{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.334 visninger | Oprettet:

Rigtigt dårlig oplevelse ved flytning. {{forumTopicSubject}}

Jeg er kommet i en virkeligt trist situation. Jeg har søgt bolig længe (gennem 4 boligforeninger) og jeg blev langt om længe tilbudt en som jeg havde råd til og som der så fin ud. Jeg var nede og se boligen og kunne ikke se særlig mange dårlige ting, der var et lille badeværelse og køkkenet var gammel, men det fik mig ikke til at sige nej.
Jeg takkede ja, og glæde mig, den 27/3 overtog jeg boligen!
Først kommer jeg derned og varmemesteren fortæller mig at de ikke har nået at lave trappen til første sal færdig, men at de nok skal lave den hurtigt. Han får det til at lyde som om det er ingenting, efter at gennemgået de forskellige papirer får jeg nøglerne og han fortæller mig at han holder ferie i uge 14, så hvis der var noget måtte jeg ringe til hans afløser.

Han når knap nok ud af døren før problemerne starter, jeg havde bestilt en opvasker og køleskab som de forhandler skulle komme om monterer, han siger så at han ikke må dette da, alt strøm i køkkenet er på en fase, så han gik der fra uden at have monteret noget.

Jeg ringer til varmemesteren der kommer tilbage, han siger at det er noget pjat, og at vi sagtens kan sætte det til. Jeg får efterfølgende hjælp af et familiemedlem til at sætte dem til.

Pludselig stopper vasken på første sal, derefter i køkkenet og tilsidst står der kloakvand op i kælderen.. ( vi er kun nået til dag 2!)
I samme omgang finder vi ud af at blandingsbatteriet ikke virker smiley

Der bliver nu ringet til afløseren der vil sende en blikkenslager og en slamsuger.

Imellem tiden har vi fundet ud af det trækker helt sindssygt i køkkenet - dette skyldes 3 huller som det trækker ind af - så jeg kan ikke få temp. Højere end 16 grader.
Ud over det så er der intet tryk på vandet nogen steder i huset!

Jeg får fat i varmemesteren der nu er kommet tilbage for ferie, han siger der skal en tømmer ud og kigge på hullerne, og en VVS ud over kigge på rørene..
Jeg blev så ringet op tirsdag (uge 15) at gulvsliberen ville komme onsdag og slibe trappen og repons, da han kommer fortæller han mig at jeg ikke må gå på trappen det meste af onsdagen og om torsdagen måtte jeg slet ikke gå på den for der skulle lakken tørrer! - trappen fører på til første sal (sove værelse og badeværelse), ud over dette ville han afskærme resten af dørene fordi der ville svine en hel del..

Så nu sidder jeg ude ved et familiemedlem og kan ikke engang være i min bolig, . Godt nok har boligen været min i 2 uger men det har endnu ikke været mit hjem, jeg havde heldigvis 2 ugers ferie, men den har jeg så brugt på at vente på håndværkere smiley og rydde op efter håndværkere.

Og jeg mangler stadig at få besøg af tømre, og da gulvsliberen sleb trappen kom han til at ramme malingen, så det skulle ikke undre mig hvis der skal males igen - magter simpelhen ikke mere..

Jeg er grædefærdig og ved slet ikke hvad jeg skal stille op, jeg ville helst opsige lejemålet fra dagens dato, har ikke haft andre end problemer, men jeg har ikke nogen anden bolig, og der er 3 måneder opsigelse..
Jeg har forsøgt at ringe til boligselskabet men de sagde jeg skulle snakke med inspektøren og han kunne først træffes imorgen.

Det er bare en rigtig lorte situation! Troede virkelig ikke det var muligt når det er igennem et almen boligselskab!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rigtigt dårlig oplevelse ved flytning.
Kommentér på:
Rigtigt dårlig oplevelse ved flytning.

Annonce