{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

i tvivl om foderskift {{forumTopicSubject}}

Jeg er virkelig i tvivl om vi skal skifte foder.
De sidste to år har vi kørt på Taste of the Wild(både vildt, laks og bison), men jeg er i tvivl om det er det optimale lige nu.

Jeg synes ikke hundenes pels er pæn nok og tænker om foderskift kan hjælpe på det.
Til gengæld synes jeg deres maver fungerer fint på det, så der er ikke noget at klage over der.

Jeg overvejer skift til Pro Plan eller Acana. Jeg vil gerne have noget foder som gerne må have foder til hvalpe, voksne, aktive og senior hunde og her opfylder TOTW heller ikke kravene.

Nogen der har erfaringer med foder som Pro Plan og Acana? Jeg mangler især oplysninger om Pro Plan, da jeg ikke rigtig kan finde noget om det..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  i tvivl om foderskift
  • #2   27. mar 2013 Jeg har ikke selv erfaring med Pro plan, men min svenske veninde bruger det til hendes hund.
    Hun siger at det er super godt, og at hundens pels er blevet så flot efter hun skiftede til det.
    Hun havde nemlig også problem med kedelig pels.

• #3   27. mar 2013 hopper med på ideen med at prøve med lakseolie

For hvis hundene spiser fint og ellers trives på foderet, kan et lille tilskud af lakseolie gøre meget.

Det har i hvert fald hjulpet på mines pels at bruge det smiley

• #4   27. mar 2013 anima strath giver osse en smuk hud og pels

• #5   28. mar 2013 allergisk overfor..: ja vi har før brugt lakseolie og skal til det igen og så bruge den variant der hedder laks HVER gang for den er bare bedst og det er også den de bedst kan lide smiley Jeg er bare i tvivl om ikke pro plan er lige så godt, for det vil være rart med et foder man også kan købe i butikkerne og man kan få i mindre poser og forskellige slags smiley
    i må jo prøve det, og hvis det ikke dur, må vi vel skifte tilbage smiley

• #7   8. aug 2013 kan varmt anbefale acana det er et kanon godt foder smiley har brugt det i mange år og hundene stor trives på det :).... er ved prøve pro plan nye mrk duo délice da min grand ikke kan tåle acana det er for stærkt til hende..men vores gamle GD har levet af det uden problemer smiley

Kommentér på:
i tvivl om foderskift

Annonce