{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.251 visninger | Oprettet:

Stoler på ingen! 1 April o.O {{forumTopicSubject}}

Ja, det er så 1/4-13. Altså Første April.

Jeg har aldrig forstået det sjove i "aprilsnar". Dels fordi at man burde kunne lave sjov med folk i hverdagen, og dels fordi dem jeg kender vælger nogle meget alvorlige ting at lave pis med.

Jeg har venner på FB, der skriver de er gravide eller har fundet sammen med deres eks igen som ødelagde deres liv fuldstændigt, samt andre alvorlige ting - som bare ikke er ting man laver sjov med i mine øjne.

De 2 ting jeg har skreven her, virker måske ikke alvorlige for andre, men det er de for mig af forskellige grunde. Den første fordi jeg brændende ønsker mig at "få lov" til at blive gravid, og har været igennem en abort som tog meget hårdt på mig, og derfor gør det lidt ondt på mig når andre bare laver sjov med det.
Den anden ting havde en effekt på mit forhold, da eksen(til min kæresten kammerat) var utro og efter at min kæreste fortalte kammeraten det, prøvede hun hårdt at overbevise alle om at hun os havde været sammen med min kæreste, som en form for hævn tænker jeg? - Det var en træls periode, og en del af vennen til sidst fordi han troede mere på hende end hans ven gennem hele livet.

- Jeg stoler på absolut INGEN idag. Nok os fordi jeg føler mig dum ved at få afvide folk er gravide, glæde mig på deres vejne også siger de om aftenen eller dagen efter "Aprilsnar" også sidder jeg og tænker "Hmm ja ok. Kan godt se det var dumt at stole på dig" agtigt. Dog kommer mine tanker i høj grad an på hvad der jokes om.

Men hvad kommer "Aprilsnar" sig egentlig af? Er der overhovedet en særlig grund til at vi har denne "tradition"? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stoler på ingen! 1 April o.O
  • #1   1. apr 2013 Åh jeg synes nu det virker til at folk har det sjovt med både at finde på noget - og falde for andres påfund smiley

At man selv har områder man ikke synes der skal gøres grin med - det kan man ikke forvente andre tager hensyn til på deres Facebook; man er jo ikke det konstante omdrejningspunkt i andres liv smiley

Jeg tror kort og godt aprilsnar handler om at sprede smil, at lave gæk med hinanden i den kåde forårstid smiley

• #4   1. apr 2013 Jeg tror også på alt *GGG* - hvis det vel at mærke bliver sagt med indlevelse og så fantasktisk fundet på, at det kun KAN være sandt smiley

• #5   1. apr 2013 Nina - Det har du selvfølgelig ret i smiley Jeg skjuler nu også bare opslagene, så nemt er det jo heldigvis.

Isabelle - Hehe, mine forældre havde nok slået mig halvt ihjel i stedet for. De er ret gammeldags så det, ville jeg aldrig turde sige til dem for sjov. Ja, jeg stoler også som regel på folk, og er tit ret naiv. Derfor har jeg valgt at lade være med at stole på ting der bliver sagt/skreven idag.

Reelt kan jeg heller ikke vide om vores kammerat mener det seriøst at han er sammen med hans eks igen. Jeg troede blindt på det da jeg læste det i morges, da jeg slet ikke tænkte over datoen der indtil min kæreste sagde det. Men det er også fordi vi ikke kan være venner med ham, hvis han er sammen med hende. Hun stjæler med arme og ben, uanset hvem man taler om, hun er flintrende ligeglad med om det er familie, hendes omgangskreds eller andre. Derudover så kommer vi bare aldrig til at tilgive at hun prøvede så heftigt i 4 mdr. at ødelægge vores forhold. Det hverken kan eller vil jeg tilgive.

• #6   1. apr 2013 Vi har hygget os vældigt med at offentliggøre idag at vi venter os smiley 50% tror på det og den sidste del tror ikke på det smiley

btw, det er sandt hehe

• #7   1. apr 2013 Jeg skrev i morges på FB denne status:

<i>"Tillykke" til alle dem der offentliggøre at de skal giftes idag, venter sig, skal spise hos dronningen, er blevet medejer af FB, skal være vært i et tv-show eller andre vilde ting.
    Og "det gør mig ondt" for alle dem der også går fra hinanden idag!</i>

Gider simpelthen ikke de overdrevet platte ting folk skriver idag!

• #8   1. apr 2013 Netha - Tillykke smiley Og ja det må være en sjov dag at skrive sådan noget på når det er sandt smiley

En lækker .. - Ja lige præcis. Jeg har bare skreven "Jeg stoler på ingen i dag, prøv igen i morgen" smiley

• #12   1. apr 2013 Jah vi more os også vældigt over det smiley
    Men tak folkens hehe

• #13   1. apr 2013 Henning/Mark - Hehe, ja følelsen kommer vel an på om man har lyst eller ej smiley

Isabelle - Årh da smiley Er de så stadig sammen idag? Har du fået dit barnebarn? :b

Netha - Hehe, ved i så hvad det er også eller?(Altså kønnet xD)

• #14   1. apr 2013 Anya, nej ikke endnu , er slet ikke så langt henne smiley Vi magtede bare ikke holde det hemmeligt i tilfælde af der er noget der går galt .

Jeg har en depression, så tror ikke min psyke ville kunne klare at skulle holde det for mig selv hvis jeg mistede smiley men scanning viste jeg er 5 uger henne ca. og mine egne udregninger siger 7 , så den 16 finder jeg ud af det lidt mere præcis hvis den er vokset. Så krydser fingre smiley

• #15   1. apr 2013 Netha - Årh den tanke kender jeg. Jeg er også helt sikker på at når jeg bliver gravid engang så får min familie det afvide og folk vi føler skal vide det, så vi ikke er alene HVIS NU det gik galt. Den sorg ville jeg ikke kunne klare at stå med alene, og kan sagtens forstå dig smiley

• #16   1. apr 2013 Netop smiley Selvom mange folk har kigget skævt til os at vi ikke venter til vi er over de 12 uger , men kan simpelthen ikke forestille mig og stå og sige "Vi har været gravid, men det gik sku galt" i samme sætning.

Så hvis det viser sig den ikke er vokset her om en 14 dage, så har vi fået det sagt til folk smiley

• #17   1. apr 2013 Jeg er også igang med at fortælle mine veninder, at kæreste har været på knæ og friet. Havde slet ikke tænkt over det var den 1 april før min veninde ikke troede på det ;o) Men den er nu god nok - og tror jeg venter med at fortælle det til resten til imorgen haha smiley

Jeg elsker aprilsnar! Det en sjov, hyggelig leg.

Btw, Isabelle, løb tårnene af glæde eller?

• #18   1. apr 2013 Netha - Helt forståeligt smiley

Katrine - Heh, nu er det med at blive gift ikke mig, men det da sødt nok hvis man går op i det smiley Tillykke med det.

• #19   1. apr 2013 Hvorfor går du ikke op i det? Hvis man må spørger :o)

Men tak!

• #20   1. apr 2013 Henning mm. Det er det skam ikke smiley

• #21   1. apr 2013 Kathrine - tja jeg har bare altid haft sådan en holdning til at et bryllup skal være alt eller intet på alle punkter, og det ville jeg nok aldrig få råd til og ville heller aldrig bruge så mange penge på én dag. Derudover så har jeg altid synes det at være gift havde flere ulemper end fordele.

• #22   1. apr 2013 Hehe jah det rigtigt smiley Kunne også bare have skrevet der inde "Vi kan nu offentliggøre at vi ikke skal være forældre" smiley det ville jo være en aprilsnar

• #23   1. apr 2013 Netha - ahah ja hvorfor ikke :b

• #24   1. apr 2013 Hehe, nej skal det være det helt store show koster det lidt. Har det ligesom dig - vil ikke bruge så mange penge på en dag. Og bryder mig heller ikke om at være i fokus, så vil have et MEGET lille intimt bryllup.
    Men nu er det ikke for bryllupsdagen, vi vil giftes, heller den juridiske del eller hvad man nu siger.. Men den romantiske tanke, hvis man kan sige det sådan. smiley

• #25   1. apr 2013 Hahah, Netha dét kunne ha været sjov! :o)

• #26   1. apr 2013 Batdog - Lyder sejt, god undskyld for vandkamp xD

• #27   1. apr 2013 Jeg synes ikke man skal lave aprilsnar med noget, som det er realistisk kunne ske. Det er jo ikke sjovt hvis folk siger at de er blevet syge, gravide eller lignende. Man har jo ingen chance for at fatte mistanke.

Skal man bilde nogen noget ind, skal det være noget der er så dumt at de blive flove over at have troet på det bagefter.

Eksempel:
    http://www.google.dk/intl/da/landing/nose/

• #29   1. apr 2013 Helena - Præcis os det.

Pernille - Hehe, ja jeg har os 1 veninde der har offentliggjort forhold idag og en veninde der har offentliggjort forlovelse idag. Jeg ved ikke om jeg tror på det så venter til i morgen med at sige til eller fra smiley

• #30   1. apr 2013 Min kæreste friede til mig i dag! Nu håber jeg godt nok ikke han bakker ud i morgen. Dog ser ringen okay ud så mon ikke! smiley

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 869
    #31   1. apr 2013 Uhm den sidste aprilsnar jeg lavede (for 7 år siden) var vist lidt for "virkelig" og skabte en del ravage på det site hvor jeg "boede", så jeg holder mig fra at lave aprilsnar : D
    - Jeg overvejede dog kort en fb status i stil med;

<i>"Jeg er gået fra kæresten, da Ryan Reynolds ringede og erklærede sin kærlighed til mig i går (så nej det er ikke en aprils nar), jeg er nu 5 måneder gravid med hans tvillinger, og skal flytte til Canada sammen med ham, Scarlett Johansson og Jessica Alba (ja, jeg bliver så "wife #3", men det kan jeg leve med). Da vi ikke vil have at nogen skal vide hvor vi holder vores bryllup, bliver jeg derfor nød til at slette min offentlige profil... See ya' suckers..."</i>

Kommentér på:
Stoler på ingen! 1 April o.O

Annonce