{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Det gode fra HG {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Nu syntes jeg lige vi skal tage en frisk tråd hvor vi alle skriver de gode ting om HG.

Nu har vi hørt mange dårlige ting, men lad os være positive i denne tråd

Hvorfor bruger du din dyrebare tid på HG ?

Hvorfor er du på HG ?

Kom glad med alle de gode oplevelser og ting som du elsker ved HG smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det gode fra HG
  • #2   9. jun 2011 Har fået en masse fantastiske venner herinde... folk som jeg vender mig mod i nødens stund og søger støtte og råd

I ved hvem i er derude smiley

• #3   9. jun 2011 Oprindeligt set oprettede jeg en profil fordi jeg knuselsker hunde.

Siden hen har HG været redskab for masser af gode råd, grin og gode debatter..

• #4   9. jun 2011 Enig med Danielle smiley

Har ikke haft nogen dårlige tanker om HG.

• #5   9. jun 2011 Jeg kan godt lide at se alle de flotte billeder af folks lækre hunde, men primært bruger jeg nok tien i forum.

Jeg er vild med, at jeg kan få svar på alt :). Om jeg er i tvivl om, hvor længe en ged skal koges, hvad det er for et dyr, der sidder i mit badekar eller hvorfor mine hunde slår kolbøtter, så har HG svaret smiley

Her er også altid inspiration at hente på alle mulige områder, deling af viden og udveksling af erfaringer.

Så er der de lange seriøse debatter om store emner, de små tråde om pudsige oplevelser eller personlige dillemmaer, konkurrencer, sjove indslag, underlige spørgsmål, kærligt drilleri, osv osv.

Jeg bor alene og tager sjældent nogle steder efter arbejde pga hundene, så jeg synes, det er rigtig hyggeligt at have nogen at "snakke med" smiley

• #6   9. jun 2011 Jeg bruger HG til at få en masse viden om hunde ( som jeg også har fået ), og for at vise min hund frem og se andres hunde. MEN det bedste af det bedste, det er alle de gode debatter der er. Jeg elsker simpelthen bare de debatter smiley

• #7   9. jun 2011 HG er bedre en google. Man kan spørger næsten alt og man får som regl nogle gode svar.

• #8   9. jun 2011 Stella: JA FOR SATAN ! HG kunne svare mig på hvad sådan en man bruger til at lave flødeskum hed, jeg kalde det nemlig en flødeskumsslynger smiley Men det hed åbenbart en el-pisker ( flødeskumsslynger er federe ! ) . Jeg lærte også at man kan lave flødeskum i en frysepose sådan smiley

• #9   9. jun 2011 Kaldte *

• #10   9. jun 2011 Jeg bruger HG til at få viden fra. jeg har lært vildt meget herinde. Og så er der alle de sjove indlæg som får smilet frem. Og ja. Som en anden skriver så er der flere svar på alt mellem himmel og jord end der findes på google. Så jeg elsker HG smiley

• #11   9. jun 2011 Hvil i fred eddie: Den kan jeg godt huske, lol..

Jeg oplever så på HG at mine øjne bliver mere åbne for flere synspunkter og holdninger (samt baggrunde for disse holdninger). Så selvom jeg ikke, eller langtfra altid er enig, bliver min forståelse for flere ting større.

• #12   9. jun 2011 Så må jeg nok hellere lige selv komme frem med mine gode oplevelser smiley

I starte oprettede jeg herinde for at kigge på hunde. jeg var ung og har altid været fuldstændig forelsket i hunde. jeg troede til at starte med at hunde "bare" var hunde. Jeg fandt så ud af så mange ting. lærte en masse og i dag efter mange års HG brug, så er HG en af mine mest brugte hjemmesider jeg bruger inda HG mere end FB og MSN smiley Jeg elsker at debattere jeg syntes det er så hyggeligt og sjovt på mange måder. sidder tit og hygger mig godt og grundigt med mig selv når jeg er på HG plus så er mine naboer og kæreste nok glade for det er HG jeg slapper af til og ikke musik smiley
    Dog syntes min kæreste jeg er svær at få fat på når jeg har sat mig på HG for jeg er ikke til at komme i kontakt med når jeg debattere. ( der er faktisk ikke noget der er mere irriterende end at folk prøver at komme kontakt med en når man lige er midt i at læse )

• #13   9. jun 2011 Jeg bruger HG til lidt af hvert. Til at få gode råd vedr. div. hunderelaterede ting. Få mere viden om hunden. Nogle gode grin, gode diskussioner.
    Og så synes jeg det er total fedt, at man kan spørge om alt herinde. Hvis man lige står med et eller andet som ikke nødvendigvis er hunderelateret, så kan man lige stille et spørgsmål og der er hurtigt svar - f.eks. hvor kan jeg købe en helt bestemt sko, hvorfor gør min comp. sådan, hvordan laver jeg lige den ret, ja bare snak om alt mellem himmel og jord. Og så kan man ind imellem få sig et godt grin herinde smiley

• #14   9. jun 2011 jeg er på HG fordi jeg elsker hunde ..ØHHH og er voksen nok til at indrømme jeg er blevet meget kloger den tid jeg har været her ..igår var min veninde her og hun skal have hund på et tidspunkt ,,hørte mig selv sige jeg vil gerne med ud og se p¨å den for ved hvad forældrene skal være chekket for GG ....

og hvem ved ka sku da være jeg køber det med tavlerne på et tidspunkt

• #15   9. jun 2011 Susanne nila & messi: Ja, er selv bange for at tavlehjernevaskeriet er ved at sætte sig mere end jeg vil være ved;-) Godt din veninde kan få en HG expert med, GG..

• #16   9. jun 2011 charlies mor expert og expret GG men jeg ved vigtigheden i man skal have en sund hund ..

og paaaaaaaaaaas på lige pluselig er vi også snobber GG

• #17   9. jun 2011 Er det så en god eller dårlig ting ved HG, Hmm...

• #18   9. jun 2011 Lidt et tilfælde, anede faktisk ikke det eksisterede....

Indtil i januar måned, da besluttede kæresten og jeg at ungerne skulle have lov at få et kæledyr, det ville de SÅ gerne, og vi havde et stykke tid snakket om det. Så for ikke at gøre noget overilet, måtte jeg jo hellere lige få læst lidt om de her kære væsener, så vi vidste bare noget......

Så faldt jeg over gnavergalleri, det var faktisk marsvin de måtte få - hund ville vi også have, men vi var først lige flyttet sammen, så ville vente lidt + vi ikke kunne blive enige om hvad for en vi gerne ville have smiley

Ved et tilfælde hører vi så om Selma, vi snakker om det og beslutter at tage ud og se dem, men fortalte selvfølgelig ikke ungerne om det smiley

Vi var ikke længe om, at beslutte det skulle være hende. Ungerne synes det var fantastisk og glemte alt om marsvin....
    Nå, men hundegalleri er jo i familie med gnavergalleri, så begyndte at læse med i debatterne og i det hele taget bare lure herinde hehe

Skriver stadig ikke så meget herinde, men har da nogle gange haft nogel spørgsmål og fët rigtig god feedback på disse.

Og så er der en del underholdende debatter til tider, nogle man bare MÅ have afslutningen på....

• #19   9. jun 2011 carhlies mor ja det ved jeg så ikke lige helt GG

• #20   9. jun 2011 Jeg elsker bare hg ;o) og er efterhånden dybt afhængig, fnis

• #21   9. jun 2011 Jeg kom på HG fordi jeg googlede coton de tulear. Hunden der kom frem viste sig at være kuldsøster til Rosa, og så måtte jeg jo ind og sige hej. Det gav mig faktisk en rigtig dejlig veninde i Rosas søsters menneskemor.

Det er snart 6 år siden, og der er gået mange timer herinde. Timer med seriøse debatter og jeg har lært en del herinde, fået flyttet grænser og ændret holdninger som jeg ikke ville have fået IRL. Der er blevet grinet og grædt, forarget og fornøjet. Om det gælder hunde eller ej, så er der næsten altid hjælp at hente.

Det mest fantastiske er, at når lokummet virkeligt brænder, så rykker HG sammen og glemmer stridigheder og kæmper i flok smiley

Kommentér på:
Det gode fra HG

Annonce