{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

At være hundeejer = 100 % kærlighed {{forumTopicSubject}}

Åh, hvor jeg dog elsker at være hundeejer! Har lige ligget og morgenputtet med min dejlige Berta og hvor har jeg savnet det.
Jeg elsker at mærke den kærlighed, hun giver mig og hvor glad, hun kan gøre mig. Det er fantastiske følelser, som et lille væsen kan bringe op i en. Det er lidt sjovt at tænke på, synes jeg smiley

For mig er Berta verdens dejligste hund - sådan har alle det nok med deres hunde. Jeg synes, at hun var vidunderlig som hvalp, men jeg nyder også, at hun er ved at være lidt ældre, og at vores samarbejde er begyndt at fungere endnu bedre. Vi er ved at finde hinandens rytme, kan man vist sige.

Videoen herunder viser et af de øjeblikke, hvor man ved, at hunden også sætter pris på en.
http://www.hundegalleri.dk/video/off_topic/38378-gensynsglaede

Ja, jeg vil egentlig ikke så meget med tråden andet end at sige, at det er fantastisk med hund i sit liv!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At være hundeejer = 100 % kærlighed
  • #2   13. maj 2013 Åh hvor sødt;)

Det er så dejligt og berigende at være hundeejer...
    Jeg tænker tit over hvordan mit liv ville være hvis jeg ikke havde hunde( og hest).. Helt ærligt så tror jeg at jeg var død af stress inden jeg fyldte 25..

Mine dyr sørger for at jeg får koblet AF, holder mig nede på jorden og sørger for at jeg altid kan mærke HVAD det er der gør mig glad...

Hvem har brug for blodtryks-medicin når man har dyr smiley

• #3   13. maj 2013 Ja, dyr kan virkelig til at slappe helt af og komme lidt ned på jorden igen, når det hele går lidt for stærkt engang imellem.
    Vi er inde i en meget travl og presset periode, og jeg er sikker på, at hvis det ikke var for Berta, var jeg gået ned med flaget. men hun er med til at hjælpe mig igennem det smiley

• #4   13. maj 2013 Ja. Det er gaven man får som hundeejer. Ubetinget Kærlighed. Og turbovovserne, du har så ret: Hvem har brug for blodtryks-medicin når man har dyr smiley

Jeg har lidt af stress i mange år, og mens jeg havde den sidste hund, så kom han altid og prøvede på at berolige mig når jeg var sur og irriteret på mine overboer pga. meget larm. Han kom og lagde poten på mit knæ og gav mig tre små slik på næsen - hvorefter han stod og logrede med halen. Så kunne jeg jo ikke være frustreret mere smiley :)

• #5   13. maj 2013 Mine hunde holder mig aktiv- ellers var der nok større slid på min sofa smiley men der udover er de også i stand til at " hypnotisere" mig til at glemme ALT om at jeg faktisk havde en skoddag smiley

Det samme gælder hesten smiley

Jeg plejer at sige at mine dyr fikser mig ved hjælp af " hånds pålæggelse" smiley for 2 splitsekunder efter at jeg har lagt hånden på deres pels, så BUM, er alt det negative væk..

Groft sagt tvinger mine dyr mig til at leve i nuet og holde op med at spekulere på alt muligt, som jeg alligevel ikke kan gøre en fis ved lige nu og her..

Fx, nytter det jo bjælde at jeg står i stalden og er skide hys over en P-bøde, så hånd på hesten og BUM, væk var hysteriet smiley

• #6   13. maj 2013 Hunde har terapeutisk effekt, må man sige. Det er ret imponerende, så meget de også kan mærke på en. De er gode for helbredet på mange måder. Jeg kan tydeligt mærke forskel på at have hund i hverdagen og ikke at have det. Jeg kommer meget mere ud i den friske luft, når der er en hund, der skal luftes smiley

Kommentér på:
At være hundeejer = 100 % kærlighed

Annonce