817 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 70 Svar

Natteravne :) Natteravne :)

Ja, hvad laver i kære natteravne så her i nat? smiley

Jeg selv er igang med et størrer malerprojekt. smiley
Jeg er ved at male Chico og Onyx's portrætter på væggen over deres kurv. Der er lang vej endnu, indtil videre har jeg kun fået tegnet dem begge op i grove skitser med blyant, og så har jeg lige fået trukket skitserne op med sort maling, på det af Onyx. smiley
Så nu skal jeg i krig med at male Chico. smiley

Indtil videre ser Onyx sådan ud:

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Natteravne :)
  • #1   6. jan 2013 Det lader ikke til at billedet kom med i første indlæg, så vi prøver igen. smiley

profilbillede
  • #2   6. jan 2013 Jeg sidder og slapper af ovenpå en begivenhedsrig dag

har været til skue i århus og se nogle skønne hunde, mødt et par hg'ere, og været en tur hos svigerfar til hygge og spisning.

Nu overvejer jeg at brygge lidt the, for den sygdom jeg har kæmpet med de sidste dage har sat sig på stemmen, så den er næsten væk

• #3   6. jan 2013 Wow.. Det ser godt ud.. smiley

Jeg overvejer om jeg skal gribe chancen og gå i seng når hvor begge hunde er gået til ro.. Hvis hvalpen vågner inden jeg går i seng, så ender det jo med at jeg skal i tøjet igen og ud med ham smiley

• #5   6. jan 2013 Wauw det ser godt ud smiley

Jeg sidder egentlig bare og ser The Walking Dead.. Og Ollie er gået om kuld på gulvet ved siden af sengen :o)

• #6   6. jan 2013 Karina: Det lyder hyggeligt med det skue. smiley
    Jeg ville også gerne med til sådan et på et tidspunkt. smiley
    Puha, det lyder ikke rart. Snup du noget the med honning, og god bedring med det.

Krøll: Mange tak. smiley
    Hehe, det kender jeg alt for godt. smiley Så er det bare med at skynde sig når de endelig er gået omkuld. smiley

Ulla: Mange tak. smiley
    De er altså super fede dine projekter.
    Hvordan skal den stencil nogenlunde være? Det kan være at jeg muligvis kan tegne en til dig her en af de nærmeste dage? smiley

• #7   6. jan 2013 Kan I have en fantastisk nat.. Jeg griber chancen og går i seng.. smiley

Sov godt...

• #8   6. jan 2013 Rikke: Hehe, det kender jeg godt. smiley
    Jeg har besluttet mig for at male hele natten og så gøre rent når jeg er færdig, i håb om at jeg så kan sove i morgen aften, så jeg kan komme i skole til tiden på mandag. smiley

Rotterne: Mange tak. smiley Den er dog langt fra færdig endnu, det er kun lige de grove skitser der er ved at være klar. smiley
    Uhh, det lyder lækkert med varm chokolade, jeg vil også være syg hos dig. smiley Hehe.
    Rigtig god bedring med jer begge. smiley

Melanie: Mange tak til dig også. smiley
    Det lyder hyggeligt. Her kører "klassefesten" i baggrunden, og hundene er lige vågnet op igen, og leger fangeleg med kattene rundt i hele lejligheden. smiley

• #9   6. jan 2013 Krøll: Mange tak. smiley
    Du må sove rigtig godt.
    Nat nat. smiley

• #10   6. jan 2013 Ligger og plejer min syge krop (hurra for inflluenza) og skriver forskellige ting ned som skal indgå i en tusse til minde om min farmor..

• #11   6. jan 2013 Sveske: Rigtig god bedring til dig også smiley
    Synes godt nok der er mange syge for tiden. smiley
    Er sikker på at Dennis nok skal få lavet en rigtig fed tus til minde om hende. smiley

• #12   6. jan 2013 Jep, der er helt vildt mange som er ramt..
    Det gør han 100%, skal bare lige finde ud af hvilke ting der skal være på/i den.. Ved at der helt sikkert skal være noget som symboliserer at hun var katolik.. smiley

• #13   6. jan 2013 tazz

har desværre ingen honning, så det bliver bare med en smule sukker. Men det skal nok hjælpe lidt. Det gør egentlig ikke så ondt, men stemmen er bare næsten væk

• #14   6. jan 2013 Hold da op, -du er dygtig! Er det helt i frihånd du tegner?

Nå, men .. egentlig skulle jeg sidde i min fatboy foran fjerneren, spise chokolade og se på The rock... mmmmm smiley

Det tog Ronja fem min. at erobre HELE sækkestolen, så nu er jeg forvist til computerskamlen, men jeg tog chokoladen med, ..he smiley

profilbillede
  • #15   6. jan 2013 hm..

profilbillede
  • #16   6. jan 2013 rotterne

er sikker på det var da jeg var ude og kaste med pizza jeg blev syg smiley

• #17   6. jan 2013 Carina: Håber du snart er på toppen igen sveske.
    Det håber jeg at alle jer der er syge er. Jeg er heldigvis (7-9-13) ikke blevet ramt endnu. smiley Er sikker på at du nok skal finde på noget. Og Dennis er yderst talentfuld, han kan virkelig sit kram, så er sikker på i nok skal få noget unikt frem. smiley smiley

Karina: Øv øv, honning er ellers suveræn til sådan en tur. Havde selv en dag for nogle mdr siden hvor min stemme var væk, jeg drak masser af the med honning hele dagen, og dagen efter var der intet. Men håber det hjælper. smiley

Rotterne: Haha, de typer kender jeg godt. smiley
    Men den der kendte syge "mandesygen" er altså heller ikke altid nem at håndtere. smiley Men det lyder til at du passer og plejer ham til UG. smiley
    God bedring til jer. smiley

• #18   6. jan 2013 Karen: Mange tak. smiley
    Skitserne er tegnet op på transparent papir i fri hånd, hvor jeg dog har kigget efter billeder af dem, for at få udtryk, aftegninger osv med. Og så er den smidt på overhead, og så tegnet op på væggen. smiley
    Hehe, de er altså hurtige de 4-benede. smiley
    Stakkels dig, men heldigt at du fik din chokolade med. smiley

Rikke: Puha, det lyder ikke godt. Hvad sker der dog, hvis man må spørge? smiley

• #19   6. jan 2013 rotterne
    og måske gå til noget indendørs sports hvor jeg skal kaste, for at lære at ramme bedre smiley

• #20   6. jan 2013 Rotterne: På trods af at jeg tit får at vide at jeg er mere maskulin end både nogle af mine kammerater, samt min biologiske far, er jeg nu lykkelig over at være født som kvinde, og trods alt være så feminin at jeg ikke bliver smittet af mandesyge. smiley
    Min eksmand var ENORMT ynkelig bare han hostede en smule, det var virkelig forfærdeligt af og til. smiley
    Men nej, det lyder bestemt ikke særlig sjovt. smiley
    Han er da også uheldig at være ramt af begge dele samtidig. smiley

• #21   6. jan 2013 Er der egentlig nogen af jer der har et godt råd til at få et godt og tydeligt aftryk af vovsernes pote?
    Jeg prøvede med Onyx idag, jeg tog noget vaseline og smurte på trædepuderne, og så "malede" jeg med lidt tatoveringsfarve, og prøvede så at lave et aftryk på et stykke papir, men det blev bestemt ikke særlig godt. smiley
    Og ville gerne have deres egne poteaftryk rundt omkring ved deres hoveder.

Og vil lige tilføje at jeg hverken har printer eller scanner.

• #22   6. jan 2013 rotterne
    åh ja, det kunne være fedt, men vi skal nok have full-body-armor på, så vi ikke skader os selv og de andre når vi forsøger at kaste smiley

• #23   6. jan 2013 rotterne

du har bare så mange gode ideer i aften, det er skide godt smiley

og godt jeg kan fornøje mig med at skrive herinde, når stemmen er forsvundet og kæresten flækker af grin hver gang jeg forsøger at sige noget, og han griner absolut ikke mindre når jeg så forsøger at skælde ham ud for det smiley

• #24   6. jan 2013 Arghh.. Jeg var ikke hurtig nok.. Hvalpen vågnede da Cindy ville have noget at drikke.. Ud med os og nu da vi er kommet ind skal han sove igen smiley

• #25   6. jan 2013 rotterne

netop, og min kæreste kan satme være flabet. At han så kun sov to timer i nat pga sygdom, og derfor ikke kom med til skue, og havde et migræneanfald mens jeg var afsted, og var super ynkelig, glemmer han lidt i farten.. Møgunge

• #26   6. jan 2013 Ej hvor skummelt Rikke smiley Har selv en stalker, men han er på ferie i Frankrig lige nu, så får mig lige en pause...

• #27   6. jan 2013 rotterne

nej nemlig. Men så længe jeg holder mund så kan jeg slippe for at høre på ham smiley

• #28   6. jan 2013 Det er nemlig super ubehageligt.. Min eks bor i samme byggeri som mig, så han render rundt om min lejlighed, holder øje med mig ude i skoven med hunden og den slags.. Jeg kan ikke tagges på facebook sammen med mine venner hvis vi er et sted hvor han nemt kan komme til, for så er han der med det samme.. Super ubehageligt.. Har bedt ham om at stoppe og han spurgte om vi ikke kunne glemme det.. Det har jeg ikke svaret på og nu er han på ferie.. Håber det stopper når han kommer hjem smiley

• #29   6. jan 2013 Jeg synes bestemt du skal melde ham næste gang, som du nu har truet med.. Om der går ½-1 år.. Det er ligemeget.. Meld ham.. Du har advaret ham..

Nåhh.. Men nu prøver jeg løkken igen.. Kalle er vildt træt, men kan ikke rigtig finde ro, fordi jeg stadig er oppe.. Sov godt derude smiley

Og Rikke.. Du er altid velkommen til at skrive, hvis du gerne vil snakke med en som går gennem noget ligende smiley

• #30   6. jan 2013 er syg, men desværre også på job - glæder mig til at få fri om 4,5 timer

• #31   6. jan 2013 Så er der lige rygepause igen. smiley
    Nu blev Chico også malet "groft" op. smiley
    Så nu mangler der bare nogle farver og nogle detaljer. smiley

Rotterne: Så fortjener han også at blive forkælet når han ikke er en af de der "typiske" ynkelige mænd. smiley
    Men det lyder til at han har det godt. Og det er heller ikke meget han har været syg i den tid. smiley

Puha, det der med at blive stalket af eks'er er bestemt ikke morsomt. Har selv prøvet det. Og bliver også stalket af en del som jeg aldrig har haft noget med at gøre. Det værste er nok min onkels kammerat, som er en del år ældre end min mor. smiley Han sender billeder af "den der" når han har drukket, og bliver ved med at skrive, på trods af at jeg både har prøvet at slette og blokere ham fra face, blokeret ham på mobilen osv osv. Men han bliver alligevel ved.

• #32   6. jan 2013 Og her er der lige et "midtvejsbillede" smiley

profilbillede
  • #33   6. jan 2013 Rotterne: Hahaha... Den med døren var nu meget god. smiley Men tror ikke udlejer bliver så glad hvis jeg maler hundepoter på den. smiley

• #34   6. jan 2013 tazz

det ser superfedt ud smiley

• #35   6. jan 2013 Karina: Mange tak.
    Der er dog nogle timer i det endnu.
    Og jeg kender mig selv godt nok til at vide at jeg aldrig bliver 100% tilfreds. smiley
    Jeg er ekstremt selvkritisk.

• #36   6. jan 2013 tazz
    det kan være både godt og skidt, smiley Håber du kommer dertil hvor du blvier tilfreds med dine tegninger

• #38   6. jan 2013 ulla
    de er bare så fine smiley

• #40   6. jan 2013 Det kunne sikkert blive et hit hos nogle udstillingsfolk smiley det er da i hvert fald en lille sjov detalje smiley istedet for fx brocher

• #42   6. jan 2013 tegner du selv figurerne?

• #43   6. jan 2013 Karina: Ja, det er nemlig både godt og skidt. Det kan ende med at føre til voldsomme diskussioner når jeg får for meget ros. smiley
    Jeg er ikke god til at tage imod ros, slet ikke hvis jeg ikke selv er tilfreds, og uanset hvad jeg laver, kan jeg altid finde noget der kunne gøres bedre, og er der nogen der siger mig imod, så skal jeg nok påpege alle fejl ned til mindste detajle. smiley
    Mange tak, men jeg tror desværre aldrig at jeg bliver helt tilfreds. smiley

Ulla: Jeg vil gerne prøve at se hvad jeg kan gøre, der går nok lige en dags tid eller 2. smiley Har lige et par andre bestillinger jeg lige skal have styr på. smiley
    Kan du måske lave en DSG? Og hvad tager du for at lave en nøglering?

• #44   6. jan 2013 Arhgg... Han har jo en hel gal døgnrytme og nu er jeg altså sulten.. Falder ALDRIG i søvn på tom mave...

Kan love jer for at han skal holdes vågen i morgen når han mener det er tid til at sove hele dagen.. Niks.. Vi sover om natten lille ven...

• #45   6. jan 2013 Hov, og Platugler: Rigtig god bedring til dig også.
    Forstår godt at du glæder dig til at få fri.

Krøll: Kender det godt. Den sidste uge har jeg spist aftensmad mellem kl. 23 og 01 hver aften. Og jeg har bare ikke kunne sove før kl. 04.00 tidligst. smiley
    Så må du sørge for at køre den lille godt og grundigt træt i morgen. smiley

• #46   6. jan 2013 Jeg har en plan op at bære ham op i skoven og så skal vi træne alene-hjemme og hvis der bliver tid til overs, så skal han introduceres til klikkeren..

Det må da gøre ham træt smiley Samtidig med almindelig lej...

• #47   6. jan 2013 Tak smiley

• #48   6. jan 2013 Krøll: Det lyder til at være gode idéer. smiley
    Held og lykke med det ihvertfald.
    Kan du ikke lige tage Onyx med? Den hvalp har altså en eller anden form for damp er jeg sikker på. smiley Han kan fræse rundt på en fodboldbane i en time, og alligevel tonser han rundt i yderligere 2 timer når vi kommer hjem igen. smiley

• #49   6. jan 2013 Jo, hvis du aflevere ham i Albertslund, så skal jeg ringe når vi har været i skoven smiley Har en dejlig fin lille indhegning af en stor græsplæne.. Den er fantastisk til indkald og den slags smiley Hvalpeleg...

• #50   6. jan 2013 Tror jeg vil prøve at sove (igen), men denne gang med lidt lys og tv.. For det er hver gang jeg prøver at slukke det, så vågner han...

• #51   6. jan 2013 Krøll: Hvis nu han får en GPS på, kan han så ikke selv løbe derind? smiley Så burde han være træt når han kommer hjem igen. smiley
    Du må sove godt, håber det lykkedes denne gang. smiley

• #52   6. jan 2013 Super fedt! Og flot lavet.. Skide god ide. smiley håber i alle fik noget ro. smiley

• #53   6. jan 2013 Det lykkedes... Yay,... Nu er han bare stædig og ikke gider sin morgenmad.... Måske lidt vand ville hjælpe?

Han har fået den sjove vane at stå og glo - nogen gange gø - af Cindy mens hun spiser.. Jeg mener så hun selv må sige fra når hun ikke gider ham mere, han lærer det ikke hvis jeg fjerner ham.. Men derefter så graver han som en gal i hendes skål, men gider ikke spise af sin egen.. Han gider heller ikke spise hvis jeg kommer hans mad op i hendes skål..

• #54   6. jan 2013 Tesse: Mange tak. smiley

Krøll: Jeg synes altså det er riiiiigtig synd for dig at du har fået fat i sådan en ballademager. Så jeg vil godt tilbyde at gøre dig den tjeneste at tage ham helt kvit og frit. smiley
    Onyx har også en dum vane med tit at gø af Chico. Bl.a. hvis de begge får et tyggeben eller lignende, så gemmer Onyx hans, og gør af Chico for at få det han har. smiley

• #55   6. jan 2013 Ja.. Det er SÅ synd for mig at jeg har valgt at tage ham ind i pleje smiley hahah Han skal ingen steder foreløbig smiley

• #56   6. jan 2013 Krøll. Ja, det synes jeg det er. smiley
    Så jeg hjælper da gerne. smiley Hehe..
    Han er nu kær. smiley

• #57   6. jan 2013 Meget.. Hvis han var med tavle tror jeg nu også han havde fået lov at blive.. Er bare ikke sikker på at jeg tør en fransk uden tavle.. Alle de sygsomme..

• #58   6. jan 2013 Det kan også være risikabelt. smiley
    Men vil det ikke være muligt at få tjekket de mest udbredte racerelaterede sygdomme?

• #59   6. jan 2013 Jo, men det koster jo kassen smiley Og jeg havde ikke lige planlagt nr. 2 hund nu smiley

• #60   6. jan 2013 Ja, det er rigtigt nok. Det er bestemt ikke billigt med sådan et besøg hos Dr. dyr.
    Spørgsmålet er som om du overhovedet kan sende ham videre. smiley

• #61   6. jan 2013 Jo.. Det kan jeg godt smiley Min mor forelskede sig totalt i ham i dag, så er det meget nemt at sende ham videre smiley

Hun er ligeglad med tavle og har den holdning at dem med tavle nok også har en masse sygdomme..

• #62   6. jan 2013 Krøll: Det er mere om du overhovedet kan undvære ham. smiley
    Men selvfølgelig, hvis det er din mor der overtager ham, så bliver han jo i familien. smiley

• #63   6. jan 2013 Ja.. Det er jo lige det smiley

Har et par stykker i omgivelserne som er en smule interesseret.. Så kommer han jo ikke så langt væk smiley

• #64   6. jan 2013 Det lyder godt. smiley
    Det er ikke nemt at skulle af med dem igen, hvis man først får knyttet sig til de små. smiley smiley

• #65   6. jan 2013 Jeg prøver så vidt muligt ikke at knytte mig til ham, da jeg fra start af har vidst at han ikke skulle blive her smiley

• #66   6. jan 2013 Det lyder fornuftigt. smiley
    Jeg har selv haft taget nogle dyr i pleje til der blev fundet nye hjem til dem, men jeg har det problem at selvom jeg ved at de skal væk igen, så knytter jeg mig alt for meget til dem. Heldigvis ved jeg hvor de er, og at de har det godt. smiley

• #67   6. jan 2013 Det er jo lige det.. Og han er virkelig skøn, så skal passe på smiley

• #68   6. jan 2013 Og det at Cindy også godt kan li' ham.. Det er jo skønt..

Jeg har holdt liv i ham i dag.. Han har både været i dyrehaven og i skoven herude.. Så han er dejlig træt i nat.. Lige nu leget han.. Så det er jo dejligt smiley

• #69   6. jan 2013 Ja, så er det med at passe på.
    Og hvis hundene så også er glade for hinanden, er det endnu mere svært.
    Hehe, det lyder dejligt, så må vi håbe at du kan få lidt søvn i nat. smiley
    Det lyder til at i rigtig har hygget. smiley

• #70   6. jan 2013 Det har vi bestemt.. Lige nu leger de i sengen bag mig og Cindy er bare så blid ved ham..

Det er næsten som om hun er bange for at skade ham, for når han bliver for meget, så kommer hun til mig i stedet for at sige noget til ham.. Jeg provokere hende så til selv at sige fra, ellers lære han det jo ikke smiley

• #71   6. jan 2013 Det lyder til at de rigtig nyder det de to. smiley

Årh, hvor sødt. Men nej, han lærer det aldrig hvis hun ikke selv siger fra. smiley
    Chico har nogengange samme idé ang. Onyx, så kommer han også til mig i stedet for at sige fra overfor Onyx, så jeg må også "lære" Chico at han må klare det selv.
    Og så snart Chico så siger stop, så spæner Onyx over på skødet af mig. smiley

• #72   6. jan 2013 Ja.. De hygger rigtig meget smiley Det er dejligt at se..

• #73   6. jan 2013 Det lyder dejligt. smiley
    Altid dejlig med glade og friske vovser. smiley

• #74   6. jan 2013 Lige nu er de begge mere end almindeligt trætte.. Vi har både været i dyrehaven og i hundeskoven idag.. Så kan det være jeg får søvn i nat smiley

Griber i hvert fald chancen så snart min film er slut smiley

Kommentér på:
Natteravne :)

Annonce