{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.130 visninger | Oprettet:

Grrrr, lorte aktivering, jobcenter!!!! {{forumTopicSubject}}

argh, jeg er irriteret lige nu.

Det ligger sådan at jeg er under 25 år og uden uddannelse, så når jeg har været ledig i 6 mdr, så ryger 50% af mine dagpenge, jeg har hele tiden fået afvide at når jeg kom i aktivering, så ville jeg få fuld dagpenge, men har nu fået afvide at det gør jeg ikke alligevel.
Jobcentret fandt så et sted hvor jeg kunne komme i job med løntilskud, men stadig kun til ½ dagpenge, så jeg valgte at jeg bare startede på uddannelse her til august.

I hele juli måned vil de så have at jeg skal møde op det sted hvor de har tilbudt mig, jeg har lige sagt at jeg gerne ville holde ferie HELE juli måned, da jeg har feriepenge til det og alligevel skal have mindst en uges ferie i juli alligevel, så kunne jeg ligeså godt tage hele måned - MEN nu får jeg afvide at jeg SKAL møde op og aftale ferie med stedet ... amen jeg er ikke engang godkendt endnu, og alligevel skal jeg meddele ferie, og hvem siger de giver mig lov ?

Det er i en børnehave jeg skal starte og synes det både er spild af tid for mig at være der et par uger, når jeg har min ferie, men synes da også det er synd for børnene, hvis de når at blive glade for mig og jeg så stopper igen!

Jeg kan jo ikke bruge min ferie, når først jeg kommer på su og går i skole.

Hvad kan man gøre ??????????
Kan man ikke i realiteten stoppe med at få penge fra fagforeningen og så holde ferie alligevel - det kan a-kassen vel ikke blande sig i, når jeg ikke får penge fra dem mere alligevel ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grrrr, lorte aktivering, jobcenter!!!!
Kommentér på:
Grrrr, lorte aktivering, jobcenter!!!!

Annonce