{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ER BARE SUPER SUPER SUPER SUPER
  • #1   26. jun 2005 Tillykke med det. Hvor er det bare stort.

• #2   26. jun 2005 Stort tillykke!!! :o)

• #3   26. jun 2005 Stort Tillykke smiley

• #5   26. jun 2005 Tak til jer alle for jeres søde kommentare :o)))) tror ikke jeg helt har fattet det endnu, men har nu ikke de store forventninger for os, da der er mange garvede agilityløbere der skal med, mange har jo løbet i 5 og 10 år og er måske ved deres anden hund og vi har kun løbet i 2 år til August, desuden tror jeg nerverne kommer til at hænge uden på tøjet den weekend :o)) men målet for i år var også bare at få den oplevelse at værre med :o))

• #6   26. jun 2005 Jeg ville også meget gerne løbe agility med Lilly, og vi var endda tilmeldt til her efter sommerferien. Men jeg har fundet ud af at Lilly har en let grad af løse knæskaller, så det er udelukket, desværre.

Håber det kommer til at gå godt for jer til September. Men selvfølgelig gør det det, Nida ser ud til at være knald dygtig.

• #7   26. jun 2005 Øv hvor ærgeligt for dig Tinna..... kunne ellers godt lige forstille mig at hun kunne blive god til agility, men vores dejlige vuffers helbred må jo komme i første række.

• #8   26. jun 2005 Ja, der er ingen grund til at overbelaste hendes knæ, så vi fortsætter bare med lydighed, så håber jeg bare hun bliver rigtig god til det.

• #9   26. jun 2005 Maria.... håber jeg også... tak for en hyggelig men VARM dag :o))

• #10   26. jun 2005 Tinna...... Selvfølgelig gør hun det :o)... tror også hun vil egne sig til films eller reklame hund, hun er bare så vildt charmerende :o))

• #11   26. jun 2005 Tak :o)

Jeg ville helt vildt gerne lære at tage bedre billeder af hende, og blive lige så god som dig til det.

Du kan virkelig fremvise dine hunde som guld og diamanter :oD

Hvordan gør du? Nogle fif?

• #12   26. jun 2005 Tinna.... synes faktisk mange af dine billeder er rigtig gode er vild med de sjove billeder og kan også godt lide du går tæt på og ned i hundens højde, ellers vil jeg bare sige det er bare at øve sig, jeg har altid elsket at fotografere men det har stået stille i mange år, men da jeg fik et digital kamera fik jeg blod på tanden igen, har en hjemmeside med en masse billeder i hvis du skulle få lyst til et kig hedder den www.schnauzerpower.dk

Knus Gitte

• #13   26. jun 2005 Hehe jeg har lige været inde og kigge ;o) Skulle se om du havde nogle fif derinde.

Er der nogle indstillinger på kameraet som er bedre end andre.
    Nogle steder (baggrunde) der er bedst?

Jeg vil så gerne lære det og øver hele tiden, men synes bare ikke de bliver som jeg gerne vil have det.

Kan det være jeg har et for billigt kamera?

• #14   27. jun 2005 Selvfølgelig betyder kameraet også noget, men synes sagtens man kan tage gode billeder med et biligt kamera. Sådan noget som baggrunde synes jeg betyder rigtig meget, kan selv bedst lide at tage billeder udenfor, men tænk over hvad der står bag hunden at det ikke er skraldespanden eller noget andet rod og så har jeg fundet udaf at det en fordel med zoom på sit kamera da man så ikke behøver at havde hunden lige foran sig, for så har de det det jo med at hoppe op af en... tager tit bare kameraet med i haven mens de løber rundt og leger, så de ikke opdager jeg fotografere og tit er det jo kun et ud af mange der bliver gode.

• #15   27. jun 2005 Tak jeg vil prøve at tage nogle udendørs billeder i morgen, hvis solen skinner.

Jeg oplever at når jeg bruger zoom, bliver billederne meget grumset, hvorfor det og hvad gør jeg galt?

Jeg er glad for at du gider fortælle mig lidt om det her.

• #16   27. jun 2005 Hej Gitte !'
    Tillykke med det fine resultat !
    Og Knæk og bræk i september smiley

Pia og Agge-drengen

• #17   27. jun 2005 Tinna....Husk at havde solen i ryggen.... mht. de grumset billeder vil jeg tro det er fordi du er for langt væk, hvor mange gange zoom har du ?? jeg bruger også meget tid på at redigere min billeder i et fotoprogram, hvilket der også gør billederne bedre.

• #18   27. jun 2005 Jeg redigere også mine billeder hver gang. Ellers ville jeg have en masse uønket baggrund med på mine billeder.
    Der bruger jeg photoshop.

Jeg ved ikke helt med den zoom ting. Den kan zoome ind ved et tryk til 3.0 derefter skal jeg trykke hver gang for at komme et trin tættere på og så kan den gå til 10.0.

• #19   27. jun 2005 Tak til dig Pia :o))

• #20   27. jun 2005 Tinna...Er ikke helt sikker på om det betyder den har 10 gange zoom, hvis den har det er det jo rigtig fint min har kun 8.... Når jeg redigere er det mest beskæring skarphed og farver jeg leger med... Nå Tinna tror jeg vil til køjs er helt smaddert sidder næsten og sover, hyggeligt med en sludder.

Knus Gitte

• #21   27. jun 2005 Jamen godnat til dig.

Mange tak for de gode råd. Jeg vil helt sikkert øve mig noget mere, så jeg kan lære tage nogle billeder der er lige så gode så dine.

• #22   27. jun 2005 Tinna .... Selv tak kender du fotokritik.dk ? der kan man sende billeder ind og få hvis folk gider gode råd og en kritik af sine billeder er selv derind med nogle af mine billeder, mange af dem derinde er rigtige fotografer, så dem kan man rigtig lære noget af :o)

Sweet dreams til dig

• #23   27. jun 2005 Ja jeg kender godt siden. Jeg er allerede derinde. Det er en rigtig god side

Kommentér på:
ER BARE SUPER SUPER SUPER SUPER

Annonce