{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

Gode råd ønskes {{forumTopicSubject}}

Har fået en skøn Schæfer tæve her den anden dag,hun har været hos et vagt firma,som valgte at give hende væk,da hun ikke levede op til deres forventniger,hun er lydig og en skøn hund,men når hun bliver over glad eller hvad man nu skal kalde det,så tisser hun,har aldrig oplevet det med en hun hund før,så søger gode råd til,hvad jeg kan gøre,for at vænne hende af med den lidt trælse vane,på forhånd tak =)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode råd ønskes
  • #1   13. jan 2013 Følger med, perle gør det nemlig også..

Dog har jeg bemærket det er i "utrykke" sitiationer.. som gæster, irettesættelser, vandvittig glæde og når vi kommer hjem..

Så vi går meget op i at lukke hunden ud, inden gæsten kommer frem, vi kommer ind eller sådan, desuden er det en rigtig god grund ikke til at blive for sur på hunden, for så skal vi bare til at tørre op smiley

• #2   13. jan 2013 =) dejligt at vide der er andre der står med samme "problem",jeg gør som jer,lukker hende ud så snart der er en grund til at hun bliver glad eller utryk,og det virker også fint,men det er ikke altid hun når ud inden hun kommer til at tisse

• #3   13. jan 2013 Det bedste man kan gøre er faktisk at ignorerer hunden i de tidspunkter hun plejer at blive over glad i f.eks når i kommer hjem sig ikke noget klap den ikke men gå ind og vent til den slapper af før i henvender jer til hunden.

• #5   13. jan 2013 Jeg støtter mig til David M. Sådan plejer man at gøre synes jeg. Når i så endelig henvender jer til hunden skal i selvfølgelig ikke piske en vild stemning op, men bare snakke stille og roligt til den og klappe den lige så stille.

Skæld endelig ikke ud når hun kommer til at tisse, det er jo ikke for at genere jer hun gør det, men hun gør pga. en reaktion skab af jer. Bare ignorere det og prøv næste gang igen. Det skal nok komme, det er bare vigtigt at i fortæller jeres gæster at de også skal gøre det samme ellers kan det være svært for den at lære.

• #6   13. jan 2013 Tusind tak for de gode råd,lyder til at jeg har fat i det rigtige,dejligt at få bekræftiget,at jeg ikke gør helt forkert,for hun er en dejlig hund,og selvfølgelig gør hun det ikke for at genere nogen,og vi øver bare videre i samme stil,hun er jo ny her,så hun skal jo også lige falde rigtigt til her

• #7   13. jan 2013 jeg ville bruge Davids råd, har set rådet både hos Irene Jarvig, samr Viktoria ( mig eller hunden )

• #8   13. jan 2013 Mine svigerforældres gjorde det også da hun var yngre.
    Det blev til jeg altid hilste på hende udenfor for uanset hvor meget jeg ignorerede hende så tissede hun når hun så mig.
    Hun vimsede bare rundt om mine ben og tissede.
    Hun gjorde det i en perrioede bare hun så mig komme ind af indkørslen selvom hun var indenfor.
    Hun er heldigvis vokset fra det smiley

Kommentér på:
Gode råd ønskes

Annonce