{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Tv2 nu -"
NU tv2
om kamp hunde
Skrevet af: Lisbeth H - 27. feb 2009

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tv2 nu - pirater
  • #1   2. maj 2013 her sidder vi to vager og har det mega skidt. kæft det er barsk at se på

• #2   2. maj 2013 Det er nemlig ordet... Barsk smiley

• #3   2. maj 2013 Ved ikke om jeg er hormoneller eller det var programmet , men der kom sku en tåre eller to . Ka slet ikke have at man har ladet dem sidde så længe

• #4   2. maj 2013 Jeg måtte også lige synke en ekstra gang...det var vildt at se smiley

Minion, ved det ikke - gætter på det bliver genudsendt snart

• #5   2. maj 2013 det var så skrækkeligt at se.
    de er så nedbrudt psykisk at især Søren virker som et barn mentalt. hvor er det bare så sørgeligt.
    håber de kan få et nogenlunde liv efter dette

• #6   2. maj 2013 Det lyder til, at jeg faktisk skal glæde mig over, at sidde og knokle med eksamens opgave, og derved ikke fik det set...

• #7   2. maj 2013 Tænk hvad de har gennemlevet i de 838 dage - et sandt helvede..

Gad vide om de nogen sinde får et normalt liv igen.

• #8   2. maj 2013 Nok ikke Tine !!! Vi så og hørte nok om 1% af alt det de har oplevet smiley

Det er lige til at lave en film om, man behøver ikke engang overdrive smiley

• #9   2. maj 2013 Puha, i så fald bliver det en autentisk gyser.

Stakkels mennesker smiley

• #10   2. maj 2013 ...og stakkels familie..., jeg ved slet ikke hvordan jeg ville kunne fungere hvis det var min mand der var fanget sådan smiley

• #11   2. maj 2013 Ja stakkels familier smiley

Jeg kan slet ikke forestille mig, hvordan det må have været at gennemleve sådan et mareridt.

• #12   2. maj 2013 Jeg tror at når man gennem lever sådan et helvede, så overlever man bare og lukker ned, men når man så kommer hjem så komme det hele, stakkels mennesker.

• #13   2. maj 2013 Jeg så det (heldigvis lyder det til) ikke, men man har jo kunnet følge sagerne lidt i diverse medier gennem de seneste år.. Jeg synes det er helt grotesk at man i vores moderne samfund, stadig kan komme ud for den slags.
    Tænk at der findes mennesker der er så... ja, mangler ord -forstyrrede... at de kan udsætte andre mennesker for den slags.
    Var det så "bare" det at de blev holdt fanget, men trods alt behandlet ordentligt. Men det er jo ikke engang tilfældet. Og altsammen bare for at få penge.

jeg stemmer for at præsentere tumperne for lidt militær-skibe...

• #14   2. maj 2013 Den udsendelse gjorde dybt, dybt indtryk. Det gjorde virkelig ondt at se, hvor nedbrudt Søren var - gad vide, om han nogensinde bliver et normaltfungerende menneske igen? Jeg er dybt imponeret over Eddy, han må virkelig være gjort af noget specielt stærkt materiale, besidde en utrolig mental styrke.
    Jeg væmmes over, at der findes så skruppelløse mennesker, der kan behandle andre mennesker sådan smiley

• #15   3. maj 2013 Bente ja det tænkte jeg også om Søren får, men det håber jeg virkelig, men jeg tror det tager lang tid.
    Jeg er også dybt imponeret over Eddy, men jeg er bare bekymret for hvordan han får det nu her, når de er kommet hjem, en ting er at lukke af der nede og overleve, men jeg håber også de kan rumme at leve med det når de kommer hjem, det bekymre mig.
    Jeg må også indrømmes jeg væmmes det er så forfærdeligt.

• #16   3. maj 2013 Camilla: Ja, det er aldrig til at vide, hvilke psykiske efterreaktioner, der kommer, når de kommer hjem smiley Og Eddy har jo nok også taget sin kaptajnrolle alvorligt, så han har følt, at han skulle holde de andre oppe, og dér ser man jo nogle gange, at folk så "klasker" helt sammen, når de ikke længere skal holde sig stærke. Jeg håber, de får al den hjælp i verden, man overhovedet kan give dem. Hvor jeg dog føler med dem og deres familier.

Men jeg kom til at tænke på - hvilket forsørgelsesgrundlag har de, når de kommer hjem? Vil der blive sørget for dem? De kan jo ikke arbejde nu - om nogensinde. Får de arbejdsskadeerstatning - og hvis ja, skal det så tage årevis, som det ofte gør med den slags sager? Jeg håber godt nok, der bliver taget hånd om dem på alle måder.

• #17   3. maj 2013 Jeg håber da redderiet giver en eller anden form for økonomisk kompensation, men aner intet om hvad de evt er forpligtet til.
    Men udover det, så er de psykiske mén de jo sandsynligvis har fået vel arvejdsskader på lige fod med så mange andre, så mon ikke der som minimum er en arbejdsskadeerstatning

• #18   3. maj 2013 Bente lige præcis.
    Åh ja jeg håber virkelig også de får alt den hjælpe de overhoved har brug for.
    Og ikke skal bekymre sig om pengene, men bare kan koncentrer sig om at lære at leve igen.

Kommentér på:
Tv2 nu - pirater

Annonce