{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

Ulve i Danmark - underskriftsindsamling {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Hvis du - som jeg - synes at Ulvene skal have lov til at blive i Danmark (der burde vel være plads til dem også), så skriv under på denne underskriftsindsamling.
Jeg mødte den på Facebook og vil så gerne at flere er glade for at ulven er kommet til Danmark igen.

http://www.onlineunderskrift.dk/index.php/petitions/view/stot-de-danske-ulve

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ulve i Danmark - underskriftsindsamling
  • #1   12. apr 2013 1) Hvad er det vi skriver under for? Ulvene er beskyttet af EU.
    2) Det var da en seriøst barnlig og useriøs underskriftsindsamling. "Ulven er et overdrevet dejligt dyr at have i lille Danmark. Så har vi da bare lidt at blære os med." Come on

• #3   12. apr 2013 Undskyld at jeg vælger at støtte et dyr.

P.t. er der en eller anden mand i medierne, som gerne vil have ulven udryddet i DK igen.

Jeg mener at enhver modstand - naiv eller ej - er på sin plads.

Jeg har overvejet at lave en underskriftsindsamling imod dræbersneglene i øvrigt !!!

Hvis man taler med de tyske fåreavlere, så kan en ændring af deres indhegninger afhjælpe problemet med slagtede får.

Og så i øvrigt - vi har jo alle et lille rovdyr hjemme i stuen - og hvem ved, hvem der en dag også vil have dem udryddet ???

Ja - vedkommende er naiv i sin tekst, men tanken er god nok. Og nej - jeg kender ikke vedkommende.

• #4   12. apr 2013 Jeg støtter egentlig op om meningen af underskriftindsamlingen, men ikke med den tekst

• #5   12. apr 2013 Får næsten lyst til at starte en modsat underskrift indsamling hvor beskrivelsen lyder således "Vi skal have alle de hippier til at indse at ulven er herre farlig og totalt mega unaturlig og bør udryddes. Think of the children!" altså come on. Den indsamling der lyder jo som om den er skrevet af en 12 årig der bare synes ulve er mega seje.

Har intet imod ulven i Danmark, men hvis man skal lave en underskrift indsamling bør det også gøres ordenligt. Jeg kan ihvertfald ikke tage det der seriøst.. smiley

• #6   12. apr 2013 Det er som at lave en underskriftsindsamling for kvinders ret til at stemme.

Det giver ingen mening. Ulvene er beskyttet af EU.
    Ja der er folk, der vil have lov til at skyde dem, men det sker ikke.

• #8   12. apr 2013 Hvis en eller flere af jer støtter op om ulvene i Danmark, men ikke personen der har lavet underskriftsindsamlingen, så var det måske en idé at I selv lavede en "seriøs" underskriftsindsamling.

... som sagt - det er tanken der tæller.

• #10   12. apr 2013 Jeg kan ikke se en reel debat om ulvens ret til at være her, men hellere en debat om hvordan den skal være her, og hvordan man undgår ulovlig jagt og forgiftning.

• #11   12. apr 2013 Det lyder rigtig fornuftigt Housebuster smiley

• #12   13. apr 2013 der er nu nogle der menner der kun er et par stk da nogle af de foto der er kommet frem dil dem der er experter i ulve her i lande siger at dem oppe ved Herning er Tjekis ulvehunde der løber rundt der oppe fordi de har en hvid halespis.

Kommentér på:
Ulve i Danmark - underskriftsindsamling

Annonce