1.037 visninger
|
Oprettet:
Gode råd ønskes {{forumTopicSubject}}
Har fået en skøn Schæfer tæve her den anden dag,hun har været hos et vagt firma,som valgte at give hende væk,da hun ikke levede op til deres forventniger,hun er lydig og en skøn hund,men når hun bliver over glad eller hvad man nu skal kalde det,så tisser hun,har aldrig oplevet det med en hun hund før,så søger gode råd til,hvad jeg kan gøre,for at vænne hende af med den lidt trælse vane,på forhånd tak =)
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 3 Emner: 29 Svar: 209
Dog har jeg bemærket det er i "utrykke" sitiationer.. som gæster, irettesættelser, vandvittig glæde og når vi kommer hjem..
Så vi går meget op i at lukke hunden ud, inden gæsten kommer frem, vi kommer ind eller sådan, desuden er det en rigtig god grund ikke til at blive for sur på hunden, for så skal vi bare til at tørre op
maj 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 5
sep 2008
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 10
jan 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 384
Skæld endelig ikke ud når hun kommer til at tisse, det er jo ikke for at genere jer hun gør det, men hun gør pga. en reaktion skab af jer. Bare ignorere det og prøv næste gang igen. Det skal nok komme, det er bare vigtigt at i fortæller jeres gæster at de også skal gøre det samme ellers kan det være svært for den at lære.
maj 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 5
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.627
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.061
Det blev til jeg altid hilste på hende udenfor for uanset hvor meget jeg ignorerede hende så tissede hun når hun så mig.
Hun vimsede bare rundt om mine ben og tissede.
Hun gjorde det i en perrioede bare hun så mig komme ind af indkørslen selvom hun var indenfor.
Hun er heldigvis vokset fra det
Gode råd ønskes