{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.102 visninger | Oprettet:

Feriepenge og SU {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået et brev fra feriekonto smiley Fedt tænker jeg først, så kommer jeg så til at tænke på i det jeg skal taste hvornår og hvor lang tid jeg vil holde ferie, om jeg så SKAL holde fri fra mit arbejde der? (arbejder som timelønnet på Q8) Og om jeg får SU i de dage jeg vil holde ferie?
I princippet vil jeg jo ikke holde ferie, en jeg har jo sparet disse penge op, så vil jo gerne have dem...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Feriepenge og SU
  • #1   21. mar 2013 Brug dem da i de dage du ikke skal i skole smiley

• #2   21. mar 2013 Ja men det vil jeg også, men skal bare vide om det går ud over min su, at jeg får dem smiley

• #4   21. mar 2013 Altså det går jo ind under det jeg må tjene ved siden af su, de vil bare have mig til at skrive hvornår jeg vil holee ferie, så blev jeg jo lige bekymet om de vil snupse min su i de dage smiley

• #5   21. mar 2013 De tager ikke din SU smiley
    men husk at regne feriepengene med i din årlige indtjening smiley

• #6   21. mar 2013 tror heller ikke det går ud over SU, men man får vel ikke SU i fx sommerperioden hvor uddannelsen er på stand by, eller hvad?? men ja ellers bliver det jo indregnet som indtægt ...

@Lotte BN, normalt kan man ikke få feriepenge udbetalt uden at holde ferie ... man kan fx ikke arbejde, få normal løn, og så feriepenge udbetalt i samme periode ...

• #7   21. mar 2013 Man får skam også SU i sommerferien.
    Med mindre det er sommer mellem to forskellige uddannelser.

Og de fleste steder kan man uden problemer få sine feriepenge udbetalt, selvom man ikke holder ferie. Det har aldrig været et problem for mig, som ungarbejder smiley