{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lidt blødning fra sår (sterilisation kat)
  • #1   22. apr 2013 Det har jeg endnu aldrig oplevet, at det gør. Men hvis katten har slikket i det, er det ikke usandsynligt, at det bløder lidt. Er det indvendige eller udvendige sting?

• #2   22. apr 2013 susanne, tror det er udvendige.

ja, hun har siddet og prøvet på at komme igennem til dyrlægen og det lykkes endelig, Hun har ikke slikket i det, hun har krave på, men hoppede op i sofaen, mens hun ikke var helt sig selv endnu, min datter nåede ikke at reagere, før hun pludselig lettede fra gulvet:(

Dyrlægen sagde at hun skulle lægge hende i transportkassen, og der skulle hun blive til i morgen tidlig, så skal de kontakte egen dyrlæge så hun kunne bliver 'repareret', min datter var helt ude af den, men hun har lige ringet, at Fru Felix var faldet til ro og sov, så nu ville hun tage kassen med ind i seng og se om de kunne få lidt ro på.

tak for svar begge to smiley

• #3   22. apr 2013 Det er vigtig at beskytte katten lidt, indtil den er sikker på benene igen. Jeg har lige fået mig en kæmpe transporttaske, som jeg fremover vil bruge til neutraliserede katte/killinger. Normalt har jeg haft dem i badeværelset, hvor der ikke var så meget, de kunne hoppe rundt på.

• #4   23. apr 2013 ja, hun var simpelthen også så ked af at hun smuttede op, inden hun nåede at reagere, men vi x'er fingre for at hun kan holde sig lidt mere i ro nu hun er i kassen smiley

• #5   23. apr 2013 Meget enig med de andre.

God bedring med misser. Gerne update i morgen.

• #6   23. apr 2013 Der kan være mange grunde til, at det bløder en smule. Det kan eks. være at stinget har siddet lidt fast, da katten er hoppet op på sofaen. Men er hun i tvivl, er jeg sikker på, at hun kontakter dyrlægen igen i morgen.

Min ene hankat blødte en hel del efter kasteration, fordi han havde slikket sig forneden, og min mand tog selvfølgelig til dyrlægen med ham, men der var ikke noget. Men vildt så det ud.

• #7   23. apr 2013 http://www.kattegalleri.dk/fotoalbum/diverse_kat/9807-bodystocking

I dette album er der vist, hvordan man kan lave en bodystocking til katten af microfiber knæstrømper. Billigt og noget lettere for missen end en krave.

• #8   23. apr 2013 Og vil en strømpe blive for stram, kan man på apoteket købe elastisk tubegaze i forskellige størrelser (diametre).

Min dyrlæge har også bodystockings i forskellige størrelser, men i over 20 år har det aldrig været nødvendigt at give mine katte hverken krave el.lign. på, og jeg har fået neutraliseret MANGE.

Har dyrlægen gjort sit arbejde ordentligt, det vil sige syet såret sammen i tre lag, skulle det gerne kunne holde til, at katten som her hopper op i en sofa.
    (Mine har allerede dagen efter kravlet rundt ude i træerne i haven.)

PS: Din datter har vel fået smertestillende medicin med hjem til katten til de næste dage? Hvis ikke, skulle hun i morgen bede dyrlægen om noget flydende Metacam.

• #9   23. apr 2013 tak for svar - lige en update.

Efter en time, vurderede de at det var mere sikkert at tage hende ind i sengen, hvor hun plejer at sove, hun var simpelthen så ked og urolig, og da de tog hende derop, faldt hun til ro. Er spændt på at høre fra hende her til morgen, når hun har talt med egen dyrlæge:)

Natteravnen: hun fik smertestillende og penicillin i sprøjte - ved ikke om hun har fået noget med hjem smiley

har sendt hende link til denne tråd og til at lave en body, så hun må i gang med at være kreativ

• #10   23. apr 2013 seneste nyt: Hun har sovet på maven af sin 'far' men de har selvfølgelig ikke sovet godt, dyrlægen har taget hende ind til obs, og han ringer til dem hvis han vurdere det er nødvendigt at åbne igen, ellers skal de hente hende kl. 17.
    PS. hun er på smertestillende, og spiser og drikker normalt, så det er jo positivt:)

• #11   23. apr 2013 Godt at høre og dejligt dyrlægen har taget hende ind smiley

• #12   23. apr 2013 Jeg har oplevet en gang, at det har været nødvendigt med bodystocking. Min normale dyrlæge syer med indvendige sting, og der har aldrig været problemer. Men en gang havde jeg en kryptocid hankat til en anden dyrlæge. Hankatten blev sprættet op 3 steder for at finde den manglende testikel. Og han måtte pænt have bodystocking på, for han var meget interesseret i at lukke sig selv op igen.

Det skal siges, at han var en pæn stor Maine Coon hankat på næsten 10 mdr., og han kunne godt passe en microfiberstrømpe.

• #13   23. apr 2013 Nu som: det var de bestemt også mere trygge ved:)

Susanne: har sendt linket med den hjemmelavede body til hende, og hun ville straks gå i gang:) for fru Felix er meget meget renlig, hun vasker og slikker, og holder sig rigtig godt ren smiley

• #14   23. apr 2013 LOL det kender jeg alt for godt.

• #15   23. apr 2013 Aller seneste update:
    Den lille fis blev opereret i middags, det var en blodsamling ved siden af såret som lækkede, men hun er ved godt mod, og mere frisk end i går og udstyret med den flotteste sorte microfiber body, og hun siger heldigvis ikke noget til at have den på, så nu skulle det gerne gå fremad igen smiley

• #16   23. apr 2013 Skønt at det ikke var værre og tak for update smiley

• #17   24. apr 2013 Dejligt smiley

Kommentér på:
lidt blødning fra sår (sterilisation kat)

Annonce