{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.498 visninger | Oprettet:

Lejlighed i Aalborg hvor man må have hund?! {{forumTopicSubject}}

Nu har min kæreste, vores fælles ven og jeg efterhånden ledt med lys og lygte efter en lejlighed, hvor vi må have Fennie, og det går ærlig talt af Pommeren til. Enten er det dødt løb fra starten, fordi lejligheden enten ikke kan deles eller vi ikke må have Fennie der, ellers så bliver lejligheden udlejet lige for næsen af os. Suk og bøvs!

Vi søger bare en lejlighed hvor der er minimum 3 værelser (eller værelse, stue og køkkenalrum, for så vil vi efterhånden gå med til at undvære en stue) og vi kan give op til 8000 inkl a conto.

Jeg vidste jo godt, at det ikke er nemt at finde en bolig i Aalborg (eller Nrsb), hvor man må have hund, men min unge og naive hjerne havde dog ikke regnet med, at det kunne være så svært, når vi har så mange penge til rådighed, og jeg havde nok også forestillet mig, at nogle private udlejere kunne overtales nu når der er tale om en hund, der ikke er større end 2½ liter mælk.

Dette er vidst efterhånden blevet til et surt opstød, men det var nu mest tænkt som "råb om hjælp" - er der nogen derude, der tilfældigvis skulle kende nogen, der kender nogen, eller som ganske enkelt kan finde noget, vi ikke kan?

På forhånd tak og i øvrigt god nat smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lejlighed i Aalborg hvor man må have hund?!
Kommentér på:
Lejlighed i Aalborg hvor man må have hund?!

Annonce