{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

Øv øv øv :( {{forumTopicSubject}}

Øv for en dum weekend.. Toby hoppede ned af sofabordet lørdag nat, og vågnede ved han skreg som bar fanden.. Vi skynder os hen til ham, og får tændt lyset, og da jeg mærker efter kan jeg mærke der er noget helt galt med hans ben. Vi troede det var gået ud af led, og ringer straks til dyrehospitalet. Vi drøner afsted, og hun bekæfter vores mistanke, men hun vil beholde ham natten over, så der kan tages røgten af ham. Vi ringer igen næste morgen, og det viser sig at hans ben er brækket.. Han skal opereres i dag, og hvis vi er heldige får vi ham hjem onsdag.. Jeg er bare så ked af det. Og jeg savner ham som bar fanden.. ØV ØV...

Sorry min negative måde at starte morgenen på, men havde bare brug for at komme ud med det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv øv øv :(
  • #1   3. nov 2008 Ja det var sgu en kedelig weekend smiley

Rigtig god bedring med Toby*S*

• #2   3. nov 2008 Øv stakkels Toby

Jeg håber Toby's brud er ukompliceret og heler hurtigt og nemt:-)

Det var da en lousy weekend:-(

• #3   3. nov 2008 Øvv for en skidt weekend, og rigtig god bedring med Toby.

• #4   3. nov 2008 Ja det var da en kedelig oplevelse, hvorfor skulle han da også lige op der ,håber det bedste for ham.

• #5   3. nov 2008 ej det var da træls god bedring med ham

• #6   3. nov 2008 Hvad laver en hund oppe på et bord ?????

God bedring til ham.

• #7   3. nov 2008 Det er da lige meget, hvordan det er sket..

• #8   3. nov 2008 Altså han er jo kun en lille hvalp, og har skældt ham ud alle de gange han er hoppet op på bordet.. Men vi kan ikke rigtig gøre så meget når vi sover, og han kan hoppe fra gulvet, op på bordet. Og jeg har vildt dårlig samvittighed over at vi ikke flyttede bordet ind i et lukket rum, så det ikke var sket.

• #9   3. nov 2008 Dårlig samvittighed hjælper ikke og det er der desuden heller ikke nogen grund til at have. Hunde er aktive dyr og de kommer til skade desværre, du var så bare meget uheldig denne gang. Håber at Toby snart kommer hjem til jer igen :o)

• #10   3. nov 2008 Hvis man hunden kan brække et ben ved at hoppe ned fra et sofabord.... så kan den da også brække benet hvis den hopper ned fra sofaen..... man kan sgu da ikke rende og fjerne alle møbler.

Det er da et hændeligt uheld, som man aldrig kan gardere sig imod..... så ejer skal IKKE have dårlig samvittighed

Stakkels lille Toby....håber han snart bliver rask....

Se iøvrigt mit hjemmelavede " sove-bur "....som mine hunde sover i om natten.........det ligner mere et rigtigt møbel.....jeg gider ikke have de grimme bure stående i mit soveværelse...... så jeg lavede et selv.. :O)

KIK HER .....måske nogen kan bruge ide'en....:O)

(link fjernet)

• #11   3. nov 2008 Nittib - Nemlig.... Og hold da op et flot bur :o)

• #12   3. nov 2008 Ej det var ellers rigtig smart... vil jeg lige forslå kæresten, da han er væsentlig mere handyman end mig smiley

• #13   3. nov 2008 Så har dyrlægen ringet... Hans ben er brækket inden i selve knoglen. Så der er chance for han ikke ville kunne komme til at gå igen.. og hvis han kommer til at gå igen, så vil han højst sandsynligt halte på benet.. Og regningen bliver ihvertfald over 15.000.- smiley Jeg er så ked af det, jeg sidder bare og græder snot. Jeg savner ham så meget. og ville bare ønske jeg kunne have ham her hos mig nu. smiley Øv for en lortedag x mange. smiley

• #14   3. nov 2008 Åh nej dog :o( Du har da godt nok været virkelig uheldig, men husk nu på ikke at bebrejde dig selv. Håber du finder den rigtige løsning:o(

• #15   3. nov 2008 Ja.. meget.. Jeg ved godt det ikke er min skyld, men kan alligevel ikke lade være med at bebjerde mig selv... Jeg er bare så ked af det. Det er helt utrolig så meget sådan nogle firbenede prutmaskiner kan betyde for en.,.

• #16   3. nov 2008 Aj for pokker, han har da gjort det grundigt:-(

Bette stakkel da:-(

• #17   3. nov 2008 Har du ikke en forsikring der betaler det meste..... 85%..... så skal du da " kun " selv betale de .....15 %.....

Man har da før set at en operation kan hjælpe , så hunden får et godt liv... hunde vænner sig til at bruge benet helt fint , selvom de halter lidt....

Op med humøret.... :O)

• #18   3. nov 2008 Alle folk har jo forskellige meninger i forhold til hvad der er rimeligt for hunden. Og du kender jo selv din hund bedst, men med hans race er min holdning at det at han vil komme til at halte lidt ikke har den helt store betydning, han skal nok klare sig og kræver jo heller ikke meget motion. Håber at i finder en løsning og at i har pengene :o/

• #20   3. nov 2008 Nej, der er ikke forsikring på ham.. Da jeg fandt ud af den chip han var mærket med var difus. så han har lige fået skiftet chip her i sidste uge, og så har jeg ikke nået at tegne en, for at være ærlig.. smiley Det kostede 6000.- i sidste uge og denne operation kommer til at koste os ca. 17000.- men kirugen er lige blevet færdig med ham.. og alt er gået som det skulle...

Så imorgen får vi vores lille skat hjem igen.. Meget gladere mennesker, men også meget fattigere.. sådan er det bare.. Så må vi leve af pasta med ketchup et par måneder. så længe han har det godt, har vi det også godt smiley

• #22   4. nov 2008 Nemlig.. Tak for det smiley

• #23   4. nov 2008 Øhhhh, 6000kr. for at få skiftet chip. du har ikke overvejet, at skifte dyrlægen også.

• #24   4. nov 2008 Emma H - Det kan godt være det er dyrt, men jeg ved, det er blevet gjort ordentligt.. og de er smadder dygtige.. så er jeg villig til at betale det ekstra det nu koster..

• #25   4. nov 2008 Det er da umuligt at du har givet ...KR. ..6000,- ..for at få chippet din hund....... chippen er sgu da ikke i 18 karat guld med diamanter...... hi hi... tror du ikke du er kommer til at sætte et ekstra ...0 på......

Der skal forhåbentlig stå ...KR. ..600,-

Ellers vil jeg da gerne have at vide , hvilken dyrlæge det er..... så jeg ALDRIG kommer der........han skal ski ikke ta' rø*** på MIG........... *GG*

• #26   4. nov 2008 ja, jeg ved også min dyrlæge chippede min ordenlig, og det kostede kun knap 600,- inc. vacination

Som Lasse og nanna skrev, så er den vel ikke lavet af 18 karat guld.

De ca 17000 bobs for denne omgang, i lige har været igennem, det lyder da også veldig langt ude.

• #27   4. nov 2008 Det kunne jo være, der var noget andet end kun chippen *S*

• #28   5. nov 2008 Tak Jeanette..

Han fik jo ikke bare sat en chip i... han fik røgtenfotograferet hvor den gamle sad, og kom i fuld narkose, og fik den gamle ud, plus en ny en i. plus smertestillende..

Og den her omgang har han været på dyrehospitalet siden lørdag nat, og vi kunne først få lov at hente ham igår.

Emma H- jeg er egentlig ligeglad om du synes det er dyrt. eller om du ikke tror på mig. jeg valgte bare at dele min historie med jer, og forventede ikke at der ville blive stilt spørgsmålstegn ved regningerne eller ligende.

Kommentér på:
Øv øv øv :(

Annonce