Når det hele bliver for meget... {{forumTopicSubject}}
Ja, er i en situation, hvor det hele bare er for meget. Jeg bliver presset fra mange forskellige steder og kan godt mærke, at det ikke er godt. Er begyndt at få ondt i maven og har mistet min appetit.
Det drejer sig om eksamenspres + salg/køb af lejlighed og det er bare to faktorer, som stresser mig lige nu. Det virker som lidt små ting at være presset af og ved godt, der findes værre ting at kunne slås med, men for mig er det altså bare rigtig uoverskueligt kan jeg godt mærke.
Hver for sig ville jeg godt kunne håndtere det, men det er nok kombinationen af de to ting, der slår mig lidt ud af kurs. Oven i det er Berta blevet rigtig teenager, så hun kræver bare lige det der ekstra, som jeg virkelig prøver at finde frem, for det skal ikke gå ud over hende, at jeg er inde i en lidt presset tid. Det er bare svært at mønstre den tålmodighed, men det SKAL jeg, når jeg har valgt at få hund. Det følger med, så det husker jeg mig selv på, når tålmodigheden er ved at slippe op.
Ved egentlig ikke hvad jeg vil med det her, bare komme lidt ud med det..
jun 2012
Følger: 39 Følgere: 87 Hunde: 6 Emner: 265 Svar: 5.526
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.988
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 989
Vi er lige flyttet i ny lejlighed, får hvalp om 5-6 uger, leder efter hus, har lige været til eksamen (venter på svar), og kæresten er lige kommet hjem fra Grønland (1 måneds ophold)..
Håber snart tingene falder på plads for dig, og at det hele går godt..
Jeg har brugt mine veninder og familie rigtig meget, og de har alle været så søde til at hjælpe..
Nogle gange skal man bare turde spørge om hjælp, hvis det er det man har brug for..
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 1266 Hunde: 3 Emner: 156 Svar: 3.251
Vil prøve at kigge på mindfulness - det lyder som noget, der er godt for sjælen og det har jeg vist brug for lige nu.
Jeg ved, at tingene nok skal falde på plads på et tidspunkt. Mit problem ligger i, at jeg går meget op i struktur og gerne vil kunne kontrollere det, og det er lidt svært lige pt. Jeg har heldigvis en sød og forstående mor, der kan hjælpe.
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 146
Jeg giver Trine ret i at du skal prøve mindfulness. Jeg har den som en apps på min telefon. Hver morgen sætter jeg mig i 10-20 minutter.
Jeg kan tydelig mærke på mit rodet uoverskuelige liv med mange udfordringer, at jeg nu kan tage det hele meget mere afslappet. Nu kan jeg se på hver enkelt lille ting, og på den måde er livet meget nemmere. Og så er det forår
aug 2012
Tak for jeres input
aug 2012
Når det hele bliver for meget...