{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

vand {{forumTopicSubject}}

bare lige en "strøtanke"

Jeg bor i ejerlejlighed,hvor alt betales som i et parcelhus.Men vand er med i fællesudgifterne.

Idag,kl.ca.13.30.,skulle jeg så lige vaske mine gulve,mopsen have frisk vand,jeg skulle i bad,koge kartofler ect..alt sammen noget med vand.Og,så lige pludselig,intet vand.
panik panik,
Imorgen og de næste 3 dage,har jeg et "hygge job" for kbh.universitet.Så,bad er altså påkrævet,vand til verner,vand til kartofler ect...
Nul vand.
Rundt i min hyggelige opgang,intet vand hos nogen.Vi prøvede så tekst tv.sammen,for at se om det en vandledning i kbh.kommune,der var i stykker.Men-nej,det var KUN i min lille hyggelige opgang,med søde naboer.
Mig,gud,jeg skal altså i bad i aften,og Verner må have frisk vand,og hvad med at koge kartofler stress stress,og,"vi må have fat i vores administrator,og klage.

Vi har alle sammen fået vores velsignede kolde og varme vand tilbage.
Så,det slog mig lige,vi regner vand for :nå,ja det har VI da altid her i D.K.det er da en menneskeret,for os,priviligerede skandinavier.
Men hvad med den del af verden,hvor vand,er en "guds velsignelse",hvis ellers gud er der ;;;og hvor hver spildt dråbe vand,,måske kan betyde at menneske liv går tabt.
Altså,det er ikke for at være "højttravende",jeg skriver det her,men kun fordi,jeg pludselig,manglede vand i sølle 2 1/2 time,og så tænkte,nå,ja jeg kan da gå ned i parken,og slæbe lidt snavset sne op,det vil hverken jeg eller mopsen dø af.

Så,nu tager jeg mig et velfortjent bad,og mopsen en stor skål fuld af rent vand.
Hvor er vi heldige,vi blot behøver at dreje for vandhanen.

Gider ikke være "savlelsfuld",men jeg er glad for vi har vand næsten ubegrænset.

hilsen
vibeke

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vand
  • #1   22. jan 2013 jaaa vi har riiiigeligt med vand - lige indtil vi ikke har det mere pga forurening eller overforbrug ...
    Nej der er faktisk ikke "Nok" af det mere, og vi er i stor fare for selv at ende ud med at købe vand på flasker i netto pga forurening fra landmænd og lign !

Jeg går helt ind for at spare på vandet - jeg går ikke i bad så tit eller så længe, slukker altid vandhanen når jeg børster tænder og vasker op i så lidt vand jeg kan !

• #2   22. jan 2013 Tjaaaa..... der er mange ting man skulle tænke lidt mere over.... inden man bare frådser med det man tager for givet.
    Det gælder ikke kun vand.... men også ...el....mad der bliver smidt ud....osv ...osv...

Vi er ret forkælede her i lille DK......sæt pris på det.... smiley

• #3   22. jan 2013 vi er nok ikke forkælede med vand så lang tid endnu smiley politikerne har jo over hovedet på befolkningen ladet et fransk firma begynde prøveboringer på skifergas (fracking) i Nordjylland og Nordsjælland - går de i gang for alvor (hvilket de nok gør, for der er profit i det) kan vi godt vinke farvel til at drikke vandet direkte fra hanen.

Kommentér på:
vand

Annonce