{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.517 visninger | Oprettet:

Udlejere i Aalborg / Nørresundby? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer smiley
Er der nogen af jer, der kender nogle udlejere i Aalborg/Nørresundby området, hvor hund er tilladt?
Jeg er i den uheldige situation at min udlejer har glemt at betale sin gæld, så min nuværende lejlighed er netop solgt på tvang, hvilket giver mig 3 måneder til at finde andet smiley

Jeg har søgt og søgt og søgt, jeg er skrevet op i de få boligselskaber hvor muskelhund er tilladt (ja, øv, selv om Bull terrieren ikke er på listen, så straffes vi alligevel)

Jeg havde fundet 2 lejligheder, som var klar til overtagelse, den første gang ringer jeg og siger jeg gerne vil have lejligheden, får at vide at jeg skal ringe igen 30 min efter, og da jeg ringer, så vil tidligere ejer gerne udleje til en, som ønsker at købe nogen af hendes ting med, hvilken jeg ikke var interesseret i.
- så den blev udlejet til en anden.

Den anden, får jeg et ja til at leje, af ejers mor, på mail, fordi hun adminstrere lejligheden (ejerlejlighed), og jeg jubler, og er stoppet med at stresse.
Igår får jeg så at vide at ejer, gerne vil leje ud til hans kammerat, så han skal lige have chancen først ! - til trods for at jeg fik mail om, at jeg kunne flytte ind i den..

Så nu er jeg presset smiley Meget presset! Er skrevet op i boligselskaber, men der er 1-2 års ventetid..

Nogen der ved eller kender nogen der udlejer her omkring ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udlejere i Aalborg / Nørresundby?
Kommentér på:
Udlejere i Aalborg / Nørresundby?

Annonce