{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv lørdag..
  • #1   6. apr 2013 En svamp ? smiley

En køkkensvamp eller ... !? smiley
    Og triist, ærgelige penge og synd for vuf - godt i tog afsted !

Jeg har lavet iiiingenting bortset fra en tur i ballerupcenteret for at handle og glo på bæreseler til bebs...

• #2   6. apr 2013 øv det var da træls, god bedring med vuf smiley ..jeg har lavet lagkage til i morgen, min far har fødselsdag nemlig..og så har jeg været i skoven og gå med hundene i 3 timer, så nu er de gået koldt herhjemme i sofaen smiley

• #3   6. apr 2013 århh øv hvor træls smiley God bedring til vuffen.

Jeg har været ude og gå en laaang tur med hunden idag og ellers forkælet ham lidt mere end ellers fordi han har fødselsdag smiley

• #4   6. apr 2013 Hund var ude i haven og jeg snakkede lige med naboen et kort sekunder og da jeg kiggede på hende var hendes adfærd ret mistænksom så jeg kiggede i det lille hul hun havde snuden nede i og så, så jeg stilken af en svamp der lugtede rigtigt grimt og jeg kunne ikke finde andre svampe i haven eller planter der på nogle måder lignede den - så vi ved ikke hvad det er for en svamp hun har spist. Men med en hund på 1,8 kg. Er der ingen chancer at tage.. Min pengepung blev lettere, men min hund er på rette kurs.

Dejligt med træning der går godt og en hygge dag! ??

• #7   6. apr 2013 Salander - ja, Jeg har også 2 krikker og når der er noget med den er det altid en højhellig lørdag-søndag! Som om de ikke koster nok i forvejen, hahah..

Tak for de mange god bedring øsnker - hun er gået kold i dynen, stakkels vuffer!

profilbillede
  • #9   6. apr 2013
    god bedring til den lille smiley

• #10   6. apr 2013 Ja nogle gange flyver det bare ud af munden - men når det kommer til stykket kan vi jo ikke undvære dem! Tak for de mange søde ønsker. Min lille vovse har leget en lille smule her til aften - men nu sover hun igen Zzz! God aften herfra.

Kommentér på:
Øv lørdag..

Annonce