{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

Søger hjælp fra katteejere. {{forumTopicSubject}}

Nu ved jeg at der er en del herinde som også har kat, så jeg håber at i vil hjælpe mig.

Jeg har to kastreret huskat killinger på 5 mdr. De plejer og få arden-grange foder, men det gider de ikke og spise mere.

Så vil jeg gerne have forslag til et godt foder jeg kan prøve.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger hjælp fra katteejere.
  • #1   5. nov 2008 Jeg har prøvet killingefodret fra RC, men det ville de slet ikke spise.
    Har fået en prøvepose fra Olivers til dem, det spiste de godt nok, men det er svært og bedømme på så lille en mængde.

• #2   5. nov 2008 du kan gå i dyrehandlen og få nogle prøve poser ellers så er der altid smags garanti når du køber bare der er 75% tilbage i posen så får du pengene tilbage. du kan roligt købe foder til ungkatte nu, royal canin er der mange forskellige smag i og kan anbefales

• #3   5. nov 2008 Der findes rigtig mange gode produkter på markedet - men du skal helt særligt være opmærksom på, at du med dine to kastrater giver noget fider, der forhindrer urinvejssten.

Jeg selv har valgt at give mine katte Olivers - og det gør jeg fordi indholdet af mineraler er ok - men på grænsen.

Så du kan ikke lige vælge frit på alle hylder - og det kan godt være, det er en god ide lige at få dyrlægen indover til at godkende mineralsammensætningen i det foder, du ønsker at prøve - hvis han vil deltage med foder, han ikke selv sælger ;o)

• #4   5. nov 2008 Jeg bruger Royal Canin til min, den er lilla og til sart mave og min kat nægter at spise andet.... Skulle da lige være det til hårløse misser, men hun er langhåret så jeg skal ikke risikere noget smiley

• #5   5. nov 2008 Det er fra Royal Canin, mener pakken var lyserød og så er der en kat næsten uden pels, kan ikke se hvad det er for en race...

• #6   5. nov 2008 Vil nok gætte på en Orientaler, Cornish Rex eller Devon Rex, synes deres omrids minder lidt om det der var på pakken :o)

• #7   5. nov 2008 Jeg tog ned til dyrehandleren i dag og snakkede med dem om et foder. De syntes at jeg skulle købe 1stchoice kitten, så det gjorde jeg.
    Der skulle vist også være et eller andet i det foder som forhindre urinvejsproblemer.
    Er der nogle som bruger det til sine katte, eller hund. Har nemlig også købr det til min hund.

• #8   5. nov 2008 Havde ikke held med det mærke, min kat, min eks kærestes kat, begge min venindes katte og hedes forældres 4 katte gad det ikke, så desværre ikek held her...

• #9   5. nov 2008 Håber at mine gider og spise det, ellers kan jeg levere det tilbage. Og få pengene tilbage.
    Håber de kan lide det, virker som et godt foder.

• #10   5. nov 2008 Det skulle også være godt, vores gad det bare ikke... men min og min eks kærestes er også ekstremt sarte og kræsne... hvilket min venindes også er... hendes den ene spiser ikke andet en baby foder... smiley

• #11   5. nov 2008 no name - ved det, men når man har en meget langhåret en synes jeg de er hårløse, er godt klar over de ikke er skaldede, men lidt tæt på smiley

• #12   6. nov 2008 "¤b¤" "
    Hvis jeg var dig, ville jeg skrive indholdsfortegnelsen af og så vise den til en dyrlæge, der lige kan vurdere, om det er som det skal være.

Dyrhandlere er ikke altid kompetente i den forbindelse... ;o)

Sørg for at spørg dyrlægen helt specifikt, om foderet er egnet til at forebygge urinvejssten. Ellers vil han nok svare lidt diffust ;o)

• #13   6. nov 2008 Har lige googlet lidt - og der det er sørme ikke let at finde noget om det foder på et forståligt sprog ;o))

Hurra for Google-oversætteren, der kunne portugesisk :o))

Nå, det jeg kan konstatere er, at der er et for højt indhold af magnesium i det foder til at det kan forebygge struvitsten...

Kommentér på:
Søger hjælp fra katteejere.

Annonce