hundegalleri.dk/video/off_topic/38378-gensynsglaede
Ja, jeg vil egentlig ikke så meget med tråden andet end at sige, at det er fantastisk med hund i sit liv!
okt 2012
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 1.200
Det er så dejligt og berigende at være hundeejer...
Jeg tænker tit over hvordan mit liv ville være hvis jeg ikke havde hunde( og hest).. Helt ærligt så tror jeg at jeg var død af stress inden jeg fyldte 25..
Mine dyr sørger for at jeg får koblet AF, holder mig nede på jorden og sørger for at jeg altid kan mærke HVAD det er der gør mig glad...
Hvem har brug for blodtryks-medicin når man har dyr
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 1266 Hunde: 3 Emner: 156 Svar: 3.251
Vi er inde i en meget travl og presset periode, og jeg er sikker på, at hvis det ikke var for Berta, var jeg gået ned med flaget. men hun er med til at hjælpe mig igennem det
jul 2007
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 370 Svar: 2.448
Jeg har lidt af stress i mange år, og mens jeg havde den sidste hund, så kom han altid og prøvede på at berolige mig når jeg var sur og irriteret på mine overboer pga. meget larm. Han kom og lagde poten på mit knæ og gav mig tre små slik på næsen - hvorefter han stod og logrede med halen. Så kunne jeg jo ikke være frustreret mere :)
okt 2012
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 1.200
Det samme gælder hesten
Jeg plejer at sige at mine dyr fikser mig ved hjælp af " hånds pålæggelse" for 2 splitsekunder efter at jeg har lagt hånden på deres pels, så BUM, er alt det negative væk..
Groft sagt tvinger mine dyr mig til at leve i nuet og holde op med at spekulere på alt muligt, som jeg alligevel ikke kan gøre en fis ved lige nu og her..
Fx, nytter det jo bjælde at jeg står i stalden og er skide hys over en P-bøde, så hånd på hesten og BUM, væk var hysteriet
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 1266 Hunde: 3 Emner: 156 Svar: 3.251
At være hundeejer = 100 % kærlighed