1.137 visninger
|
Oprettet:
Vand {{forumTopicSubject}}
Hej hvad er jeres mening med at bruge en vandpistol/blomster forstøver?
Vi har en skøn 5 mdr gammel old english bulldog
Som bare ikke kan lade vores andet hund være
( han vil gerne lege med den anden vil ikke??)
Min hundetræner siger vi skal sige fra hver gange han driller den anden men vi har virkelig prøvet alt og intet hjælper med mindre vi skille dem af i hver deres rum???????
Så fik jeg anbefalder og prøv men og sprøjte vand på ham, men kan ikke finde ud af om det er forkert måde og gøre det på??
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 1.454
I stedet ville jeg bare fortsætte med at skille dem ad. Tag evt. den unge i snor - så har I lidt mere kontrol. Og skil dem ad i hvert sit rum, hvis de skal være alene. I kan sætte et børnegitter op mellem to rum, så de stadig kan se og høre hinanden, men ikke komme til hinanden.
Og så ville jeg sørge for at aktivere den unge hund med noget andet, så den ikke har så meget overskudsenergi, der skal bruges på at lege med jeres gamle hund.
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.772
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.397
Snoren klikker i fast i en af jer, og så er der hele tiden en, der har fuld kontrol over hvalpen, den er kun af'e når I kan fokusere på hvalpen, træne etc.
Se evt. videoer på Youtube med Zak George. Han gør det nok lige ekstremt nok, da den hvalp ikke forlader hans side, medmindre den er i bur.
Men den kommer heller ikke til at få vildt meget forkert indlæring (noget får den, da vi alle laver fejl, det er rart at se, at en der tjener millioner på hundetræning også har en hvalp der bider, og har uheld med at besørge inde), og han har også videoer hvor han introducerer sin hvalp, til hans gamle hund, som ikke ser ud til at have specielt meget lyst til, at have fået en ny "søster". Hvordan det er den nye hvalp, der skal tilpasse sig, og lære at respektere den gamles sprog.
aug 2019
Følger: 12 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 24
Men ja vi må prøve med noget mere aktivering ????
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 1.454
jul 2006
Følger: 35 Følgere: 967 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 236 Svar: 9.477
aug 2019
aug 2019
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 939 Hunde: 8 Emner: 350 Svar: 8.225
og ellers er det jeres opgave at aktivere den unge hund, så den har andet at lave, end at drille den store.
prøv at sprede dens foder i græsset, giv den frossen leverpostej, træn nogle tricks, så den får brugt hovedet og bliver mentalt træt
Vand