{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

Søger hjælp fra en i Odense.... {{forumTopicSubject}}

Hej HG...
Jeg skriver dette indlæg og virkelig håber at der er en virkelig sød sjæl derude som bor i eller i nærheden af Odense, Eller som kommer igen / forbi odense inden for det næste stykke tid..

Grunden til dette er at min Kæreste er musiker og har forelsket sig i nogle glas fra IKEA. Og disse glas udgår fra sortimenten og der findes KUN nogle i IKEA Odense.. Jeg har prøvet at snakke med IKEA flere gange om at jeg vil betale overpris for fragt osv bare for at få 2 pakker af disse glas.. Og de er bare ikke til at rykke og stikke i..

Derfor ville jeg hører om der er en der gider at tage en smut i IKEA og købe to pakker af disse glas og sende dem til mig med postdanmark forsikret pakke post og jeg betaler selvfølgelig det hele. Plus at den venlige kærlige sjæl der gør det få en beløning/findeløn for at gøre denne gerning. Hvad det er må vi finde ud af hvis der findes sådan et kærligt menneske i Danmark..

Det er disse glas jeg ønsker 2 pakker af :
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/60223880/
Der skulle gerne være 50 stk på lager i IKEA odense..

Please skriv til mig herinde på privat besked, i tråden her eller på mit tlf´er 51 94 90 83..

Jeg krydser fingre for at der findes en kærlig person derude der vil hjælpe mig så jeg kan overraske min skønne kæreste med disse glas..

Mvh
Jacqueline


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger hjælp fra en i Odense....
Kommentér på:
Søger hjælp fra en i Odense....

Annonce