Skal det fortsætte sådan? (kæreste problemer) {{forumTopicSubject}}
Jeg søger gode råd, eller historier om hvordan i klare hverdagen hjemme hos jer. Her kører det helt af sporet.. og kan ikke se en ende på det.
Jeg er hjemmegående på kontanthjælp, sygemeldt pga depression og stress, har haft psykoser og angst anfald også.
Min kæreste arbejder 50-60 timer om ugen, selvvalgt ekstraarbejde. Og laver intet så at sige her hjemme.
jeg laver mad
gør rent
fjerner hans vasketøj
vasker det
vasker op
går med alle hundene
træner dem
henter brænde
skovler sne
handler ind
ligger planer med både hans og min familie
og alt andet tænkligt husligt
ja sågar skal jeg tørre gulvet op efter ham efter HAN har været i bad
- det er hans hund den ene, og mine de to andre. han laver intet med den hund. så jeg tager mig af hende. i frygt for hun ender med at blive sindssyg og bider en af mine eller en af naboens hunde.
Burde han ikke gå en tur med hende inden han tog på arbejde, og efter han kom hjem ?
burde han ikke hjælpe bare lidt her hjemme..
jeg ser forresten ikke en krone af de penge han tjener, de går nemlig til hans misbrug , han bruger 3600-4000 på hash om måneden... og så + de andre stoffer han skal ha i weekenderne når han har fri og skal "hygge sig" .... Jeg har set forbi det i lang tid nu.. men er ved at have fået nok. kan bare ikke bo med det her monster..
i april gav jeg han et ultimatum, kvit stofferne, eller kvit mig .... han valgte stofferne.......
jeg var så så dum at finde tilbage igen, og bo her ... igen ... på den betingelse at han skar ned til 1 gram om dagen.... men oorkkh, det har han ikke overholdt en dag siden.... føler mig godt og grundigt dum, og må i gerne sige jeg er hvis det er jeres mening. kan være det hjælper mig videre at høre sandheden..
hvad ville i gøre hvis i var i hænderne på sådan en ? ville i give op og give slip , komme videre ? eller blive hængende =?
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.061
dec 2004
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 62 Svar: 235
Kærlighed gør blind!
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.968
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.649
Hvad giver han dig, som får dig til at blive?
okt 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 2 Svar: 41
det har også været rigtig svært at acceptere at det var sådan han var.. stofferne betyder mere end alt andet i hans liv. det er ret uhyggeligt at være vidne til hvordan et liv kan ødelægges på den måde. Hvis arbejdet finder ud af det, har han ikke noget job, hvis han bliver stoppet i bilen har han hverken kørekort eller bil mere. og nu mister han mig ... suk..
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 236 Svar: 9.475
sep 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 334
okt 2011
vi sover forresten heller ikke sammen mere.. har sovet i mit walkin closet i 14 dage, fordi han slår og sparker i søvne. det vil jeg ikke bde mig og hundene. så mig og alle tre hunde ligger på et lille værelse på en madres... jo mere jeg skriver, jo mere fjollet lyder det her virkelig. kan sagtens se selv når det kommer ned at det er på tide at smutte..
okt 2011
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
Ønsker dig det bedste fremover
jul 2005
Begynd allerede i dag at søge noget andet at bo i, og så er det bare ud af vagten. Han er virkeligt ikke værd at bruge energi på. Den tryghed han giver, er ikke noget værd i forhold til den utryghed han giver.
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 165 Svar: 1.057
dec 2004
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 62 Svar: 235
Jeg har selv haft kærester der har / har haft problemer med stoffer, og jeg skred også ret hurtigt. Har så fundet min drømme prins
Selv om jeg ikke kender dig, er du altid velkommen til at skrive hvis du har brug for det.
held & lykke
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 2.350
Ud med dig... Du vil klare dig meget bedre alene, du er jo ikke hans mor ..!
Jeg ved det er svært, har selv delvist stået der.. Men det er altså det bedste du kan gøre...
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 237 Svar: 3.147
aug 2012
Følger: 13 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 112 Svar: 2.013
Det er let nok at sige man bør gå, fordi man ødelægger sig selv ved at være i dét forhold, men det er satme sværere at gøre det.
Jeg håber du får styrke til at gøre det rigtige for dig, og får hjælp til det i din omgangskreds - uanset om du vælger at gå eller blive. Tusind støttende tanker herfra
okt 2011
ja hans familie ved det godt. de er bare stolte over at han ikke tager lsd og 2cb ,eller hvad det nu hedder det skidt der får dem til at se syner .. han holder sig jo "kun til coke og hash" , for det ødelægger jo SLET ikke hans hjerne af. var ude og have en lang snak med hans mor alene i sidste uge, og fortalte hende hvordan han var at bo med, og hvor stort det uskyldige misbrug egentlig var , hun blev chokeret... fortalte hende også det snart var slut og at jeg ikke kunne holde til det mere. det er så slemt at han er begyndt at få ticks, hans bisbrug rammer ham hårdt bagi..
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 77 Svar: 927
Det er så nemt for os andre,som ikke står i din aktuelle situation,at sige -NU skrider jeg.Men hvor skal jeg skride hen,tænker du nok.
Kunne du ikke skride hen,til måske en af hans kammerater,og spørge:
I kender ham,hvad skal jeg gøre nu,jeg føler mig utryk ved ham ;;
eller
nogle af dine/jeres fælles venner
eller
Du har ansvaret for 3 hunde.Spørge,nogle "hundevenner",hvad gør jeg nu ;;Hundevenner er ret gode at have
eller
"tag den tunge vej til socialforvaltningen.Måske,de siger vi kan godt midligertid hjælpe dig,men hundene,må et evt.internat tage sig af.Så,ved du i det mindste,de får mad,varme,måske ikke den store omsorg,men roligt "tag over hovedet".Så,er det kun dig selv du skal tænke på.Hundene kan du jo få igen,når din situation bliver mere rolig.
eller hans/din familie.
Hundevenner er guld vær at have,brug dem hvis du kan.
alt godt for dig og hundene.Jeg er ked af det på dine vegne
vibeke
skride hen til
jul 2005
Hellere i dag end i morgen.
jan 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 11
Drop ham!! Det bliver hårdt og det bliver svært, men efter nogle uger er jeg sikker på at du får det bedre!! Mon ikke at dit stress hænger sammen med ham? Det gjorde mit i hvert fald!!
Krydser alt hvad der krydses kan for dig!!
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 12
okt 2011
ville det være ondt at skrive et brev til ham? og fortælle hvad han har gjort ved mig og hvorfor jeg smutter?
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 12
aug 2012
Følger: 13 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 112 Svar: 2.013
okt 2011
nov 2005
jan 2010
jan 2010
okt 2011
han har aldrig rørt mig eller gjort mig noget, men han bliver nemt truende, og står med knyttede næver. han har smadret tallerkener og døre, og i morges vores sneskovl og vores kost.
den var faktisk rigtig god den med børnene. tak <3!!!!
nov 2005
Ønsker dig alt mulig held og lykke, fremover.
Det kræver meget at indse "hvor man er havnet"
Og du elsker jo en masse ved ham, er jeg sikker på. Men alt det negative og dårlige vejer mest.
Du bør tænke på dig selv, og hvis du som du selv siger, ikke vil have børn med ham (af flere grunde), så er det jo spild af tid også, at bruge 5-6 år med ham, hvis det ikke er ham du vil leve resten af dit liv sammen med. Hvis du forstår hvad jeg mener?
okt 2011
nov 2005
Håber du finder ud af tingne, varme cyber-knus her fra!
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
Vil bare give dig et kram og en god tanke med lidt medvind
Håber du finder Digselv, og ldit ro snart
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Det bliver svært at finde et sted, hvor du må have 3 hunde, desværre. Men jeg håber inderligt, at det lykkes. Væk skal du ihvertfald
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.367
Held og lykke og lad for guds skyld være med at gå tilbage - uanset hvor meget han tigger.
aug 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 25 Svar: 300
Mht. til hans misbrug, så vil jeg råde dig til at gøre op med dig selv, om du orker en misbruger eller ej. Han vil formentlig aldrig droppe det og skal du bo hos ham, så skal du nok indstille dig på, at sådan vil det altid være.
Hvis du ikke bryder dig om det, så skynd dig væk; du kan simpelthen ikke bygge dit liv på, at han skal lave sig om, for det er bare SÅ svært for en misbruger.
Var det mig, så var jeg helt klart flyttet.
Men min søster fx bor med en misbruger og får det til at fungere. Hun accepterer hans misbrug og har derfor fravalgt børn og hær sin egen økonomi osv
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 819
jeg kan se du er fra Nordjylland.
Så længe din kæreste ikke er voldelig og hævngerrig, så har jeg et værelse her der ikke bliver brugt som du kan låne i nogle dage hvis det hele brænder på pludselig.
Jeg har én hund, og bor i lejlighed på 89 kvm. (-:
Send mig en PB hvis det er nødvendigt for dig, ingen skal leve i sådan et forhold
feb 2012
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 113 Svar: 5.599
Håber snart du finder et sted at bo - pøj pøj..
jan 2010
Skal det fortsætte sådan? (kæreste problemer)