{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

Bare en super dejlig dag! :) {{forumTopicSubject}}

Jeg bliver simpelthen nødt til at dele med jer hvor dejlig en dag det har været og håber den bliver ved med at være smiley

I morges vågnede jeg op og så der var sne, "Sh*t mand jeg har lyst til at blive hjemme" må jeg indrømme jeg tænkte, hver onsdag har vi på skolen arbejdsdag, og jeg er i stalden som altid bliver åbnet i begge ender så det altså bliver lidt koldt, specielt hvis der ikke er så meget at lave, men afsted kommer jeg! smiley
Min gruppe får så af vide vi skal passe dyr på noget der hedder Friland som er en masse får og lam og 3 søer med smågrise og de er altså lidt søde smiley Og det fede ved Friland er at der altid er en masse fysisk at lave, der er ikke andre der skal bruge tingene så man står og fryser i mellemtiden, så man fryser sjovt nok ikke derude smiley Så vi fylder op med mad til dyrene og vand, da det jo er frossent udendørs, og kører ellers afsted i traktoren.

Vi får fodret nogle meget ivrige får, strøet og fodret ved grisene og deres søde små smågrise som løøøber rundt med sne på hele trynen og leger med visne græsklumper, og lige der kan jeg ikke lade være med at smile og tænke "Det her er bare en SUPER dejlig dag" smiley

I det øjeblik vidste jeg bare at det havde været det rigtige valg at stoppe på gymnasiet og starte som dyrepasser/landmand i stedet, for siden da er jeg bare blevet så meget gladere og idag var sådan en dag der får mig til at huske det smiley

På vejen hjem da jeg skulle skifte bus, satte mig og en veninde os da lige ned og fik en varm kakao på Baresso, og for at gøre dagen endnu bedre, så kommer jeg hjem til en hund, der i det øjeblik jeg sætter mig i sengen for at slappe af inden gåturen, kravler op på skødet af mig for så at ligge sig ned, så vi rigtig kan slappe af sammen inden vi om ikke så længe skal gå en dejlig lang tur med noget lydighed blandet i og rigtig hygge os smiley

Super dejligt, men kødbenet skulle jo spises, så Pluto gik igen smiley

Håber i har en mindst lige så dejlig dag som mig smiley og da også fortsat god dag smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bare en super dejlig dag! :)
Kommentér på:
Bare en super dejlig dag! :)

Annonce