{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.211 visninger | Oprettet:

hmm var det så bare det? {{forumTopicSubject}}

Ååååh jeg svor altså at det her aldrig ville blive mig, men kære HG altså, jeg har brug for hjælp.
Mig og kæresten er her til aften gået fra hinanden, vi har længe haft problemer, og han har aldrig været god til det med følelser, så det har mest været mig der skulle snakke om hvad jeg følte osv.
Vi skændes her til aften og efter han har skabt sig som et barn ved at slå ind i vægge så råber jeg "så skal vi måske ikke være sammen mere"
Jeg ender med at tage hjem til min mormor, og kigger lidt på facebook, han har så sat sin status som single... HVAD??? Så greb han chancen, havde jeg dog bare holdt min store mund... Men han mener det desværre, han vil ikke arbejde på det, han vil at vi går fra hinanden.
Han vil dog gerne være venner fordi han er overbevist om vi kan hjælpe hinanden igennem det her. Jeg er af en helt anden overbevisning, jeg vil have det hele eller ingenting, den dag jeg er ovre ham, kan vi nok genskabe kontakten.
Jeg har brug for hjælp, hvordan kommer man sig over sådan noget her? Hvad fanden gør man lige?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hmm var det så bare det?
  • #1   11. apr 2013 Jesus en opførsel. Det var da en super barnlig måde at finde ud af det på! Klaphat.

    Jamen der er ikke andet for, end at du gør, hvad du har brug for. Skid hul i, at han vil være venner (det kan man alligevel ikke) og så cut ham, så du kan komme videre. Bor I sammen?


  • #2   11. apr 2013 Tager en dag af gangen og så en dag er den store sorg og savn bare væk...
    Er ked af det gik så galt idag... smiley

    Men sådan er det bare engang i mellem...


  • #3   11. apr 2013 Det er jeg ked af at høre..

    Du skal først komme dig over chokket, jeg tror ikke du kan arbejde med "det at komme over ham" inden - hvis du forstår hvad jeg mener?
    Det vil tage tid, og selvfølgelig kan man ikke, i min verden, være venner når ihvertfald den ene har følelser i klemme.

    Jeg ved ikke hvordan du kommer videre, det vil helt sikkert tage tid og den tid må du give dig selv.
    Giv los for føleleserne og tillad dig selv at være ked af det.

    Jeg er ikke mester i at rådgive om sådan noget her, og du vil helt sikkert få andre mere brugbare svar smiley

    Tanker og kram fra mig..


  • #4   11. apr 2013 Jeg føler med dig! Har lige været samme tur igennem. Man tager en dag ad gangen!
    Ærgerlig måde han slutter det på, men det siger vel i bund og grund også lidt om ham selv... Op med hovedet selvom det kan være rigtig svært lige nu. Kram herfra.


  • #5   11. apr 2013 Tag en dag af gangen ... kast dig over venner, veninder, uddannelse eller arbejde... udfyld din dage og aftener med alt andet end ham ....

    så går dag for dag, og en dag er du bare videre .... vær ung, glad og gå ud og erobre verden ....

    Har selv døtre, der har været igennem det der ... den ældste et par gange, sodste gang i januar, de havde været sammen 3½ år, boet sammen i 2½ ..... men hun fylder dagene ud, er der dage hvor vennekredsen ikke lige kan, så finder vi på noget familie hygge ....

    du skal ikke fortvivle, livet venter....


  • #6   11. apr 2013 Ja vi bor sammen, vi har dog sagt lejligheden op pga problemer med udlejer.

  • #7   11. apr 2013 Jeg har aldrig haft følelser i klemme før, jeg er normalt en rigtig hård banan, men det her, åååh det knuser mig bare.
    Bare da han siger han gerne vil være venner, det første jeg tænkte er, den dag han finder en anden. Bare tanken om at han en dag skal være sammen med andre end mig, det ødelægger mig fuldstændig


  • #8   11. apr 2013 Da mig og min eks gik fra hinanden i sommers, gik jeg en masse laaaange ture, slukkede min telefon og lukkede mig inde med mine hunde. Jeg havde brug for at tænke og bare være MIG.
    Jeg snakkede derefter meget med mine veninder/familie, og fyldte dagene ud, lavede venindehygge, tog i byen og alt muligt andet.


  • #9   11. apr 2013 For dit eget selvværds skyld..så ja..så var det desværre bare det smiley spild ikke din tid og kræfter på at kæmpe for en mand der ikke vil kæmpe for dig smiley Det er sindsygt hårdt..men du trækker bare pinen ud ellers smiley

  • #10   11. apr 2013 Det er jeg virkelig virkelig ked af at høre smiley
    Det er så hårdt at få knust ens hjerte og der er desværre ingen mirakelkur ..
    Det du har brug for er tid.. Tid til dig selv, brug noget tid på at være møg hamrende ked af det, for det er okay at være ked af det. Også må du sørge for at bruge tid sammen med dine veninder og din familie.
    Du har absolut ikke brug for at være venner med ham, for det tror jeg ærlig talt bare gør det værre.
    Det er noget værre møg hva smiley


  • #11   11. apr 2013 åååh jeg skal til eksamen den 16. det bliver bare fucking kanon, skal arbejde søndag! har mest af alt bare lyst til at gemme mig under dynen og vågne også et her bare var en dårlig joke!

  • #12   11. apr 2013 Hvis han gør den slags, er det måske også et tegn på at han ikke var det værd.
    Det er så hårdt i starten, men husk at det bliver nemmere dag for dag.
    Og man tror ikke man finder en anden, men det gør man.
    Nu har du tid til at finde dig selv, brug dine venner! Det er nu de virkelig vil være der for dig, og nu du har virkelig brug for dem. Fokuser nu på fejlene ved jeres forhold, og du skal ikke tage stilling til om du vil være venner med ham nu.
    Se tiden an, og tænk kun på dig selv her!


  • #13   11. apr 2013 Det gør mig ondt, men det gør altid ondt når ens kæreste går fra en.

    Jeg ville personligt IKKE vælge at være ven med en eks-kæreste. De er eks'er af en grund og det har været holdepunkt nok for mig til at jeg aldrig har været ven med en eks efterfølgende.

    Og nu kommer jeg til at lyde "gammelklog", men herregud.... Du er "kun" 19 år smiley nu ved jeg ikke hvor lang tid i havde været sammen, men det er de færreste der finder deres livs kærlighed i deres tidlige teenage år smiley du når at finde mange andre som får dit hjerte til at banke. Se hellere om du ikke kan komme ud og nyde din nyfundne singletilværelse med venner og veninder smiley

    Fyld hverdagen ud med ting der gør dig glad, drik kaffe med veninderne og se dårlige actionfilm med posevis af chips og 1000 liter cola... Mange gange så går det sgu hurtigere end man tror at komme over et forlist forhold smiley Det lyder super kliché, men ofte hjælper det faktisk at gå ud at score en ny en aften i byen smiley

    Det skal nok gå alt sammen! smiley


  • #14   11. apr 2013 Jeg tog også bare en dag af gangen. Kan godt følge dig i det du siger med at tænke at han en dag er sammen med en anden - men hvem ved? Det kan også være at han bare har brug for at være sig selv? Det kan være du finder en ny før ham?
    Jeg tænkte nøjagtig lige som dig, men vidste også bare, at jeg ikke ville finde mig i den opførsel han havde vist mig..
    Håber virkelig du snart får det bedre! Husk hvad veninder er til for.. Og familie!! De er vigtige i sådan en tid..
    Jeg cuttede kontakten - da det også var mig der slog op.. Det var meget lettere for mig - og også for ham tror jeg.. Altså - vi har snakket sammen sådan hver 3. Måned.. Jeg har det sådan at når man går fra hinanden, uden at være totalt enige (og det er man jo sjældent), så hjælper det ikke noget at lege venner. Når man har været kærester, boet sammen osv. Så har man bare nogle følelser for personen og hvis man bliver ved med at tale sammen, bliver de bragt op igen og igen og igen.
    Du skal selvfølgelig gøre det du har mest lyst til.
    Kram herfra


  • #15   11. apr 2013 Jeg er slet ikke i tvivl og det har jeg sagt, jeg hverken kan eller vil være venner med ham. Jeg vil ikke se ham, eller snakke med ham, han kan ikke hjælpe mig igennem noget han selv har forsaget. Han siger bare at han håber jeg skifter mening og når jeg siger, det gør jeg ikke så siger han bare han er målløs og ved ikke hvad han skal sige.
    1000 tak for din beretning Rikke.
    Jeg er slet ikke i tvivl om han elsker mig, men han har bare en anden måde at vise det på end mig. Han kan nok bedre ligge det til side end jeg kan. Det er den eneste kæreste jeg har været åben overfor, og nu ved jeg bare ikke om jeg kan gøre det ved en anden.. Jeg har så svært ved at stole på mænd pga min families fortid med min far der var voldelig. Derfor reagerede jeg meget kraftigt ved at han slår ind i vægge osv.


  • #16   12. apr 2013 Det gør mig ondt at læse smiley

    Han er da et røvhul!


  • #17   12. apr 2013 Stine: selvfølgelig kan du det. Der kommer en anden, og garanteret også flere, som du vil kunne åbne dig helt for. Og som ikke gør dig bange ved at smadre ting

  • #18   12. apr 2013 Det kan også være han fortryder sit valg? - Ikke at du af den grund skal tage ham tilbage. Men da min eks gik fra mig var han fuldstændig kold. Sagde de mærkeligste ting. F.eks. at han mente at vi kunne blive de bedste venner i verden, at han sagtens kunne se mig med en anden og blaaah blaaah blaaah. Jeg var såret! Virkelig såret. Følte mig holdt for nar. Som om det kun var mig der havde elsket ham og ikke omvendt. Jeg tog en kold tyrker. Sagde til mig selv jeg måtte videre - der var ikke mere at komme efter. Men kort tid efter kom ham rendende efter mig. Sagde tingene som det var - han havde fortrudt. For mig var det ikke en lettelse at han havde fortrudt - eller jo lidt var det vel... Det var lettelsen over, at han trods alt ikke havde været en dum følelseskold *******....

    Anyways. Der er ingen råd der han hele noget som helst lige nu - det ved jeg alt for godt. Men lov mig du giver dig selv tid. For mig tog det meget lang tid overhovedet at forstå hvad der var sket.


  • #20   12. apr 2013 Arj hvor er det røv Stine smiley
    - kender totalt følelsen, har nemlig selv en kæreste der er enormt dårlig til det med følelser og at snakke om tingene. Dog er jeg heldig på den måde at han gerne vil arbejde på det. Men kender helt følelsen, her er det mig der bliver hyss.

    Nu ved jeg ikke hvor du bor men hvis du har brug for noget, så er du velkommen til at skrive til mig eller komme ud eller noget i den stil smiley smiley


  • #21   12. apr 2013 1000 tak folkens.
    Ja idag er bestemt ikke bedre når man kigger sig i spejlet og ser man ligner et monster!
    Jeg føler slet ikke det giver mening at stå ud af sengen idag !


  • #23   12. apr 2013 Øv øv øv! Det var da en åndssvag opførsel.. Jeg husker tydeligt da min eks og jeg slog op i august, jeg havde det på samme måde, ingen var gode nok, kunne knap nok kigge på en anden fyr uden at tude. Hver morgen vågnede jeg med ondt i maven, men mine veninder sagde at nu var det nok.
    De hev mig ud til frokoster, træning, gåture osv. Min bedste veninde ringede hver dag, nogle gange flere gange om dagen, hvor vi snakkede i 1-2timer. Faktisk så hjalp det en del.

    Det er så svært at hive sig selv op af hullet, men det hjælper virkelig meget hvis man kan støtte sig op af familie/venner. Da jeg cuttede alt kontakt til min eks begyndte jeg at få det bedre, hver dag en lille smule bedre. Men det tog selvfølgelig sin tid, men jeg brugte meget tid på veninderne og hundene. Pigerne hev mig i byen og sørgede for jeg ikke på noget tidspunkt kunne kigge på min tlf.

    Gør noget godt for dig selv.. Nu ved jeg ikke hvad du kan lide? Men jeg lavede hyggedage hvor jeg lavede ansigtsmaske, købte lidt nyt tøj, osv. Det hjalp på mig at forkæle mig selv.

    Det jo ikke "så" længe siden jeg selv gik igennem det hele, så kan godt forstå alt det du føler. Du skal være mere end velkommen til at sende mig en PB hvis du vil tale smiley


Kommentér på:
hmm var det så bare det?

Annonce