{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.138 visninger | Oprettet:

Ansøgning - Uddannelse, veterinærsygeplejerske {{forumTopicSubject}}

Hej HG'ere..

Jeg er en pige på 21 år, som virkelig ønsker mig at blive veterinærsygeplejerske.
Jeg har afsluttet 9. og 10. klasse, gennemført STX, arbejdet i butik, og nu er jeg snart færdig med 2. semester som socialrådgiver.
Dog drømmer jeg stadigvæk om at blive veterinærsygeplejerske med speciale i smådyr.

Problemet er jo bare, at det er så svært at få en elevplads.
Dog har jeg kun søgt af 1 omgang, da jeg så begyndte på socialrådgiveruddannelsen.. Men drømmen er der bare stadig, så jeg føler virkelig at det er den vej jeg skal gå..

Jeg er ikke så god til at skrive en ansøgning - ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive, og om jeg får det relevante med.
Hvordan vil i indlede og afslutte en god ansøgning? Og hvad skriver i deri? Selvfølgelig skal man skrive hvilke kompetencer man mener man har, men bryder mig ikke om at sidde og skamrose mig selv ..
Håber i igen kan hjælpe mig!

- Marie :-)!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ansøgning - Uddannelse, veterinærsygeplejerske
  • #1   17. apr 2013 Jeg søgte selv elevplads dog til kontor. Men jeg læste et sted at man i hvertfald skulle starte med at fortælle om sig selv osv, for hvis stedet finder en interessant vil de fortsætte læsningen ned til hvad man har af kompetencer.

    Og så er man nok nødt til indenfor det fag at møde op personligt smiley


  • #2   17. apr 2013 Ja, jeg tænker også at køre ud med alle ansøgningerne i stedet for at sende dem..

    Men ved ikke hvordan man skal indlede det? Det virker lidt ... Ja, det virker ikke så godt for mig :P! Haha..


  • #3   18. apr 2013 Hvis du sender det skal du sende det i et word dokument i mailen, hvilket jeg synes er bedst frem for at køre ud med ansøgningen. smiley

    Jeg sender lige et eksempel på en af mine ansøgninger, til dig.


  • #4   18. apr 2013 Det er et tough løb at få en lærerplads så i det tilfælde skal du nok "ski.." lidt på Janteloven og give den fuld gas smiley Selvfølgelig ikke overdrevet men vær oprigtig og frem for alt ærlig. Husk de får sikkert mange, mange ansøgninger og du skal jo skille dig ud i mængden så du bliver indkaldt til samtale smiley

  • Katrine
    Katrine Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #5   20. apr 2013 Det her er den jeg bruger, nede i bunden er der skrevet et eksempel på en god ansøgning (-:

    (link fjernet)


Kommentér på:
Ansøgning - Uddannelse, veterinærsygeplejerske

Annonce