Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  natteravne ;-)
  • #1   22. apr 2012 Hvor træls med overboen

Jeg har haft en shoppe dag, hvilket var virkelig hyggeligt smiley Jeg sidder alene i huset her til aften, Thomsen er gået til ro, så nu sidder jeg og prøver at tage mig sammen til at gå i seng smiley

• blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 1.068
    #2   22. apr 2012 Jo tak, udemærket dag smiley

Er kommet til at være så dum at sidde og se klip om animal hoarding på youtube, efter at have set der findes et program om det smiley no words...

• #3   22. apr 2012 sidder og har en heftig debat inde på babbom. ang racen amstaff

• #4   22. apr 2012 Jeg sidder bare oppe og venter på kæresten engang giver lyd fra sig om hvornår han havde tænkt sig at sku hentes, er så heldig at højtaleren i min mobil li er gået, så ingen lyd overhovedet:/ der røg den nattesøvn;) så krydser fingre for han snart melder sig

• #5   22. apr 2012 Emma
    Uha det er så lang tid siden jeg har shoppet - lyder som en god dag

Blah
    Uha ja det.er skræmmende!

Kimmie
    Hm.. Synes det bliver for meget når.folk ikke kan finde ud af at være civiliserede i en debat smiley

Mama
    Puha er glad for det ikke er mig! Hvad arbejder du med? smiley

• #6   22. apr 2012 Steffie
    Ej hvor irriterende - det er altid omvendt herhjemme smiley

• #7   22. apr 2012 Hehe jah specielt forbi aftalen var han skulle give mig besked inden kl 1 om ca hvornår, men har intet hørt siden kl 23. Og så li den møgtelefon oveni, li pludselig røg alt lyden bare på den og er bare så træt:/

• #8   22. apr 2012 Steffie
    Men kan du så ikke bare ringe til ham? smiley

• #9   22. apr 2012 Har forsøgt, men han er så fantastisk til at "overse og overhøre" alt fra mig når han er fuld:/
    Årha og sys det er lidt hårdt og træls når der li har været en masse knas i forholdet:/

• #10   22. apr 2012 Steffie
    Helt ærligt, så må.manden altså selv finde hjem hvis han ikke kan overholde aftaler eller gider høre på dig - synes jeg!

• #11   22. apr 2012 Kan kun give dig ret, men det har han selv ret svært ved at se når han har drukket:/ så kan han godt opføre sig lidt træls hvis man Ikk li hopper og springer:/

• #12   22. apr 2012 Åhhh, har også prøvet og sidde og vente på kæresten det er til at få grå hår af!!

Jeg var engang i byen - men fik stjålet min telefon og kunne ikke huske hans nr i hovedet, kom hjem engang ved 17 tiden dagen efter.

En anden gang skulle min kæreste til galla fest her i Kbh. Og lovede at give lyd om han kom hjem og sov eller tog til Ringsted. Her var klokken otte. (planen var at jeg ville tage til fest hvis han tog hjem) Da klokken bliver to ligger jeg stadig på standby og har ikke hørt noget som helst.. Han ringer så ved 4 tiden og fortæller at klumpen har tabt sin mobil!!!!!

Men her er det nok også mest mig der går i byen og ham der venter smiley

• #13   22. apr 2012 Ja det er godt nok til at få grå hår af.. blev ringet op tyve over 4, kører afsted for at hente ham og så er han Ikk der hvor vi aftalte og tager Ikk sin telefon, så kørte rundt i 40 minutter inden jeg fandt ham.. for så at få at vide at han haven løjet for mig hele aftenen om hvad han skulle og med hvem og så har han da li fortalt folk vi Ikk er sammen mere:@ og han forstår sjovt nok Ikk at jeg er temmelig gal i dag

• #14   22. apr 2012 Puuuuha se da at komme væk i en fart...

• #15   22. apr 2012 Det har jeg os mest lyst til. Har bare li en lejlighed vi skal af med først og er li startet på en ny uddannelse så har Ikk mulighed for at sidde i den selv de sidste 3 måneder:/ og en bil vi os li skal ha fundet ud af hvad vi gør med. Årha som alt pludselig kan vende og blive bøvlet:(

• #16   22. apr 2012 Mama
    Puuha det er sgu ikke sjovt med nattevagter ved siden af... Men så igen - man skal jo "lære" det hvis man alligevel skal indenfor faget smiley

Steffie
    Øv en møg situation - men er helt enig med Nala, han er sgu IKKE værd at samle på! ;(

Kommentér på:
natteravne ;-)

Annonce