{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

I tvivl om oplevelse i Brørup {{forumTopicSubject}}

Hmm kender i det med at man sidder bagefter med en underlig fornemmelse og er i tvivl om man oplevede rigtigt ?

Vi var ude og gå aftenen turen , da der kommer en middelaldrende mand med små langt hår imod os med en sort labrador. Lo-Key reagere altid kraftigt på møde med andre hunde, da han ikke helt forstår at han ikke altid må snakke med andre hunde, det er mørkt og vi må skifte fortov , han trækker voldsomt hunden ind til sig og man kan hører at den hoster efter vejret, som når halsbåndet bliver for stramt, ved nærmere eftertanke ligner det at han sparker hunden fordi den piver, men er i tvivl da det er mørkt og de står halvt bag en hæk og der efterhånden er kommet lidt afstand imellem os.

Nu sidder man tilbage med en dårlig smag i munden og ikke er sikker på om man så rigtigt eller ej.
Skulle der være nogen fra Brørup herinde der går ture i området omkring Hustedgade og lign. Må de gerne være opmærksomme hvis de skulle se nogen der passer på beskrivelsen.
Jeg vil ihvertfald gerne tilbyde ham samme behandling hvis det skulle være tilfældet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I tvivl om oplevelse i Brørup
  • #1   23. sep 2011 Pas nu liiige på at du ikke beskylder folk for noget de ikke har gjort. Du skriver at du ikke er sikker.

  • #2   23. sep 2011 Ja, jeg kender det godt.. Vi har en ældre dame her i byen som har en eller anden lille blandings hund, ( en langhåret DSG'er ligne den) Damen er ikke gangbesværet eller noget, men går ALTID med en stork når hun er ude med hunden,den bruger hun desværre til at daske hunden med når den ikke gør som hun siger eller hvis den bliver glad for at se en anden hund og trækker i snoren.. smiley så jeg kender det godt, men hvad siger man til sådan en gamle dame? eller ved godt hvad man burde sige med meget store BOGSTAVER, men kender desværre mig selv så godt at jeg nok ville komme til at gå lidt over stregen hvis jeg skulle sige noget til hende.. smiley stakkels hund..

Kommentér på:
I tvivl om oplevelse i Brørup

Annonce