HG - Det er bare super træls... {{forumTopicSubject}}
Undskyld ordvalget, men træls begyndte jeg først at bruge efter jeg flyttede til Jylland i 2009, og nu siger jeg det bare hele tiden.
Nå...
Men jeg vil som bare brokke mig lidt....
Er nemlig lidt træt af at man ikke kan oprette noget album herinde medmindre man har oprettet en hund, jeg har hund, men hun kan desværre ikke oprettes herinde - og nej jeg har ikke råd til at købe en hund mere som ikke er på forbudslisten! ^^.
Og... Jeg har lige været ved fotografen og få taget billeder af hende og os, egentlig ville jeg gerne dele billederne i et album frem for at gøre det i en tråd da jeg synes min profil er meeeeget tom!
Bare et mindre udbrud her fra Almas moar
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
jeg synes at du skal gøre admin opmærksom på det via kontaktformularen her:
(link fjernet)
Alle henvendelser bliver læst, men man kan desværre ikke forvente svar.
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 541
Åååh tusind tak!
Jeg håber da de vil gøre noget ved det, det er da lidt sørgeligt at blive medlem af noget man alligevel ikke kan benytte, er ellers rigtig glad for at være herinde
nov 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 374
Håber du finder ud af noget
jul 2011
Vil jo super gerne have nogle billeder både med hende og os, så andre mennesker har en idé om hvem man egentlig er
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 75
Jeg har samme problem - TRÆLS (jeg er også flyttet til Jylland for et par år siden *G*)
Meeen - jeg er nu rigtig nysgerrig efter at vide, hvilken fotograf du har brugt, jeg vil nemlig rigtig gerne have skudt et par rigtig gode billeder af min dreng, og må erkende at mine evner som fotograf desværre ikke rækker...
Jeg vil mægtig gerne se dine billeder! - evt. smid en mail på theresaboelrasmussen@gmail.com
Rigtig glædelig jul til dig og din muskelbasse
jul 2011
nov 2008
Hold da op, hvor ér de bare gode.
Rigtig god idé, og at få jer med på billederne!
Jeg vil først i det nye år kontakte fotografen.
PS - billede 2 er FANTASTISK - det burde være dit nye profilbillede
jul 2011
Synes også det var ret utroligt at fotografen kunne få sådan nogle gode billeder med hende da hun var rigtig svær at få til at sidde stille, trods en masse guffer og legetøj
Jamen det kan da godt være jeg vil overveje at skifte billedet så hehe
Men kan kun anbefale dem, de er rigtig dygtige og virkelig flinke mennesker.
Jeg kender så også deres datter
jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.343
Jeg har heldigvis to hunde der ikke er på listen og en der er, så kunne sagtens oprette album Det ikke alle der har mere end en hund.
Har du en google konto, så kan du evt linke til den hvis du brænder meget for at vise ham/hende frem
eller en åben facebook album ? smiler.
jul 2011
Ja det håber jeg virkelig også!
Nu har jeg endelig være hos fotografen med hende og kæresten, så vi har jo fået nogle ret gode billeder - men private fotos har vi jo også oceaner af, og dem vil jeg jo virkelig gerne dele
... Må prøve om ikke jeg kan finde på noget smart indtil videre
jun 2011
det der et par stykker der har gjort også. :$ har efterhånden skrevet med mange listehunde ejere her inde, de bliver lige fortvivlede hver gang, vi vil jo alle sammen gerne vise vores hunde frem , uanset race.
jul 2011
Men må da sige at det er sørgeligt at man ikke rigtig kan benytte HG andet end at skrive i forums eller oprette annoncer når man ingen hund kan oprette, kan jo ikke engang skrive en sød kommentar til en anden hund længere :-S
Havde på et tidspunkt oprettet min fars hund, men eftersom jeg ikke længere snakker sammen med ham af personlige årsager så valgte jeg at slette hans hund herindefra.
jun 2011
Øv for den da . ellers havde du jo kunnet det hele.
det er rigtig træls, man vil jo også gerne skrive til de andre brugere's hunde ! så har jeg ikke flere gode idder andet end at vente og se hvad der sker. pg så linke til et åbenet offentlig album:D
jul 2011
Jeg ved ikke om det kan ses?
nov 2008
Rigtig god jul - og den fotograf står på min prioriteringsliste til lige efter nytår
jul 2011
Hihi ja
De er rigtig gode til at fotografere, har du været inde på deres hjemmeside og kigge?
nov 2009
Følger: 10 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 409
jul 2011
nov 2008
En meget forvirrende side, der slet ikke udstrpler samme professionalism som dine fine billeder
Jeg prøver at tage kontakt til dem istedet
jul 2011
Faldt især over dette de har taget
http://www.yesterdaysfoto.dk/portraet/born/Img_3198.jpg
HG - Det er bare super træls...