{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.432 visninger | Oprettet:

HG - Det er bare super træls... {{forumTopicSubject}}

Undskyld ordvalget, men træls begyndte jeg først at bruge efter jeg flyttede til Jylland i 2009, og nu siger jeg det bare hele tiden.

Nå...

Men jeg vil som bare brokke mig lidt.... smiley

Er nemlig lidt træt af at man ikke kan oprette noget album herinde medmindre man har oprettet en hund, jeg har hund, men hun kan desværre ikke oprettes herinde - og nej jeg har ikke råd til at købe en hund mere som ikke er på forbudslisten! ^^.

Og... Jeg har lige været ved fotografen og få taget billeder af hende og os, egentlig ville jeg gerne dele billederne i et album frem for at gøre det i en tråd da jeg synes min profil er meeeeget tom! smiley

Bare et mindre udbrud her fra Almas moar smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HG - Det er bare super træls...
  • #1   22. dec 2011 Øv. Det kan jeg godt forstå er irriterende.

jeg synes at du skal gøre admin opmærksom på det via kontaktformularen her:
    (link fjernet)

Alle henvendelser bliver læst, men man kan desværre ikke forvente svar.

• #3   22. dec 2011 ¤ Søster McFluff ¤

Åååh tusind tak! smiley
    Jeg håber da de vil gøre noget ved det, det er da lidt sørgeligt at blive medlem af noget man alligevel ikke kan benytte, er ellers rigtig glad for at være herinde smiley

• #4   22. dec 2011 Surt..... især når man vil overholde reglerne osv!

Håber du finder ud af noget smiley

• #5   22. dec 2011 Det håber jeg også!
    Vil jo super gerne have nogle billeder både med hende og os, så andre mennesker har en idé om hvem man egentlig er smiley

• #6   23. dec 2011 ALMA !

Jeg har samme problem - TRÆLS (jeg er også flyttet til Jylland for et par år siden *G*)

Meeen - jeg er nu rigtig nysgerrig efter at vide, hvilken fotograf du har brugt, jeg vil nemlig rigtig gerne have skudt et par rigtig gode billeder af min dreng, og må erkende at mine evner som fotograf desværre ikke rækker...

Jeg vil mægtig gerne se dine billeder! - evt. smid en mail på theresaboelrasmussen@gmail.com

Rigtig glædelig jul til dig og din muskelbasse

• #7   23. dec 2011 Theresa R: Jeg har sendt dig en PB med billedelinks da min mail ikke virker smiley

• #8   23. dec 2011 Tusind tak for besked!!

Hold da op, hvor ér de bare gode.

Rigtig god idé, og at få jer med på billederne!

Jeg vil først i det nye år kontakte fotografen.

PS - billede 2 er FANTASTISK - det burde være dit nye profilbillede smiley

• #9   23. dec 2011 Mange tak Theresa !

Synes også det var ret utroligt at fotografen kunne få sådan nogle gode billeder med hende da hun var rigtig svær at få til at sidde stille, trods en masse guffer og legetøj smiley

Jamen det kan da godt være jeg vil overveje at skifte billedet så hehe smiley

Men kan kun anbefale dem, de er rigtig dygtige og virkelig flinke mennesker.
    Jeg kender så også deres datter smiley

• #10   23. dec 2011 Hej alma smiley Jeg har skrevet til et par stykker der har med siden at gøre. Og oreslået at det skal gøres sådan at man godt kan oprette album selvom man ikke har oprettet en hund. netop fordi derer mange der ikke kender de regler her inde. Og opretter sig, og betaler. i den tro de kan vise deres hund frem. Håber de høer vores bønner' g gør det sådan. Selvom man kun har en hund og dn er på listen, vil man stadigvæk gerne vise den frem smiley !!

Jeg har heldigvis to hunde der ikke er på listen og en der er, så kunne sagtens oprette album smiley Det ikke alle der har mere end en hund.
    Har du en google konto, så kan du evt linke til den hvis du brænder meget for at vise ham/hende frem smiley
    eller en åben facebook album ? smiley smiler.

• #11   23. dec 2011 Ann-Christina N :

Ja det håber jeg virkelig også! smiley
    Nu har jeg endelig være hos fotografen med hende og kæresten, så vi har jo fået nogle ret gode billeder - men private fotos har vi jo også oceaner af, og dem vil jeg jo virkelig gerne dele smiley

... Må prøve om ikke jeg kan finde på noget smart indtil videre smiley

• #12   23. dec 2011 har du haft en hund ved dine forældre da du var lille ? så kan du evt. oprette den. Og så kan du oprette album smiley
    det der et par stykker der har gjort også. :$ har efterhånden skrevet med mange listehunde ejere her inde, de bliver lige fortvivlede hver gang, vi vil jo alle sammen gerne vise vores hunde frem , uanset race.

• #13   23. dec 2011 Ja det har jeg... Men hun var desværre blanding af Am. Bulldog, så den går desværre ikke smiley

Men må da sige at det er sørgeligt at man ikke rigtig kan benytte HG andet end at skrive i forums eller oprette annoncer når man ingen hund kan oprette, kan jo ikke engang skrive en sød kommentar til en anden hund længere :-S

Havde på et tidspunkt oprettet min fars hund, men eftersom jeg ikke længere snakker sammen med ham af personlige årsager så valgte jeg at slette hans hund herindefra.

• #14   23. dec 2011 ååh, ja så er den dælme ikke nem smiley ..
    Øv for den da . ellers havde du jo kunnet det hele.
    det er rigtig træls, man vil jo også gerne skrive til de andre brugere's hunde smiley ! så har jeg ikke flere gode idder smiley andet end at vente og se hvad der sker. pg så linke til et åbenet offentlig album:D

• #16   24. dec 2011 Det kan det - og for s.... nogle gode billeder!!!!!

Rigtig god jul - og den fotograf står på min prioriteringsliste til lige efter nytår smiley

• #17   24. dec 2011 Theresa R

Hihi ja smiley
    De er rigtig gode til at fotografere, har du været inde på deres hjemmeside og kigge? smiley

• #18   24. dec 2011 Nej nogle dejlige billeder, skøn hund smiley Håber HG laver om på det så i kan få lov til at oprette albums..

• #19   24. dec 2011 Mange tak Liv smiley Det håber jeg virkelig også smiley

• #20   27. dec 2011 Ja, jeg har lige været et smut forbi deres hjemmeside..

En meget forvirrende side, der slet ikke udstrpler samme professionalism som dine fine billeder smiley

Jeg prøver at tage kontakt til dem istedet

• #21   27. dec 2011 Nej den er lidt forvirrende, jeg har også kun været derinde for at kigge på billeder...

Faldt især over dette de har taget smiley
    http://www.yesterdaysfoto.dk/portraet/born/Img_3198.jpg

Kommentér på:
HG - Det er bare super træls...

Annonce