{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan ser du dig selv?
  • #2   16. apr 2013 Vildt ! smiley

• #3   16. apr 2013 Wow... Det er ret.. tankevækkende, faktisk.

• #4   16. apr 2013 Nej nej.... jeg er så grim som jeg selv tror.... det siger M ihvertfald smiley he he

• #5   16. apr 2013 Ja, blev også forbløffet. I sær med den første tegning man lige så.

• #6   16. apr 2013 Wooow..

• #7   16. apr 2013 Hold da op, det var voldsomt...! :o) Meget spændende hvor stor forskel der er på, hvordan man ser sig selv og hvordan andre ser én.

TAK for dagens øjenåbner...! :o)

• #8   16. apr 2013 Spændene, men ændre nu ikke mit syn på mig selv..
    Kender selv mine fejl og fordele.

Men ja, engang imellem er man nok liiige lidt hård ved sig selv.

• #9   16. apr 2013 Hov hov hvem er dog de 2 der har klikket på T? o.O hun er en køn quinde!

Mange er alt for hårde ved dem selv, man bør altid huske på skønhed kommer indefra :o)

• #10   16. apr 2013 Åhhhh, den går da lige i hjertet... Mange af os kan sikkert nikke genkende til lige netop det...

• #11   16. apr 2013 Aino; Jaa, hun er super køn - Men kunne ikke lade være med at klikke efter den sidste del af den sætning, haha xD

• #12   16. apr 2013 Hovsa Alexandoria, det kan også være jeg var lidt for hurtig ;o) Hun tror noget, Michael siger det hun tror.... jamen det må da være at T er tilfreds med sig selv hvilket er helt på sin plads synes jeg ;o)

• #13   16. apr 2013 Haha, ja, det må jo være det! ^^

• #14   16. apr 2013 Fru Robbie Williams og sønnerne.. . *Klik* nogen står måske midt i det, andre opdager senere i livet de var for hårde ved dem selv som yngre....
    Ville være så dejligt om alle kiggede mere på det indre, samt gnisten i øjet i stedet for "elevator blikket" på sig selv eller på andre.

• #16   17. apr 2013 DELT på facebook, hvor er det bare ærgerligt at folk ser sig selv sådan og har så svært ved at se hvor smukke de egentlig er! smiley

• #17   17. apr 2013 Lad os lige forestille os manden maler minion, jamen dog hvorfor blev det til en hval tingest? ;oP når tegningen vi andre beskrev var en smuk gravid quinde ;oP

• #18   17. apr 2013 Okay, så kommer tegningerne skisme bare til at se meget sjovere ud..... vi andre kan svare "Jamen hun var lige til at spise" ,oP

• #19   17. apr 2013 Man skal overhovedet ikke lytte til nogen der mobber! kun til dem der roser og synes om en :o) altså du må gerne lytte til mig, det er kun kærlige dril fordi jeg synes om dig ;o)

• #20   17. apr 2013 Det var jeg næsten godt klar over, men skulle lige med alligevel ;o)

Men du har ret, det sætter sig også selvom man i selve situationen gjorde sig hård så det derefter foregik bag ens ryg..... må sådan mennesker havde en dårlig smag i munden, gerne graviditets kvalme resten af deres dage lol

• #21   17. apr 2013 Ooooh JA minion, det er næsten værre end selve kvalmen hahaha

• #22   17. apr 2013 Mener Marie kiks kan hjælpe lidt på det ;o)

• #23   17. apr 2013 Øv :o/

• #24   17. apr 2013 Hvor rørende. Det er det samme herhjemme. Jeg går tit og banker mig selv i hovedet over min overvægt som jeg simpelthen ikke har overskud til at gøre noget ved, og min kæreste siger jeg er smuk og dejlig som jeg er smiley

Og ja jeg burde sætte mere pris på det end jeg gør, men det simpelthen svært når man har et forvrænget forhold til sig selv.

• #25   17. apr 2013 Det kender jeg godt Anya. Jeg har nogle gange/ofte svært ved at tage komplimenter til mig. Men jeg vil til at fokusere på det jeg kan og det som jeg er god til, frem for at jeg ikke har fået min vægt ned hvor den skal være endnu. smiley

• #26   17. apr 2013 Det synes jeg lyder rigtig godt Anne :o) positive tanker er meget bedre end negative!

• #27   17. apr 2013 Aino K: Tak Aino. Og det er de bestemt. Det sidste års tid har jeg virkelig fundet ud af hvor meget negative tanker kan påvirke humør og helbred, og det vil jeg ikke fodre mere. En gang imellem ryger jeg ind i den mølle - men prøver så vidt muligt, at hive mig selv ud af den.

• #28   17. apr 2013 Anne, det er også vejen frem til meget bedre dage :o) tror vi alle kan "dykke" engang imellem, men tænker man positivt og lægger mærke til hver enkelte lille positive ting, så er jeg sikker på der bliver længere og længere imellem de "dyk" :o)

• #29   17. apr 2013 Og... for det meste så smitter det også af på dem omkring en, så man kommer ind i en god cirkel ;o)

• #30   17. apr 2013 Det er rigtigt smiley Efter at jeg f.eks. er begyndt at læse Loven om tiltrækningen i form af The Secret, er jeg blevet noget overrasket hvor meget magt vores tanker har.

• #31   17. apr 2013 Anne, de har Rigtig meget at sige, også dem der er omkring en.... og selvfølgelig hvad man spiser, jeg skal bare holde mig fra Kage i lidt lang tid tror jeg hehehe kunne være man skulle til at begynde at spise en del risretter igen med oksefars - løg steges i olie med krydderier, og "suppe" risret, få lavet en masse i haven, så ryger der nok nogle kg ;o)

• #32   17. apr 2013 Ej, hvor pudsigt. Jeg begyndte min kage afvænning igår hehe smiley Og sodavands afvænning. Fik en enkel dåsesodavand i går aftes, men det er meget mindre end hvad jeg er vandt til. Så tror det hedder sodavands nedtrapning og kage afvænning.
    Jeg har prøvet at finde ud af hvad jeg kan spise i stedet for - altså sunde mellem måltider, for hver gang jeg prøver at afvænne mig selv, bliver jeg så forfærdelig sulten. smiley

• #33   17. apr 2013 Altså sådan risretter og almindelig mad hist og pist hjalp i hvert fald en engang som ellers spiste mange chips og sådanne så personen var blevet ret stor..... et rugbrød med almindelig pålæg når man ellers var sulten, også gerne et stykke brød til morgenmad eller lille potion havregryn eller andet..... sådan ting som at snuppe en gulerod eller æble i løbet af dagen er heller ikke tosset....
    Vil mene det gælder om ikke at spise sig mega mæt i varmt mad ;o) det ville jeg havde svært ved ikke at gøre, holder så meget af varmt mad jeg kunne spise det ved hvert måltid også kun en sjælden gang andet hehe plus ikke få kage for tit hehe Tilføjer: heller ikke spise sig mega mæt ved frokost tid, heller lidt mindre end man regner med, så kan man snuppe den gulerod om eftermiddagen ;o)

Havde engang en veninde der tabte sig vildt meget, kunne dårlig kende hende efter en lang periode hvor vi ikke havde set hinanden, hun havde tabt sig mest ved at gå, gå, gå og gå.

• #34   17. apr 2013 Jeg må vist prøve mig frem. Er begyndt at købe de der små poser med snack gulerødder til 5kr. Er forbavset over hvor meget de faktisk mætter smiley

• #35   17. apr 2013 hehe håber det stille og roligt lykkes dig at smide lidt vægt, så får humøret sikkert et hak mere op ad, ville det i hvert fald gøre her selvom jeg ikke har mange kg. for meget, så genere de alligevel ;o)

• #36   17. apr 2013 He he ja, tror bestemt at humøret vil få et hak op af, når de ekstra kilo de forsvinder smiley Håber også at det lykkes for dig smiley :)

• #37   17. apr 2013 Det er jeg sikker på det gør ;o) Meget i lige måde Anne :o)

Jeg plejer at drøne en 5 kg af om sommeren, men har vist taget lidt mere end 5 kg på da gemalen ikke nøjedes med at lave kager sidste vinter, men dæleme også sommeren med også denne vinter, der plejer at være "kage pause" om sommeren, også gør det nok heller ikke bedre at jeg ikke kunne lave så meget i haven sidste sommer pga. ryggen, så jeg fik ikke rendt ret meget af, man kan jo ikke lade skidte være når der dufter dejligt af hjemmebag ;o)

• #38   18. apr 2013 Ved sq ikke om jeg ligefrem er tilfreds med mig selv.... det er der vist ikke ret mange der er.....

Fx mht vægt..... jeg ser deller alle vegne, men min fornuft fortæller mig , at så slemt er det heller ikke..... det hjælper bare ikke ret meget, når man står foran spejlet smiley

• #39   18. apr 2013 Du er da så pæn og slank Tine :o) synes det er frygteligt hvis du ser deller allevegne?

• #40   18. apr 2013 Der var også nogle år hvor jeg var i stand til at tabe mig 10 kg om sommeren, men det sker bare ikke mere smiley Der er det nærmest det modsatte. smiley

• #41   18. apr 2013 Øv Anne :o(

Kommentér på:
Hvordan ser du dig selv?

Annonce