{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Ansøgning til uddannelse {{forumTopicSubject}}

Jeg skal igen igen søge ind på hjælper uddannelsen til januar. Jeg har 3 gange fået afslag, 2 på hjælperen og 1 på assistenten. Det første afslag fik jeg pga at der var for mange ansøgere og da de fik et afbud ringede de til mig dagen inden jeg skulle flytte til den anden ende af landet:o/

Jeg vil SÅ gerne ind på skolen og jeg kan simpelthen ikke forstå hvad der går galt? Jeg har 2½ års erhverserfaring, flotte udtalelser, til og med 10kl + 1 år på HF.

Er der noget jeg kan gøre for, at være stillet bedre? Har I nogle ideer?

På forhånd tak:o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ansøgning til uddannelse
  • #1   21. sep 2010 Hjælper uddannelsen?? Snakker vi social og sundshedshjælper?? Tror ikke at der er andet at gøre end at blive ved med at søge, der er jo mange der tage denne uddannelse fordi den er/har været nem at komme ind på. fik også afslag første gang, men kom ind anden, men hoppede fra da det ikke var det ikke jeg ville..

    Håber at du kommer ind smiley


  • #2   21. sep 2010 Haha, ja sorry:o) Det er den jeg mener. Nej, jeg må bare klø på:o)

  • #3   22. sep 2010 Brug MEGET tid på at lave en super ansøgning er nok mit bedste råd...

  • #4   22. sep 2010 Nu ved jeg ikke hvor du bor, men ved at der vr 250 der fik afslag i Nordjylland sidste optag, det siger jo ikke så lidt..

  • #5   22. sep 2010 Jeg fik faktsik at vide, at hvis man fik afsalg første gang man søgte, så var man sikkr på at komme ind anden gang, og det var der skete med mig dengang... Men klø på og ikke mist modet smiley

  • #6   22. sep 2010 Måske du skal nøjes med at søge ind på ssa uddannelsen, når du nu har erhvervserfaring ?
    Nu kender jeg ikke ansøgningsskemaet.
    Men jeg kender nogen der deltager i de ansøgningssamtaler, som en af skolerne laver.
    Personen skal være moden og mållrettet. Og ville uddannelsen og erhvervet bagefter. Hvorfor vil du arbejde i det fag ?
    Hilsen en SSAér smiley


Kommentér på:
Ansøgning til uddannelse

Annonce